Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer statistik.
Typ 10 höger på 100 swipes. Ingen match. I runda slängar 3 superlikes och 10 matcher totalt under 1.5 år på tinder. I en storstad. Jag är tjej. Undantaget som bekräftar regeln?![]()
Men va fan. Sluta nu.Jag antar att du kan vara glad att du inte är kille. Då hade du nog kammat hem noll![]()
Men va fan. Sluta nu.
You and me. You and me...Mer statistik.
Typ 10 höger på 100 swipes. Ingen match. I runda slängar 3 superlikes och 10 matcher totalt under 1.5 år på tinder. I en storstad. Jag är tjej. Undantaget som bekräftar regeln?![]()
Stämmer inte.Jag antar att du kan vara glad att du inte är kille. Då hade du nog kammat hem noll![]()
Stämmer inte.
Det är väl egentligen lika svårt att säga om det stämmer eller inte som det är svårt för hero att veta hur det skulle förhålla sig.Stämmer inte.
@Hero - nästa gång du känner behovet pocka (att säga att män har det svårare att nätdejta) så kommer jag starta Stora Herotråden och flytta ALLA dina inlägg dit.
/mod
SLUTA!Hur kan du vara så säker ? Det finns exempel på det bara i vårat forum...
För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet![]()
Åkte till Uddevalla med jobbet igår. I Skara ska jag tydligen bo. Öppnade Tinder typ där och då smattrade superliksen in. Kommer inte ens ihåg när jag fick en i Sthlm senast. Måste varit över ett år sen?
För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet![]()
Undrar om det säger mest om männen eller kvinnorna i Skara?Samma hände mig i Skara. Helt plötsligt var man poppis.
Jag har inte någon ansiktsbild. I början hade jag bara en landskapsbild, mer behövdes inte.Kanske kommer bli så att jag behöver hjälp från dig
Ett problem jag har är att jag upplever att jag inte har några bra bilder på mig själv. Hur har ni andra löst det? Har ni mängder av foton att välja mellan?