Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra!Kan meddela att mitt tålamod med killen som tycker jag är en torrboll tog slut ikväll. Blir ingen träff, och inga fler chanser för honom.
Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."
Spontan känsla:![]()
Oups, på tal om interessanta konversationer: Använder en annan dejtingapp ibland, så här såg min senaste chat där ut:
8. April
Gubbe: Hej
9. April
Jag: Hej
10. April
G: Hej. Kul med en «vuxen» kvinna härinne, inte bara 18-åringar...
J: Hej
G: Du kanske skulle kunna skriva nåt mer än hej?
Hade alltså råkat missa att vi redan hejat på varandra i går/förrgår...Men näe, jag var inte jätteinteresserad av honom.
![]()
Den måste jag prova på knäppisarna! Att bara svara hej på allt.
Åh! Gjorde så mot diverse jobbiga ungar på ett onlinespel för hundra år sen. De var såååå jävla argaDen måste jag prova på knäppisarna! Att bara svara hej på allt.
Så himla bra!Åh! Gjorde så mot diverse jobbiga ungar på ett onlinespel för hundra år sen. De var såååå jävla argaNu var ju det här förvisso barn, men nivån på somliga män och barn är ju rätt lika såatteh... Do it
![]()
Det här var nog bland de otrevligaste presentationerna jag läst:
"
Skriv och berätta vad just DU kan tillföra till mig och vad du kan göra för mig och varför jag ska bry mig så har du fångat mig. Det är allt... inte så svårt...eller...?
Och är du inte den skarpaste kniven i lådan så....bekymra dig inte. Du slipper.
Och viktigast är att vinna min tillit och förtroende, annars kommer definitivt inget hända. Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."
Vilket praktarselDet här var nog bland de otrevligaste presentationerna jag läst:
"
Skriv och berätta vad just DU kan tillföra till mig och vad du kan göra för mig och varför jag ska bry mig så har du fångat mig. Det är allt... inte så svårt...eller...?
Och är du inte den skarpaste kniven i lådan så....bekymra dig inte. Du slipper.
Och viktigast är att vinna min tillit och förtroende, annars kommer definitivt inget hända. Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."
Det är svårt att låta bli att fundera på hur en sådan person uppträder och uppfattas IRL... känns aningen narcissistisk.Och viktigast är att vinna min tillit och förtroende, annars kommer definitivt inget hända. Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."
Personer som glider in på dejtingmarknaden med inställningen att de är ett riktigt kap och kan välja och vraka kommer snart att kommer ner på jorden. Till och med de som är riktiga kap i verkligheten blir ödmjuka (ibland till och med osäkra) av de törnar man får utstå i dejtinglivet.
Det är svårt att låta bli att fundera på hur en sådan person uppträder och uppfattas IRL... känns aningen narcissistisk.
Håller helt med! Till och med jag tyckte att jag var värsta kapet när jag började dejta och trodde jag skulle få det lätt. Verkligheten visade sig vara en annan.
Ska dock erkännas att jag köpte ett 30-pack kondomer när jag var på väg till honom, bara utifall... (vi hade inga sist och körde oskyddat... inte bra, och inte första tinderkillen det händer med, men jag blir alldeles för slarvig i skarpt läge när jag är så sugen, är killen då också slarvig blir det som det blir). På väg ut ur affären smålog jag åt att det där 30-packet var lite väl optimistiskt kanske, och just då mötte jag två kollegor som sa "oj vad du ser målinriktad ut!"Visste inte vad jag skulle svara riktigt.
Nu har jag i alla fall stoppat en kondom i varenda jackficka och väskfack jag har, och hoppas det hjälper något mot allt framtida potentiellt slarv.![]()
Vad innebär "välja och vraka"?
Men du dejtar väl killar du vill dejta utan att känna att du måste sänka din nivå för att få dejts och har hela tiden alternativ? Hur mycket mer "välja och vraka" kan det vara? Att alla ska kunna dejta *insert hetaste killen*?Det är väl ett slarvigt uttryck för att kunna få dejta nästan vem man vill.