Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg nyligen en profiltext som lydde: "Här står ingenting om mig. Du får reda på allt du vill om vi matchar. Undanber mig kortfattade ogenomtänkta meddelanden."![]()
Jag har slutat med nätdeja nästan helt. Ber bara dissad i alla fall. För att jag stavar så dåligt. Ok jag har försökt med HP och tinder men får inget och noll. Så jag slutar med det.
Hur ska en kunna bli intresserad av en sån? Suck..Såg nyligen en profiltext som lydde: "Här står ingenting om mig. Du får reda på allt du vill om vi matchar. Undanber mig kortfattade ogenomtänkta meddelanden."![]()
Det beror mycket på hur jag mår. Men det kommer ofta någon fram och pratar i alla fall.Du verkar ha bättre flyt i IRL så satsa på det istället.
Jag har inte lagt ner, men jag är rätt trött på nätdejting då det inte leder till något alls.
Ja, sånt händer aldrig mig.Det beror mycket på hur jag mår. Men det kommer ofta någon fram och pratar i alla fall.
Det är just det som gjort mig tveksam. Men det visar sig liksom, man vet aldrig innan.Nu har jag inte hängt med från start här men, om han inte ens respekterat dina gränser över text, vad säger att han respekterar de i sängen?
SyndJa, sånt händer aldrig mig.
Det visar sig om han våldtar dig menar du? Alltså jag vill inte skriva nånting som kan tolkas som victimblaming men snälla, var rädd om dig.Det är just det som gjort mig tveksam. Men det visar sig liksom, man vet aldrig innan.
Eftersom det handlat om hur man skriver: IRL = in real life. "I IRL" alltså "i i verkliga livet".Du verkar ha bättre flyt i IRL så satsa på det istället.
Jag har inte lagt ner, men jag är rätt trött på nätdejting då det inte leder till något alls.
Eftersom det handlat om hur man skriver: IRL = in real life. "I IRL" alltså "i i verkliga livet".
Ex: "Hoppas folk formulerar sig bättre IRL än på nätet."
Fast vad trodde du att IRL betydde - alltså vilka ord som var förkortade?Mmm, trodde det var ett vedertaget uttryck. Jag har använt det enda sen IRC och MIRC var poppis iaf.
Fast vad trodde du att IRL betydde - alltså vilka ord som var förkortade?
Ja, men jag undrar vad du trodde alla gånger du skrev "i IRL".Jag hänger inte med? Du skrev ju nyss vad det betydde.
Är det inte förvånansvärt få som verkar ha "genomtänkta" profiler. Jag menar inte att man ska vara seriös, men att det är lättare att välja "gilla" om en ser hur personen ser ut, om det är möjligt att förstå vad en gillar och om man verkar vara lagom trevlig. Det här att kommunikation sker på mottagarens villkor har gått ganska många förbi.
"In real life" ? Förstår inte vad det spelar för roll ? Om man tolkar det som svenska eller engelska ?Ja, men jag undrar vad du trodde alla gånger du skrev "i IRL".
Är det inte förvånansvärt få som verkar ha "genomtänkta" profiler. Jag menar inte att man ska vara seriös, men att det är lättare att välja "gilla" om en ser hur personen ser ut, om det är möjligt att förstå vad en gillar och om man verkar vara lagom trevlig. Det här att kommunikation sker på mottagarens villkor har gått ganska många förbi.
Håller dock med @Singoalla om att jag också föredrar presentationer som mer sätter tonen än ett faktablad om personen.