Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inge fel på penntroll .Jag trevar mig ut i tindervärlden igen because why not. Nu ska man bara leta fram en borste också så man inte blir kallad penntrollet.
Att uttrycka känslorna för dig sådär är att agera på dem. Jag tycker hans fråga är gräsligt omogen. Skulle inte ens funka på skoj för min del. Ego så det smäller om det att gnälla om att du knullar andra medan han själv smyger om sitt knullande för sin partner. "Jag, mig, mig själv och mina sexuella behov. Uäää!"Ego? Jag tänker att han inte kan rå för hur han känner. Så länge han inte agerar på sina känslor så är det väl inte så ego?
Han frågar om jag ska träffa x, jag svara ja, han svarar ”jaha är x så mycket bättre än jag” och jag svarar diplomatiskt ”jag ser fram emot att träffa x”. Något i den stilen.
Hann knappt gå på toa så hade jag 99+ likes men väntar lite innan vi börjar svepa så vi får bättre egoboost eftersom likes köar upp först.Sådär, profil uppdaterad/gjord, får vi se hur långt tålamodet räcker den här gången.
Han knappt gå på toa så hade jag 99+ likes men väntar lite innan vi börjar svepa så vi får bättre egoboost eftersom likes köar upp först.
Med guld så ser du väl vilka som gillat dig?Jag hade 0 när jag starta om mitt konto senast. Nu ligger den på stadigt 3+. Men jag misstänker att det står minst 3+ för alla för att man ska köpa Guld.
Med guld så ser du väl vilka som gillat dig?
Hade för mig att du hade det my bad.True, men jag har inte guld. Eller vad menar du ?
Hade för mig att du hade det my bad.
Eh..? Fick ett mail..."Tjsnba"... betyder vad? ^^
Hur har du då tänkt att man ska se andras profiler för att like:a dessa? Någon måste ju alltid se "först"?`Och antal likes stämmer nog.Menar ni att antalet likes tinder påstår att man har faktiskt stämmer? Jag har utgått från att det alltid står typ 99+ likes bara för att man ska triggas att svepa mer eller köpa gold. Jag har haft inställningen att bara personer jag själv likat kan se min profil, dvs alla som då likar mig blir direkt en matchning, ändå har det stått att jag har 99+ likes...
Menar ni att antalet likes tinder påstår att man har faktiskt stämmer? Jag har utgått från att det alltid står typ 99+ likes bara för att man ska triggas att svepa mer eller köpa gold. Jag har haft inställningen att bara personer jag själv likat kan se min profil, dvs alla som då likar mig blir direkt en matchning, ändå har det stått att jag har 99+ likes...
Hur har du då tänkt att man ska se andras profiler för att like:a dessa? Någon måste ju alltid se "först"?`Och antal likes stämmer nog.
Va? Alltså det är en inställning i appen (premiumversionen) - bara personer man själv redan likat kan se ens profil. Dvs det kan inte finnas några likes från personer som jag inte likat redan.