Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Snabba ryck därHrhum.......
Jag har vist en dejt på fredag!
Vi ger henne B som igenkänning.
Ibland hittar även en blind trana ett korn.
Skyller på att jag duschade denna månad och att det är vår.Härligt! Snabba ryck där![]()
Gokväll...
Era sista rader i eder text var tråkiga..suck
blev så glad att någon fans i närheten...
Inte för det 'där' utan kanske för att få träffa
lite nytt o trevligt folk !
umgås bara med andra nollåttor här.....
Men ni nog för vacker erfaren o allt det där....
Ok Trevlig Afton
Hälsningar
xxx
Oj, räckte det alltså? Har du en väldigt bra text då?Jag har inte någon ansiktsbild. I början hade jag bara en landskapsbild, mer behövdes inte.
Hihi ett vårbad är aldrig fel.Skyller på att jag duschade denna månad och att det är vår.
Den går tydligen hem ja. En kort beskrivning av mig som person bara.Oj, räckte det alltså? Har du en väldigt bra text då?
På väg till militären nu, kom på att jag glömt noppa vårtgårdarna, HAHA![]()
När män läser profiltexten, vet att de inte stämmer in alls på vad jag söker, men ändå känner sig manade att skriva och dessutom använder sig av puktöverdrifter![]()
Men aj!?! Aldrig tänkt tanken att noppa vårtgårdarnaPå väg till militären nu, kom på att jag glömt noppa vårtgårdarna, HAHA![]()
Jag har några strån precis utanför som jag rycker när de visar sig. Det känns inte särskilt mycket och jag tror inte det vore någon skillnad om de satt i mitten heller.Men aj!?! Aldrig tänkt tanken att noppa vårtgårdarna![]()
Jag har 1!Jag har några strån precis utanför som jag rycker när de visar sig. Det känns inte särskilt mycket och jag tror inte det vore någon skillnad om de satt i mitten heller.
I och för sig, det kanske inte känns mer än att noppa någon annanstans! Har aldrig hört om det bara, och förmodligen aldrig reflekterat över strån eller icke strånJag har några strån precis utanför som jag rycker när de visar sig. Det känns inte särskilt mycket och jag tror inte det vore någon skillnad om de satt i mitten heller.