Nu var det bara killar. Tjejer får jag sällan superlikes från ifall det inte är någon sorts trekantsgrej.
Det hade varit intressant om du gjort samma test med en medelsnygg kille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det bara killar. Tjejer får jag sällan superlikes från ifall det inte är någon sorts trekantsgrej.
Vad menar du?Det hade varit intressant om du gjort samma test med en medelsnygg kille![]()
Vad menar du?
En timme senare av 25 högersvep så är det bara 14 matches och 5 meddelanden. Man har blivit gammal och ful![]()
Tror jag inte!Vad menar du?
En timme senare av 25 högersvep så är det bara 14 matches och 5 meddelanden. Man har blivit gammal och ful![]()
Skriver man "jag är inte bitter" i profilen som man så är det ez pz.Ja, om man vill få svart på vitt. Skillnaderna mellan könen på Tinder.
Dvs, du skapar en manlig profil och swipar lika många ggr.
Det verkar ju inte vara många kvinnor här i trådarna som får så många meddelanden/ matcher heller som hen. Så det verkar ju vara olika.Ja, om man vill få svart på vitt. Skillnaderna mellan könen på Tinder.
Dvs, du skapar en manlig profil och swipar lika många ggr.
Fungerar nog enbart om bilderna motsvarar johnny depp i snygghet.Skriver man "jag är inte bitter" i profilen som man så är det ez pz.
Det verkar ju inte vara många kvinnor här i trådarna som får så många meddelanden/ matcher heller som hen. Så det verkar ju vara olika.
Det verkar ju inte vara många kvinnor här i trådarna som får så många meddelanden/ matcher heller som hen. Så det verkar ju vara olika.
Precis och samtliga av de jag sett bild på har varit väldigt söta tjejer.
Fungerar nog enbart om bilderna motsvarar johnny depp i snygghet.
Tycker snygga kollegan är normalsnygg kille. Han har trevliga bilder och en fyndig text, får massa matchningar.
Den andra kollegan har halvbra bilder och en obegriplig text för den som inte jobbar i vår bransch och får också många matchningar.
Tittar på andras inställningar? Man kan inte se andras inställningar.Jag tror att många tittar på den andres inställningar innan man skickar iväg en superlike. Bara att högersvepa tror jag det blir avgörande. Tex en 35årig man som söker 18-30åriga kvinnor, kommer redan där ha minskat sina potentiella matchningar med rejäl övervägande del. Majoriteten kvinnor har tillräckligt många män i sina åldersspann för att lägga en superlike på någon på gränsen av sitt egna spann.
Vill man lyckas som äldre man som söker yngre kvinna så får man helt enkelt räkna med att det inte kommer att bli lätt och förlika sig med det helt enkelt.
AhaTittar på andras inställningar? Man kan inte se andras inställningar.
Vad anses som många matchningar ? Swipar dom höger på alla ?
Är du verkligen säker på att dom är normalsnygga ? Hur många tjejer får dom som skriver först ?
Jag har inte bett dem föra statistik. Vem gör egentligen det?
Jag har swipat med snygga kollegan, han drar verkligen inte höger på alla. Varför skulle han göra det? Han är kräsen as fuck.
Har inte frågat vem som skriver först heller, antar att det är olika som för de flesta.
Jag skulle inte dragit höger på någon av dem![]()
Ja, om man vill få svart på vitt. Skillnaderna mellan könen på Tinder.
Ok, ja om du inte vet det så blir allt detta godtyckligt. Så ingen i idé att forstätta.