Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag ska börja dejta någon gång igen, är målet att dejta som @Bison
Ja! Men att dejta någon betyder att det ska ge mer än att inte dejta, så...Haha! Jag skulle inte vilja dejta mig själv.
Självupptagen och egocentrisk mest hela tiden
Hjärnceller är tydlihen inte för alla...Ahh. Minns ni SDkillen?
Jag är visst rasist för att jag inte vill träffa honom p.g.a vi tänker olika...
Tror nån behöver läsa på mer om vad rasism innebär
Hjärnceller är tydlihen inte för alla...
Ahh. Minns ni SDkillen?
Jag är visst rasist för att jag inte vill träffa honom p.g.a vi tänker olika...
Tror nån behöver läsa på mer om vad rasism innebär
Vänsterprasslaren är nog lite putt tror jag, han vet om att han är bortprioriterad. Anar lite svartsjuka...
Sedan jag skapade ett konto på en sajt för ett antal månader sedan har jag fått svar av 73 nötter. Idag skrev jag en profiltext. Troligen skrämmer den iväg 99,9% för vem sjutton är intresserad av en som utger sig för att vara cynisk, slö och kräsen? Och den som är det, och dessutom råkar matcha på det andra, är väl de enda jag kan tänka mig att spendera tid på.
Well, jag lär väl förbli singel för evigt.
Haha ja fast han har vetat hela tiden. Hymlar inte. Han frågar också efter mina erfarenheter. Men när jag inte hinner med honom så är det lite tjurigare ton...Jobbigt när man är otrogen och inser att man inte är sin älskarinnas enda
Vilket väldigt ocharmigt beteende från hans sida när han ändå vet premisserna liksom?!Haha ja fast han har vetat hela tiden. Hymlar inte. Han frågar också efter mina erfarenheter. Men när jag inte hinner med honom så är det lite tjurigare ton...
@durachiny Nej, du har rätt, jag vet att jag ibland kan gå för långt i det tänket. Men något vill jag skriva iallafall, men ska inte ta så allvarligt på det, vi har ju inte ens setts så...
Sådär, nu skrev jag det till honom och avmatchade... :/
Men hörrni, hur gör man egentligen för att träffa folk utanför Tinder? ^^ HAHA Om man inte vill gå på krogen, vart letar man?
Blä så egocentriskt han beter sig. I synnerhet som han prasslar. Hallå självinsikt!Haha ja fast han har vetat hela tiden. Hymlar inte. Han frågar också efter mina erfarenheter. Men när jag inte hinner med honom så är det lite tjurigare ton...
Äsch jag bryr mig inte så mycket. Han vet sin plats så att säga, och ställer inga krav. Han vet om att försöker han styra mitt beteende så är det bye bye, och mina erfarenheter gagnar ju honom också. Men han hade nog önskat att jag kunde träffa honom varje vecka.Vilket väldigt ocharmigt beteende från hans sida när han ändå vet premisserna liksom?!
Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?Blä så egocentriskt han beter sig. I synnerhet som han prasslar. Hallå självinsikt!
Han agerar väl på sina känslor genom att svara sådär needy?Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?
Han frågar om jag ska träffa x, jag svara ja, han svarar ”jaha är x så mycket bättre än jag” och jag svarar diplomatiskt ”jag ser fram emot att träffa x”. Något i den stilen.