< 1/100 - så bra har det aldrig gått för mig! Inte för några av de grabbar jag diskuterat med heller. Och skulle man då räkna med så att säga svar på första meddelande på andra sidor så är det nog lagom att om än inte lägga på en nolla, men säg halvera.Du har inte svårt att få matchningar. När du matchar med 1/100 av de du sveper höger på eller färre då kan du kanske börja ha svårt att få matchningar.
Helt enkelt en satans massa text till ingen nytta alls - om det inte är ren skrivträning man vill ha!
Misstänker att selketreingen innan är det svåra. Kan man sortera bort de man tänker sig inte är någon idé med så blir läget bättre. Bilder på sprit - bort, inga bilder på hästintresse eller för all del hundintresse så får det nog ryka det med. Men si så då blev det bättre. Hittade hela två sista gången att överhuvudtaget höra av mig till, den ena svarade med att jag bodde för långt bort. Hejja, det går bra det här och har pausat detta på obestämd tid. Enda missbruket som är kvar är att läsa denna tråden dagligen!
(kände att någon annan kan få vara lite bitter över detta för omväxlings skull)
Senast ändrad: