Ljug nu inte för dig själv, de har ju insett direkt att du aldrig skulle komma på tanken med en sådan ansträngning
Antagligen, enda sättet att träffa mig är att komma hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljug nu inte för dig själv, de har ju insett direkt att du aldrig skulle komma på tanken med en sådan ansträngning
Det har varit min grundinställning. Mitt schema är också superfullt. Nu har jag som sagt inte ändrat något, i tisdags hade jag inga andra planer och igår var jag bara i stallet längre istället. Men jag vet inte om det är det han gör, eller om han bara inte rakt ut vill säga att han inte vill ses om det inte går att ha sex...att det är därför han ställer in/bokar om nu...
Det där kände jag lite så med TK, i och med att han jobbar på ett företag jag besöker ofta, men samtidigt tänker jag ”äh va fan vi är väl vuxna människor som kan bete sig profisionellt på jobbet.Dejt idag också, med en kille som mina kompisar varnade mig för att träffa pga han jobbar på ett ställe jag besöker relativt regelbundet, och att det skulle bli jobbigt att gå tillbaka dit om det gick "dåligt". Men äh, vi får se, SÅ viktigt är det inte att jag måste kunna gå tillbaka just dit, det finns andra ställen... Vi ska i alla fall ses på några öl. Inte så nervös än, men det kommer väl!
Jag hade faktiskt inte brytt mig så mycket om anledningen.
Har själv gjort så mot andra, ett antal gånger mot SJ bla. Mot någon som känns viktig skulle jag aldrig göra det.
@Sagohöst Hoppas det löser sig med strulpellen, verkar ju rätt strange att säga man vill nåt seriöst, men sen inte vilja ses om man inte kan ligga^^.
@Gnist Haha . Jag kan gärna åka, det gör mig inte så mycket, men just om det tas för givet att jag ska åka, nej då vill jag inte. Och är det någon man sen fortsätter att träffa så turas man om att åka givetvis.
----
Haha, jaha, tindersnubben igårkväll... vilken tokstolle.. hade ett par underhållande timmar, men blir nog inget mer där^^
Jag hade inte funderat mer på det. Hitta en annan. Har han det körigt just nu så får han väl återkomma när han har mer tid och så får du se om du har lust att träffas då helt enkelt.Det har varit min grundinställning. Mitt schema är också superfullt. Nu har jag som sagt inte ändrat något, i tisdags hade jag inga andra planer och igår var jag bara i stallet längre istället. Men jag vet inte om det är det han gör, eller om han bara inte rakt ut vill säga att han inte vill ses om det inte går att ha sex...att det är därför han ställer in/bokar om nu...
Haha jag är skåning. Åker nog MAX fem mil för att träffa någon. Men absolut planerade ons. Har inte möjlighet till något spontant sex så det är enda chansen jag har.På tal om det här med vem som åker vart..
Jag personligen vägrar "planerade" ons och är inte den som åker iväg för att träffa nån ny, men vad gör det när så många män verkar kunna åka hur långt som helst om det kan leda till sex och dessutom är av åsikten att det funkar alldeles utmärkt att vara kk fast man bor 60-100 mil från varandra
Nog för att jag är blond, men fullt Så blond är jag inte
Haha jag är skåning. Åker nog MAX fem mil för att träffa någon. Men absolut planerade ons. Har inte möjlighet till något spontant sex så det är enda chansen jag har.
Hmm, snubben som bor 30 mil från mig hörde faktiskt av sig igen i går och ville adda mig på snap. Han är tillräckligt snygg (och charmig) för att jag funderar på att låta honom komma hit och sova över.....
Försöker annars få till en dejt (eller flera) iom att jag har lite tid över just nu pga två skadade hästar... Men det går dåligt hittils!
Lyckades få tre matchningar i går, varav en inte svarat på mitt meddelande (som jag skickade 2 min efter att han svept höger på mig), en annan avmatchade mig mitt i en tillsynes trevlig chat och den tredje har jag inte skrivit till än.
Har en känsla av att om man som tjej (okej kvinna) skriver först så får man relativt sällan svar? Någon mer som har upplevd samma ang. det?
Vad menar du med att man relativt sällan skulle få svar? Skriver du inte alls så är det klart att då blir det aldrig så att du "inte får svar" (eftersom det inte finns något att svara på) menar du att det på något sätt skulle vara negativt att skriva först? Det tror inte jag.
Näh jag vet inte. Men om jag skriver först så får jag typ aldrig svar tillbaka...?
Har en känsla av att om man som tjej (okej kvinna) skriver först så får man relativt sällan svar? Någon mer som har upplevd samma ang. det?
Nope, jag får alltid svar när jag är den som skriver först
Samma här. ...fast det är nog sällan männen tar initiativ till kontakt också.Näh jag vet inte. Men om jag skriver först så får jag typ aldrig svar tillbaka...?