Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkar inte tagga alla men...

Såhär såg konversationen ut efter den bomben. J = Jag, H = Han.
(Ursäkta grovt språk)

J: Är du seriös eller?! :rage:
H: Ja? Varför skulle jag inte vara det? O_o
J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?! :banghead:
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.
H: Jag säger ju det jävla fitthora! Du förtjänar att våldtas ditt jävla äckel!!
*Jag fick nog och blockade honom....*

Orkar inte tagga alla men...

Såhär såg konversationen ut efter den bomben. J = Jag, H = Han.
(Ursäkta grovt språk)

J: Är du seriös eller?! :rage:
H: Ja? Varför skulle jag inte vara det? O_o
J: Alltså det du nyss beskrev är ju ren och skär våldtäkt!! Tror du jag vill ligga med en våldtäktsman eller, första gången dessutom?! :banghead:
H: Jävla metoo-skadade feministfitta! Du ska inte uttala dig om vad som är våldtäkt eller inte, för det har du ingen jävla aning om!! Våldtäkt är när flera män i grupp överfaller tjejer ute i parker om nätterna. Det jag beskriver är bara ett vanligt ligg!
J: Åtminstone om man får tro BrB 6 kap. 1 § båda styckena, stämmer båda situationerna väl in på våldtäktscenarion, om än olika dito. Det du beskriver att du kan tänka dig göra med mig, är en våldtäkt i hemma miljö som troligen skulle bedömas som våldtäkt av normalgraden. Det kan man läsa om i första stycket. Ditt scenario är istället en gruppvåldtäkt i utomhusmiljö, som eventuellt skulle kunna bedömas som grov våldtäkt. Det finns att läsa om i andra stycket. Båda är likväl fullkomligt olagliga, och ingenting jag vill bli utsatt för!! Förresten, jag läste juridik på gymnasiet och skrev bl.a. en 5 sidor uppsats om just Brb 6 kap. och speciellt 1 §, så jag tycker nog att du ska akta dig för att uttala dig om saker du inte är så insatt i, det kan ju bli väldigt fel då.
H: Jag säger ju det jävla fitthora! Du förtjänar att våldtas ditt jävla äckel!!
*Jag fick nog och blockade honom....*

:rage::rage::rage:
Jag kan inte förstå att det finns män som verkligen tror att det är på det sättet:crazy:
Och är dom helt befriade från medkänsla och empati? :meh:

Bra svar! :up:Hoppas att det fick någon hjärncell på honom att börja tänka i banorna att han har fel och kanske övertyga fler i saken!

Satt och pratade med en kille på Tinder. I 25 års åldern och tillsynes vettig. I början iaf. Så kom vi in på det här med ev. framtida intimare situation oss emellan, och jag förklarade att jag aldrig gjort något (mer än krama) killar. Han lät fortfarande vettig. Så kom jag in på frågan "Om jag säger nej/vill avbryta något/något inte känns rätt/etc, vad gör du då?" och fick det minst sagt häpnadsväckande svaret "Jag hade nog inte kunnat värja mig/avbryta mitt i, utan hade kört på och kanske t.om. hårdare än innan. :o". Alltså jag såg seriöst ut som :eek: O_o :banghead: :nailbiting: :arghh: :rage: IRL också. Han var alltså tillsynes jättevettig, svarade med i mitt tycke bra och trevliga svar fram tills dess. En intressant och trevlig person att konversera med helt enkelt. För att sedan släppte denna bomben. Och som om inte det var nog; han försökte bortförklara det som "men alla tjejer gillar väl att bli lite dominerade?" och "du måste bara lära dig att släppa kontrollen, du kommer älska det!" :banghead:
Man blir mållös...Trodde killar hade kommit längre i utvecklingen än så...

Synd att ens verkliga drömkille har flickvän. Annars hade jag seriöst tagit mod till mig och haffat honom direkt. Jag vill dock ändå understryka att jag blir genuint glad över att se hur bra han och hans tjej har det tillsammans, är inte det minsta missunnsam eller så!

Vilket jäkla as! Ge adress så åker jag och kastrerar.

Jag avistallerade tinder men ska på tredje dejt ikväll med en därifrån sedan tidigare. Jag är pepp och opepp samtidigt. Finns det tillräckligt med kemi kanske det blir ligg för mig ikväll.

Sedan dök det upp en riktigt het kille på jobbet. Helt från ingenstans. Han började prata med mig och kollegorna i matsalen. Så trevlig och social. Vi började chatta efter det och jag bjöd med honom på aw igårkväll. Han kom med sin kollega. Men han va redan asfull när han kom dit och han fortsatte dricka hela kvällen. Jag skämdes för honom inför de andra. Jag vet inte om det bara va en snefylla eller om det är såhär han dricker. Jag ger honom en chans till om han hör av sig annars får det va.

Jag avistallerade tinder men ska på tredje dejt ikväll med en därifrån sedan tidigare. Jag är pepp och opepp samtidigt. Finns det tillräckligt med kemi kanske det blir ligg för mig ikväll.

Sedan dök det upp en riktigt het kille på jobbet. Helt från ingenstans. Han började prata med mig och kollegorna i matsalen. Så trevlig och social. Vi började chatta efter det och jag bjöd med honom på aw igårkväll. Han kom med sin kollega. Men han va redan asfull när han kom dit och han fortsatte dricka hela kvällen. Jag skämdes för honom inför de andra. Jag vet inte om det bara va en snefylla eller om det är såhär han dricker. Jag ger honom en chans till om han hör av sig annars får det va.
Trist med jobbkillen håller tummarna för att det blir ett ligg!

Har träffat en snubbe några gånger nu, jag gillar han verkligen och vi ska fortsätta ses. Men undrar lite, jag har både reumatism och utreds för adhd/bipolär/borderline, när och hur berättar man det? :confused: :confused:

Egentligen så borde det ju vara så enkelt att du berättar det när du vill, helt enkelt. Och om du egentligen inte vill, så kanske det ändå finns anledning, för bådas skull, om det blir mer seriöst. Eventuellt kanske det faller sig mer naturligt då. Själv är jag kanske överdrivet öppen med mina fysiska, såväl som psykiska bekymmer. För mig är det enklast med transparens, och visst det finns väl säkert en risk att man skrämmer iväg någon. Men samtidigt så är det med största sannolikhet inte rätt person för mig isf. Nyligen fick jag höra, av en hyfsat ny bekantskap, att det var befriande att prata med någon som kunde prata så avslappnat och öppet om så tunga saker. Och att det var en av de sakerna som var mest attraktiva med mig.

Jag har inga erfarenheter av någon kirurgi men är duktig på att svinga med basebollträn :sneaky:

Det funkar ju väldigt bra som tillfällig smärta iaf! :sneaky:

Hade en dröm för hysteriskt många år sedan där jag ”kastrerade” någon (säkert välförtjänt) man med två tegelstenar :angel:
Tänk er en tegelsten i vardera näve, håll ut armarna så långt du kan komma och SLÅ IHOP för allt vad du är värd!
Japp, började seriöst fundera på hur det låg till med mitt sinnestillstånd när jag vaknade :o:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 400
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka