Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker snygga kollegan är normalsnygg kille. Han har trevliga bilder och en fyndig text, får massa matchningar.

Den andra kollegan har halvbra bilder och en obegriplig text för den som inte jobbar i vår bransch och får också många matchningar.

Vad anses som många matchningar ? Swipar dom höger på alla ?
Är du verkligen säker på att dom är normalsnygga ? Hur många tjejer får dom som skriver först ?

Jag tror att många tittar på den andres inställningar innan man skickar iväg en superlike. Bara att högersvepa tror jag det blir avgörande. Tex en 35årig man som söker 18-30åriga kvinnor, kommer redan där ha minskat sina potentiella matchningar med rejäl övervägande del. Majoriteten kvinnor har tillräckligt många män i sina åldersspann för att lägga en superlike på någon på gränsen av sitt egna spann.
Vill man lyckas som äldre man som söker yngre kvinna så får man helt enkelt räkna med att det inte kommer att bli lätt och förlika sig med det helt enkelt.
Tittar på andras inställningar? Man kan inte se andras inställningar.

Vad anses som många matchningar ? Swipar dom höger på alla ?
Är du verkligen säker på att dom är normalsnygga ? Hur många tjejer får dom som skriver först ?

Jag har inte bett dem föra statistik. Vem gör egentligen det?
Jag har swipat med snygga kollegan, han drar verkligen inte höger på alla. Varför skulle han göra det? Han är kräsen as fuck.
Har inte frågat vem som skriver först heller, antar att det är olika som för de flesta.

Jag skulle inte dragit höger på någon av dem :p

Jag har inte bett dem föra statistik. Vem gör egentligen det?
Jag har swipat med snygga kollegan, han drar verkligen inte höger på alla. Varför skulle han göra det? Han är kräsen as fuck.
Har inte frågat vem som skriver först heller, antar att det är olika som för de flesta.

Jag skulle inte dragit höger på någon av dem :p

Ok, ja om du inte vet det så blir allt detta godtyckligt. Så ingen i idé att forstätta.

Svängde snabbt med min dejt. Har tyckt från första början att han verkar vara väldigt "mycket", men ville träffa honom ändå. Fick det väl lite bekräftat på dejten, och nu drog det iväg rejält på kvällen med långa meddelanden och en miljon emojis och puttenuttiga uttryck. Skickade en skärmavbild i en gruppchatt och dom höll på att kissa på sig av skratt.

Nä nu vill jag inte mer :arghh: Antingen blir man dissad eller så blir man dränkt i ett hav av söta emojis och överentusiasm. Skjut määäjj :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka