Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har INTE tid med flera. Men... Blev kontaktad av en som verkar rätt spännande. Får se vad som händer. Hundkillen har jag kontakt med flera gånger dagligen. Han ger ett bildat intryck, uttrycker sig jättebra i text och verkar pepp. Men när ska jag hinna träffa honom?

I morgon är jag bjuden på middag hos vinkillen. Kommer nog bli himla mysigt! På fredag blir det Malmö efter ett längre uppehåll. De har haft lite strul att reda ut. Vet inte hur det har gått med det men när jag får frågan om jag vill träffas så är det utan tvekan ja!

Vänsterprasslaren är nog lite putt tror jag, han vet om att han är bortprioriterad. Anar lite svartsjuka...

Sedan jag skapade ett konto på en sajt för ett antal månader sedan har jag fått svar av 73 nötter. Idag skrev jag en profiltext. Troligen skrämmer den iväg 99,9% för vem sjutton är intresserad av en som utger sig för att vara cynisk, slö och kräsen? Och den som är det, och dessutom råkar matcha på det andra, är väl de enda jag kan tänka mig att spendera tid på.

Well, jag lär väl förbli singel för evigt.

Sedan jag skapade ett konto på en sajt för ett antal månader sedan har jag fått svar av 73 nötter. Idag skrev jag en profiltext. Troligen skrämmer den iväg 99,9% för vem sjutton är intresserad av en som utger sig för att vara cynisk, slö och kräsen? Och den som är det, och dessutom råkar matcha på det andra, är väl de enda jag kan tänka mig att spendera tid på.

Well, jag lär väl förbli singel för evigt.

Jag skulle aldrig vilja dejta någon som inte är cynisk! :D

@durachiny Nej, du har rätt, jag vet att jag ibland kan gå för långt i det tänket. Men något vill jag skriva iallafall, men ska inte ta så allvarligt på det, vi har ju inte ens setts så...

Sådär, nu skrev jag det till honom och avmatchade... :/

Men hörrni, hur gör man egentligen för att träffa folk utanför Tinder? ^^ HAHA Om man inte vill gå på krogen, vart letar man?

Jag har aldrig nätdejtat utan jag har träffat partners/pök inom universitetsvärlden och jobbet. Aldrig på krogen om man bortser från studentnationerna.

Blä så egocentriskt han beter sig. I synnerhet som han prasslar. Hallå självinsikt!
Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?

Han frågar om jag ska träffa x, jag svara ja, han svarar ”jaha är x så mycket bättre än jag” och jag svarar diplomatiskt ”jag ser fram emot att träffa x”. Något i den stilen.

Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?

Han frågar om jag ska träffa x, jag svara ja, han svarar ”jaha är x så mycket bättre än jag” och jag svarar diplomatiskt ”jag ser fram emot att träffa x”. Något i den stilen.
Han agerar väl på sina känslor genom att svara sådär needy?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX