Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är nog lite barnrumpig men jag bryr mig som sagt inte så mycket. Jag kan också vara omogen i vissa situationer och hoppas att jag inte blir dömd för det. Jag tänker att han får väl hitta någon annan om han vill ligga oftare? Det är ju verkligen inte mitt problem. Bäst går först, så är det bara.
Nej, det är verkligen inte ditt problem. Precis det var min poäng.

Är det needy? Jag tar det inte så utan ler lite och rycker på axlarna. Eftersom jag inte är känslomässigt engagerad så spelar det ingen roll att han är lite putt. Jag vill hellre att han uttrycker att han är det än att han är oärlig med hur det känns. Det vet han också.
Ja, det tycker jag iaf, tycker han låter osäker och som om att han vill ha bekräftelse när han skriver så

Så surt när man hittar någon som verkar vettig, delar samma värderingar och har min humor osv.
Så bor han 15 mil bort, åt totalt fel håll. Bedrövlig väg, tar typ två timmar att köra och en jäkligt tråkig håla dessutom :meh:

Sedan jag skapade ett konto på en sajt för ett antal månader sedan har jag fått svar av 73 nötter. Idag skrev jag en profiltext. Troligen skrämmer den iväg 99,9% för vem sjutton är intresserad av en som utger sig för att vara cynisk, slö och kräsen? Och den som är det, och dessutom råkar matcha på det andra, är väl de enda jag kan tänka mig att spendera tid på.

Well, jag lär väl förbli singel för evigt.
WTF Jag har visst fått ett svar på det där. Det hade jag inte räknat med.

Och jag har fortfarande ingen profilbild.

:rofl: :rofl: :rofl:

70B5A3AF-4956-4FA9-BE66-B07EA3C0C120.webp

Haha, bra fråga...
Jag tänker mer på deadpool 2 trailern när jag såg "All out of Love"... :rofl:

Inte sett :p

Faktum är att jag vet precis vad som hände den perioden, och messade en kompis att jag ”crying stuffed my face with crisps”och lyssnade på Air Supply. Han svarade ”you’re pathetic”.

Man skulle nog kunna skriva att ens främsta intressen är dockhuvuden på glasburk, samla daggmask och att kratta kyrkgångar och få svar ändå :D
Möjligt. Jag gjorde dock mitt bästa för att skrämma bort dem som inte är intressanta, typ SD-are, antifeminister och liknande.

Svaret jag fick var ändå inte av intresse. Det var för innehållslöst och trist så det lockar mig inte utanför min komfortzon.

Så surt när man hittar någon som verkar vettig, delar samma värderingar och har min humor osv.
Så bor han 15 mil bort, åt totalt fel håll. Bedrövlig väg, tar typ två timmar att köra och en jäkligt tråkig håla dessutom :meh:

Fråga om han kan tänka sig flytta? :angel:

Den tillsynes vettiga killen jag matchade med i fredags visade sig bo nästan 30 mil härifrån. Men han skulle gääärna resa för att träffa mig, inget problem! Jag svarade typ "Ja, det vore ju kul att ses nångång". Sedan dess har det varit stilla.... :p

Fråga om han kan tänka sig flytta? :angel:

Den tillsynes vettiga killen jag matchade med i fredags visade sig bo nästan 30 mil härifrån. Men han skulle gääärna resa för att träffa mig, inget problem! Jag svarade typ "Ja, det vore ju kul att ses nångång". Sedan dess har det varit stilla.... :p

Ja, för göra det.
Kanske ska börja med en dejt först. Skulle kunna tänka mig att åka halvvägs, där är det fint :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka