Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte vad som inte skulle vara ödmjukt direkt bara för att man gör det samtidigt som man gör något annat. Det är givetvis inte så jag gör det sen om det faktiskt blir någon sorts koppling men för att se om det finns något alls bortom "nice shoes, wanna fuck?" så ser jag inga problem med det.

Jag tänkte mest på "entertain me you fools". Jag brukar snarare se det som att det är lika mycket mitt jobb att underhålla i en konversation, och inte med fools utan med individer. Huruvida jag gör någonting annat samtidigt eller inte är irrelevant, jag brukar ju inte krypa upp i soffan och tända några ljus och ha Tinder-timme :D

Jag tänkte mest på "entertain me you fools". Jag brukar snarare se det som att det är lika mycket mitt jobb att underhålla i en konversation, och inte med fools utan med individer. Huruvida jag gör någonting annat samtidigt eller inte är irrelevant, jag brukar ju inte krypa upp i soffan och tända några ljus och ha Tinder-timme :D
Ah jo den delen var bara ett skämt. I make good convo I promise men jag söker väldigt fort efter något sorts back and forth i konversationen och därför ger jag också personerna väldigt mycket att göra något med.

Jag är inte mycket för hej, fint väder, hur mår du, vad ska du gör ikväll utan hoppar direkt på något ämne vartdetnuråkarvara som den heliga treenigheten av ungdom, koffein och vårkänslor nu tar en.

I fredags träffade jag på en karl som brukar gå på samma lunchpass på gymmet som mig.
Minns inte exakt vad som sades, men idag så han "Hej" och "Bra jobbat :D"

Han är så jäkla snygg. Väldigt lång och manligt utseende (jag som brukar dras till småpojkar..)

Ah jo den delen var bara ett skämt. I make good convo I promise men jag söker väldigt fort efter något sorts back and forth i konversationen och därför ger jag också personerna väldigt mycket att göra något med.

Jag är inte mycket för hej, fint väder, hur mår du, vad ska du gör ikväll utan hoppar direkt på något ämne vartdetnuråkarvara som den heliga treenigheten av ungdom, koffein och vårkänslor nu tar en.

Jag håller helt med dig. Dom där artighetsfraserna och "vad jobbar du med då?" är himla trista :meh: Finns roligare saker att prata om. Sen vill jag ändå gärna veta vad en person har för sysselsättning innan jag ses men det kan ju komma senare i konversationen då.

Bra att du leder konversationerna lite. Sånt händer nästan aldrig...

Jag håller helt med dig. Dom där artighetsfraserna och "vad jobbar du med då?" är himla trista :meh: Finns roligare saker att prata om. Sen vill jag ändå gärna veta vad en person har för sysselsättning innan jag ses men det kan ju komma senare i konversationen då.

Om du tycker det är tråkigt kan du väl leda om till något du vill prata om istället ?

Bra att du leder konversationerna lite. Sånt händer nästan aldrig...

Om du tycker det är tråkigt kan du väl leda om till något du vill prata om istället ?
Jag tycker alltid jag fick leda konversationerna under dejting perioden trots att det var den andra parten som tog initiativet till kontakt :P.

Åkte till Uddevalla med jobbet igår. I Skara ska jag tydligen bo. Öppnade Tinder typ där och då smattrade superliksen in. Kommer inte ens ihåg när jag fick en i Sthlm senast. Måste varit över ett år sen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2