Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?

Han frågar om jag ska träffa x, jag svara ja, han svarar ”jaha är x så mycket bättre än jag” och jag svarar diplomatiskt ”jag ser fram emot att träffa x”. Något i den stilen.
Att uttrycka känslorna för dig sådär är att agera på dem. Jag tycker hans fråga är gräsligt omogen. Skulle inte ens funka på skoj för min del. Ego så det smäller om det att gnälla om att du knullar andra medan han själv smyger om sitt knullande för sin partner. "Jag, mig, mig själv och mina sexuella behov. Uäää!"

@athena_arabians och @Bison Tyvärr har jag absolut inget att titta på på jobbet...:/ Eller iofs, har sett en där på Tinder^^ men nä... och pluggar ju inte längre... o tror inte nån av mina vänner kan skaka fram nån tyvärr... men får väl komma på nåt!

Tinder har totalt stendött nu... ! Noll matches och noll att svepa på... :down:

Asså varför känns de läskigare o skriva till folk på hp än på Tinder? ^^

Haha, såg just ett gammalt ligg på hp... asså han är SÅ INTE min typ, how could that happen?! HAHA (men sexet var bra, hmm.... :angel::D)

Eh..? Fick ett mail..."Tjsnba"... betyder vad? ^^

Han knappt gå på toa så hade jag 99+ likes men väntar lite innan vi börjar svepa så vi får bättre egoboost eftersom likes köar upp först.

Jag hade 0 när jag starta om mitt konto senast. Nu ligger den på stadigt 3+. Men jag misstänker att det står minst 3+ för alla för att man ska köpa Guld.

Menar ni att antalet likes tinder påstår att man har faktiskt stämmer? Jag har utgått från att det alltid står typ 99+ likes bara för att man ska triggas att svepa mer eller köpa gold. Jag har haft inställningen att bara personer jag själv likat kan se min profil, dvs alla som då likar mig blir direkt en matchning, ändå har det stått att jag har 99+ likes... :confused:

Menar ni att antalet likes tinder påstår att man har faktiskt stämmer? Jag har utgått från att det alltid står typ 99+ likes bara för att man ska triggas att svepa mer eller köpa gold. Jag har haft inställningen att bara personer jag själv likat kan se min profil, dvs alla som då likar mig blir direkt en matchning, ändå har det stått att jag har 99+ likes... :confused:
Hur har du då tänkt att man ska se andras profiler för att like:a dessa? Någon måste ju alltid se "först"?`Och antal likes stämmer nog.

Jag har aldrig köpt guld så kan ju inte svara med säkerhet. Men för mig har det aldrig stått 99+ . Någon kort period på mitt förra konto stod det 10+. Men numera står det bara 3+ hela tiden.
Så jag tror det finns ett viss mått av sanning i det där.

Hur har du då tänkt att man ska se andras profiler för att like:a dessa? Någon måste ju alltid se "först"?`Och antal likes stämmer nog.

Va? Alltså det är en inställning i appen (premiumversionen) - bara personer man själv redan likat kan se ens profil. Dvs det kan inte finnas några likes från personer som jag inte likat redan.

Va? Alltså det är en inställning i appen (premiumversionen) - bara personer man själv redan likat kan se ens profil. Dvs det kan inte finnas några likes från personer som jag inte likat redan.

De likesen kan ha kommit från innan du ändrade inställningen. Gjorde du det de första du gjorde när du startade kontot ?
Du får ha i åtanke att du har en boost direkt när du startar kontot. Vilket gör att du visas för ganska många i början.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2