Va olustigt det kändes idag när jag var på det där företaget. Träffade på honom och han sa ingenting till mig, även om jag var som vanligt och ställde någon direkt fråga till honom, som rörde jobbet. Vet jag fick en klump i magen.
Just av den där anledningen ville jag inte direkt inleda något, men det var han som tog initiativet. Hade ej heller tänkt haft sex heller, mer bara en trevlig kväll.
Nåväl, ena kollegan jag pratade med idag sa att jag bara skulle låta honom vara. Att han eventuellt tinar upp.
Den andra kollegan sa att det är inte direkt, som om han håller sig undan heller då han har gillat saker på mim fb sida osv.
I nuläget vill jag bara att det ska bli som det var innan han kom hem till mig. Håller tummarna för det i alla fall, det skulle underlätta mitt arbete rätt mycket med tanke på att han är en av dom som lossar/lastar.
Oavsett så kommer jag fortsätta va mig själv, även om det är lite tungt och motigt just nu, men jag ska ta mig igenom detta också.
Kände att jag behövde skriva av mig lite här. Ni har en hel del bra tankar, speciellt när det gäller om jag är inne på rätt spår med min tankegång.
Kanske inte alltid är så tydlig på att visa det, men jag är tacksam innerst inne.