Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här var nog bland de otrevligaste presentationerna jag läst :eek::

"
Skriv och berätta vad just DU kan tillföra till mig och vad du kan göra för mig och varför jag ska bry mig så har du fångat mig. Det är allt... inte så svårt...eller...? 😀

Och är du inte den skarpaste kniven i lådan så....bekymra dig inte. Du slipper. 😁😉

Och viktigast är att vinna min tillit och förtroende, annars kommer definitivt inget hända. Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."

Oups, på tal om interessanta konversationer: Använder en annan dejtingapp ibland, så här såg min senaste chat där ut:

8. April
Gubbe: Hej

9. April
Jag: Hej

10. April
G: Hej. Kul med en «vuxen» kvinna härinne, inte bara 18-åringar...
J: Hej
G: Du kanske skulle kunna skriva nåt mer än hej?

Hade alltså råkat missa att vi redan hejat på varandra i går/förrgår... :rofl: Men näe, jag var inte jätteinteresserad av honom. :p

Oups, på tal om interessanta konversationer: Använder en annan dejtingapp ibland, så här såg min senaste chat där ut:

8. April
Gubbe: Hej

9. April
Jag: Hej

10. April
G: Hej. Kul med en «vuxen» kvinna härinne, inte bara 18-åringar...
J: Hej
G: Du kanske skulle kunna skriva nåt mer än hej?

Hade alltså råkat missa att vi redan hejat på varandra i går/förrgår... :rofl: Men näe, jag var inte jätteinteresserad av honom. :p

Den måste jag prova på knäppisarna! Att bara svara hej på allt :rofl:.

"
Skriv och berätta vad just DU kan tillföra till mig och vad du kan göra för mig och varför jag ska bry mig så har du fångat mig. Det är allt... inte så svårt...eller...? 😀

Och är du inte den skarpaste kniven i lådan så....bekymra dig inte. Du slipper. 😁😉

Och viktigast är att vinna min tillit och förtroende, annars kommer definitivt inget hända. Du kommer inte bli en del av mitt liv och mina mål."

Personer som glider in på dejtingmarknaden med inställningen att de är ett riktigt kap och kan välja och vraka kommer snart att kommer ner på jorden. Till och med de som är riktiga kap i verkligheten blir ödmjuka (ibland till och med osäkra) av de törnar man får utstå i dejtinglivet.

"

Vilket praktarsel :rofl:

Personer som glider in på dejtingmarknaden med inställningen att de är ett riktigt kap och kan välja och vraka kommer snart att kommer ner på jorden. Till och med de som är riktiga kap i verkligheten blir ödmjuka (ibland till och med osäkra) av de törnar man får utstå i dejtinglivet.

Håller helt med! Till och med jag tyckte att jag var värsta kapet när jag började dejta och trodde jag skulle få det lätt. Verkligheten visade sig vara en annan :grin:.

Håller helt med! Till och med jag tyckte att jag var värsta kapet när jag började dejta och trodde jag skulle få det lätt. Verkligheten visade sig vara en annan :grin:.

Jag trodde också att jag skulle ha det enklare :angel: Men jag tänkte främst på en vän till mig. Hen är högutbildad, väldigt intelligent, snygg som få och dessutom väldigt charmig. Ändå ställs dejter in i sista sekund, mess förblir obesvarade, segar med matchningar på Tinder osv. och hen börjar känna att ensamheten kommer krypandes. Om inte hen kan välja och vraka så vet jag ärligt talat inte vem som kan. Själv kan jag det definitivt inte.

Ska dock erkännas att jag köpte ett 30-pack kondomer när jag var på väg till honom, bara utifall... (vi hade inga sist och körde oskyddat... inte bra, och inte första tinderkillen det händer med, men jag blir alldeles för slarvig i skarpt läge när jag är så sugen, är killen då också slarvig blir det som det blir). På väg ut ur affären smålog jag åt att det där 30-packet var lite väl optimistiskt kanske, och just då mötte jag två kollegor som sa "oj vad du ser målinriktad ut!" :o:D Visste inte vad jag skulle svara riktigt.
Nu har jag i alla fall stoppat en kondom i varenda jackficka och väskfack jag har, och hoppas det hjälper något mot allt framtida potentiellt slarv. :p

:laugh::laugh: haha! Men tack för påminnelsen, jag måste också skaffa kondomer! Ska göra som du, lägga dom över allt för man får bara inte slarva.

Dejt imorgon. Jag är LIVRÄDD och ASPEPPAD på samma gång.

Det är väl ett slarvigt uttryck för att kunna få dejta nästan vem man vill.
Men du dejtar väl killar du vill dejta utan att känna att du måste sänka din nivå för att få dejts och har hela tiden alternativ? Hur mycket mer "välja och vraka" kan det vara? Att alla ska kunna dejta *insert hetaste killen*?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 850
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 404
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 723
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka