Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör hårt, google! :up:
2D770688-35AF-44B8-B711-123BF17441FC.webp

Mer statistik.
Typ 10 höger på 100 swipes. Ingen match. I runda slängar 3 superlikes och 10 matcher totalt under 1.5 år på tinder. I en storstad. Jag är tjej. Undantaget som bekräftar regeln? :D

Jag antar att du kan vara glad att du inte är kille. Då hade du nog kammat hem noll ;)

Uuuuuöööööögghhh vad tröttsamt att detta inte kan släppas. Skulle precis skriva att det är värt att skippa den här tråden för när @LenaH hoppar in som en räddande ängel i vanlig ordning. Tack.

Själv hoppas jag på lite ragg på fredag. Ska på ett större evenemang med min kära vän som flyger in från London över helgen. Han är världens bästa wing man när man väl sätter honom på jobbet.

För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet :D

Väldigt mycket diskussioner angående det här med killar jämfört med tjejer på olika tjänster. Mitt ex blir spammad, jag måste aktivt ta kontakt för att något ska hända. Men, nog om detta nu.

Jobbigt med att försöka hitta en dejt när man är för analytisk, börjar fundera på om det man känner är förälskelse i en person, eller om det bara är ensamheten som talar.

För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet :D

Kanske kommer bli så att jag behöver hjälp från dig :)
Ett problem jag har är att jag upplever att jag inte har några bra bilder på mig själv. Hur har ni andra löst det? Har ni mängder av foton att välja mellan?

Kanske kommer bli så att jag behöver hjälp från dig :)
Ett problem jag har är att jag upplever att jag inte har några bra bilder på mig själv. Hur har ni andra löst det? Har ni mängder av foton att välja mellan?
Jag har inte någon ansiktsbild. I början hade jag bara en landskapsbild, mer behövdes inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2