Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mest att om kirurgiplanerna går åt skogen så kan nog basebollträt och hammaren ge lite samma effekt
Du var snabbare. Men ja, bollar som bollarJag tänkte inte göra något annat än kastrera med min geologhammare. Stenar som stenar![]()
Tack! Surt att bli nobbad genom tystnad och nonchalans istället för ord.Jag tycker ändå det var bra att dy skickade![]()
Orkar inte tagga alla men...
Såhär såg konversationen ut efter den bomben. J = Jag, H = Han.
(Ursäkta grovt språk)
J: Är du seriös eller?!
H: Ja? Varför skulle jag inte vara det?
J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?!
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.
H: Jag säger ju det jävla fitthora! Du förtjänar att våldtas ditt jävla äckel!!
*Jag fick nog och blockade honom....*
Orkar inte tagga alla men...
(Ursäkta grovt språk)
J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?!
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.
Jag skäms för att vara man när jag läser detta! vad är det för några jävlar?Orkar inte tagga alla men...
(Ursäkta grovt språk)
Jag skäms för att vara man när jag läser detta! vad är det för några jävlar?
första känslan är jävla skitskalle till fotboll/hockey skit! men det är baserat på egna upplevelser.
Skit samma han är en exempel på dålig användning av kol.
Mentaliteten finner jag, det var dom som var de värsta mobbarna i min erfarenhet. Det var de som oftast kom i grupp och började slå och håna och höll på längst.Vad har fotboll/hockey med saken att göra?
Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.
Hej jag går gärna på en "dejt" (håller dig sällskap).Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.
Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.
Surt!Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.
Men nej då! Ut och ta en drink med en kompis istället
Fanns det någon anledning?
Hej jag går gärna på en "dejt" (håller dig sällskap).![]()
Surt!
Jag blev också låg efter att lördagsmannen bara struntar i att svara på mitt meddelande. Varför inte bete sig vuxet liksom? Jag brukar inte vackla i självkänslan så ofta nuförtiden, men nu känns det inte bra. Nu känner jag mig inte stark - bara ensam och värdelös. Lördagsmannen är uppenbarligen ingen jag vill ha, men som sagt - varför nobba på ett taskigt och fegt sätt? Vi kommer förmodligen ses ute eller bara annars någon gång ändå. Då antar jag det känns bättre med rent samvete. Nå, jag behöver inte leva med hans fega sätt att hantera jobbiga saker - det får han göra själv.
Hum. 4 timmar. jag tror inte han är intresserad alls.Jag ska på middag hos en vän. Det var planen från början och att jag och dejten skulle ta en drink senare, så nu lär jag väl hänga kvar där. @Malibu_Stacy det fanns bra anledning men nu har han inte svarat på mitt svar på typ 4 h så han känns inte särskilt intresserad![]()
Hum. 4 timmar. jag tror inte han är intresserad alls.
Jag förstår det!Inte jag heller.