Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkar inte tagga alla men...

Såhär såg konversationen ut efter den bomben. J = Jag, H = Han.
(Ursäkta grovt språk)

J: Är du seriös eller?! :rage:
H: Ja? Varför skulle jag inte vara det? O_o
J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?! :banghead:
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.
H: Jag säger ju det jävla fitthora! Du förtjänar att våldtas ditt jävla äckel!!
*Jag fick nog och blockade honom....*

Fy fan vad ledsen jag blir av att läsa sånt här. Jävla idiotjävel :rage:

(Ursäkta grovt språk)

J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?! :banghead:
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.

Jag blir helt mållös! Vilket jävla as.

Du är så jävla cool som bara bombar honom med paragrafer!

(Ursäkta grovt språk)

Jag skäms för att vara man när jag läser detta! vad är det för några jävlar?
första känslan är jävla skitskalle till fotboll/hockey skit! men det är baserat på egna upplevelser.
Skit samma han är en exempel på dålig användning av kol.

Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.

Min dejt ställde in. Såklart, det är alltid så när man verkligen gillar någon. Begraver mig under täcket hejdå.
Surt!
Jag blev också låg efter att lördagsmannen bara struntar i att svara på mitt meddelande. Varför inte bete sig vuxet liksom? Jag brukar inte vackla i självkänslan så ofta nuförtiden, men nu känns det inte bra. Nu känner jag mig inte stark - bara ensam och värdelös. Lördagsmannen är uppenbarligen ingen jag vill ha, men som sagt - varför nobba på ett taskigt och fegt sätt? Vi kommer förmodligen ses ute eller bara annars någon gång ändå. Då antar jag det känns bättre med rent samvete. Nå, jag behöver inte leva med hans fega sätt att hantera jobbiga saker - det får han göra själv.

Skulle gå på en dejt i morgon men så blev det terrängträning, mycket roligare så ställde in dejten.
SJ har velat ses varje dag men jag har haft annat att göra, typ sova i soffan :love:
Allergikern ville ses idag men jag skulle rida och nu ska jag på grillkväll med kompisar.

Senast igår kände jag att jag var lite trött på mina lösa förbindelser och att det skulle vara trevligt med något mera stadigt, men hur ska jag få plats med det i mitt liv?

Men nej då! Ut och ta en drink med en kompis istället ;)
Fanns det någon anledning?

Hej jag går gärna på en "dejt" (håller dig sällskap). :nailbiting::angel::o

Jag ska på middag hos en vän. Det var planen från början och att jag och dejten skulle ta en drink senare, så nu lär jag väl hänga kvar där. @Malibu_Stacy det fanns bra anledning men nu har han inte svarat på mitt svar på typ 4 h så han känns inte särskilt intresserad :grin:

Surt!
Jag blev också låg efter att lördagsmannen bara struntar i att svara på mitt meddelande. Varför inte bete sig vuxet liksom? Jag brukar inte vackla i självkänslan så ofta nuförtiden, men nu känns det inte bra. Nu känner jag mig inte stark - bara ensam och värdelös. Lördagsmannen är uppenbarligen ingen jag vill ha, men som sagt - varför nobba på ett taskigt och fegt sätt? Vi kommer förmodligen ses ute eller bara annars någon gång ändå. Då antar jag det känns bättre med rent samvete. Nå, jag behöver inte leva med hans fega sätt att hantera jobbiga saker - det får han göra själv.

Vet vad du menar, men det tar ju ändå på självförtroendet tyvärr även fast man vet att det inte har med en själv att göra.

Senast ändrad:
Jag ska på middag hos en vän. Det var planen från början och att jag och dejten skulle ta en drink senare, så nu lär jag väl hänga kvar där. @Malibu_Stacy det fanns bra anledning men nu har han inte svarat på mitt svar på typ 4 h så han känns inte särskilt intresserad :grin:
Hum. 4 timmar. jag tror inte han är intresserad alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 400
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka