Jag har hört talas om pendeltågen. Tågen som går till platser där själen dör.Vad hände med Pendeltåg ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört talas om pendeltågen. Tågen som går till platser där själen dör.Vad hände med Pendeltåg ?![]()
Jag har hört talas om pendeltågen. Tågen som går till platser där själen dör.
Do it!Jag har haft orimligt lite att göra idag, märks att det är mellan lov och lön, folk håller sig hemma.
Alldeles för tid över att tänka på den där föraren. Är så sugen på skicka iväg ett sms och fråga om vi ska ta den där fikan.
Spännande!Var tvungen att titta igenom mina matchningar för att se vad jag menade. Till exempel hade en kille en av mina favoritartister som sin anthem, jag inledde med att skriva en textrad från den låten till honom och han nappade på en gång, och konversationen flöt på bra efter det. En annan skrev att han ville ha någon som kunde *** (obs inget sexigt, vill bara inte lämna ut för mycket hehe) och jag frågade ifall han hittat någon som kunde hjälpa honom med det? Han nappade också direkt och vi skrev med varandra fram och tillbaka en hel kväll och ska ses i framtiden.
I min press står det kort vad jag gillar (en rad) plus en textrad ur en låt jag gillar och tycker stämmer in på min person och mitt liv väldigt mycket och några emojis. Fyra bilder har jag också. Sen söker inte jag något seriöst, det kanske gör hela tindergrejen lättare. Jag vågar skriva "vad som helst" utan att känna någon press och försöker ta allt som det kommer, är öppen för att träffa personer även om det inte klickat helt 100% när vi skrivit med varandra. Tänker väldigt mycket YOLO runt detta helt enkelt.
För övrigt ska jag eventuellt på min första tinderdejt på torsdag. En väldigt härlig snubbe som verkar upplevt massor (rest mycket och så) och bara är på besök i Stockholm över veckan. Han ville gå på moderna museet och promenera på Djurgården. Jag är livrädd men nu är det bara att våga. Hoppas samtalet flyter på bra.![]()
Personligen så föredrar jag det.
Tycker mer det är fånigt när någon skriver och frågar vad min häst heter bars för att han är med på bild.
Keep it simple
Keep it simple fungerar inte 9/10 ggr. Å andra sidan gör inte det inte de om man gör det komplicerat heller.
Fick inget svar. Förstår inte varför man hejar och sen slutar svara bara. Mkt mkt vanligt.
Det fungerar bra för mig.
Standard är annars, snygga tatueringar, söt hund eller kul att du lyssnar på Rammstein. Inget av det är särskilt spännande heller. Jag vill ha korta och snabba meddelanden, inga noveller och inte tusen frågor och långa utläggningar.
Kram om du behöver en!
Såna frågor fungerar inte heller 9/10 ggr. Ofta slutar man att svara efter "hej" eller ett par meddelanden.
Gissar att de har många matchningar, många som skriver eller så är de bara som jag, allmänt ointresserade av de flesta.