Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hört talas om pendeltågen. Tågen som går till platser där själen dör.
giphy.gif

Var tvungen att titta igenom mina matchningar för att se vad jag menade. Till exempel hade en kille en av mina favoritartister som sin anthem, jag inledde med att skriva en textrad från den låten till honom och han nappade på en gång, och konversationen flöt på bra efter det. En annan skrev att han ville ha någon som kunde *** (obs inget sexigt, vill bara inte lämna ut för mycket hehe) och jag frågade ifall han hittat någon som kunde hjälpa honom med det? Han nappade också direkt och vi skrev med varandra fram och tillbaka en hel kväll och ska ses i framtiden.

I min press står det kort vad jag gillar (en rad) plus en textrad ur en låt jag gillar och tycker stämmer in på min person och mitt liv väldigt mycket och några emojis. Fyra bilder har jag också. Sen söker inte jag något seriöst, det kanske gör hela tindergrejen lättare. Jag vågar skriva "vad som helst" utan att känna någon press och försöker ta allt som det kommer, är öppen för att träffa personer även om det inte klickat helt 100% när vi skrivit med varandra. Tänker väldigt mycket YOLO runt detta helt enkelt. :p

För övrigt ska jag eventuellt på min första tinderdejt på torsdag. En väldigt härlig snubbe som verkar upplevt massor (rest mycket och så) och bara är på besök i Stockholm över veckan. Han ville gå på moderna museet och promenera på Djurgården. Jag är livrädd men nu är det bara att våga. Hoppas samtalet flyter på bra. :nailbiting::D
Spännande! :bump:

Min dejt ikväll blev inställd eftersom karln sitter och väntar på röntgen efter en skada han fick när han var iväg på en aktivitet i lördags...stackarn...han sa att han hade ont redan när vi sågs i lördags men jag fattade inte att det var så illa :(

Hemkommen från min dejt :) Rörde till det lite och skrev en träffpunkt till honom men tänkte på en annan och åkte själv till den jag Tönkte att jag sagt :o Tack och liv uppdagades det och vi möttes halvvägs mellan platserna :D En fika och en promenad blev det. Supertrevligt och lättpratat med mycket skratt :up: Vill gärna träffa honom igen, och det sa han att han ville med :bump:

Personligen så föredrar jag det.
Tycker mer det är fånigt när någon skriver och frågar vad min häst heter bars för att han är med på bild.

Keep it simple

Keep it simple fungerar inte 9/10 ggr. Å andra sidan gör de inte det inte de om man gör det komplicerat heller.
Fick inget svar. Förstår inte varför man hejar och sen slutar svara bara. Mkt mkt vanligt.

Keep it simple fungerar inte 9/10 ggr. Å andra sidan gör inte det inte de om man gör det komplicerat heller.
Fick inget svar. Förstår inte varför man hejar och sen slutar svara bara. Mkt mkt vanligt.

Det fungerar bra för mig.
Standard är annars, snygga tatueringar, söt hund eller kul att du lyssnar på Rammstein. Inget av det är särskilt spännande heller. Jag vill ha korta och snabba meddelanden, inga noveller och inte tusen frågor och långa utläggningar.

Det fungerar bra för mig.
Standard är annars, snygga tatueringar, söt hund eller kul att du lyssnar på Rammstein. Inget av det är särskilt spännande heller. Jag vill ha korta och snabba meddelanden, inga noveller och inte tusen frågor och långa utläggningar.

Såna frågor fungerar inte heller 9/10 ggr. Ofta slutar man att svara efter "hej" eller ett par meddelanden.

Nån fler som har denna bugg i Tinder?
Jag kan få upp personer som jag redan matchat med i mitt flöde ?

Gissar att de har många matchningar, många som skriver eller så är de bara som jag, allmänt ointresserade av de flesta.

Klockren analys :up: . Det är vad jag tror också...

Poängterar vi att det är det förstnämnda sakerna.
Då tror jag det är viktigt att sticka ut.

Dvs, då räcker inte...
Hej!
Hur mår du ?

Åh, jag är alldeles för tråkig. Finns det några bra piller som gör att man kommer på intressanta samtalsämnen, klarar sig uttrycka sig bra etc?

Har hängt med "kompis" hela eftermiddan/kvällen och vi har haft det så jäkla bra! :) Fixat i trädgårn, lagat käk, lyssnat på musik, promenerat, skrattat. Inte pussats ens, och inget deeptalk, ändå kändes allt kanon, och det sa han också att han tyckte när vi skildes åt. Känns väldigt lättat och lugnt, och jag måste inte tänka just nu på vart det ska ta vägen. Allt måste inte gå så fort, och om vi faktiskt blir bara "kompisar" så känns det faktiskt bra det med.

Ska dock erkännas att jag köpte ett 30-pack kondomer när jag var på väg till honom, bara utifall... (vi hade inga sist och körde oskyddat... inte bra, och inte första tinderkillen det händer med, men jag blir alldeles för slarvig i skarpt läge när jag är så sugen, är killen då också slarvig blir det som det blir). På väg ut ur affären smålog jag åt att det där 30-packet var lite väl optimistiskt kanske, och just då mötte jag två kollegor som sa "oj vad du ser målinriktad ut!" :o:D Visste inte vad jag skulle svara riktigt.
Nu har jag i alla fall stoppat en kondom i varenda jackficka och väskfack jag har, och hoppas det hjälper något mot allt framtida potentiellt slarv. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 853
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 404
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 723
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka