Tycker nog att hångel är det bästa. Vist sex är bra det med men riktigt bra hångel är underbart
Min uppfattning är att allt blir bättre när känslor är inblandade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker nog att hångel är det bästa. Vist sex är bra det med men riktigt bra hångel är underbart
Aldrig povat utan så jag tog det som givet, men om man kan utan så förstår jag inte varför.Min uppfattning är att allt blir bättre när känslor är inblandade.
Aldrig povat utan så jag tog det som givet, men om man kan utan så förstår jag inte varför.
Min uppfattning är att allt blir bättre när känslor är inblandade.
Åh nej vad tråkigt!! Kan bli så mycket känslor även när man bara träffat nån en kortare tid. Men det är fint att vara en kännande människa med förmåga att knyta an till andra även om det gör väldigt ont i stunden. Stor kram!@enough Så bra att du skrev till A, känner igen det där att inte våga läsa efteråt hur man formulerade sig, haha^^. Något svar ännu?
---------
Jaha. V skrev i förmiddags att han inte vill träffa mig mer. Har legat i min säng och gråtit sen dess, typ. Fast jag håller med om sånt han skrev, så har jag tänkt att jag velat ge oss mer tid och kommunikation. Men, ja det ville uppenbarligen inte han.
Har inga känslor för 24-åringen mer än attraktion. Och han är bland de bästa jag haftvar samma sak med militären.
Jag får liksom nästan alltid känslor just där och då, även om dom är en illusion och inte på riktigt. Det är trevligt.
Åh, fy. Jag tycker det är hemskt.Jag får liksom nästan alltid känslor just där och då, även om dom är en illusion och inte på riktigt. Det är trevligt.
vet att frågan var till singo men kände igen mig så svarar ocksåHur känns dessa känslor?
vet att frågan var till singo men kände igen mig så svarar också.
Jag kan känna mig lite "fjärilar i magen"-aktig av bra hångel/ligg men sedan när man får lite mer distans så släpper det helt. Det är mer kopplat till handlingen än personen i sig (om det inte är någon jag faktiskt är kär i då).
vet att frågan var till singo men kände igen mig så svarar också.
Jag kan känna mig lite "fjärilar i magen"-aktig av bra hångel/ligg men sedan när man får lite mer distans så släpper det helt. Det är mer kopplat till handlingen än personen i sig (om det inte är någon jag faktiskt är kär i då).
Fjärilar i magen känslan kan jag skriva under på också, kan även vara fjärilar i magen när man tänker på personen och man känner sig glad/lycklig på något sätt också.vet att frågan var till singo men kände igen mig så svarar också.
Fast får jag fjärilar i magen och blir glad av att tänka på en person så tänker jag nog att jag är kär i personen, inte att jag bara uppskattar hånglet när det skerFjärilar i magen känslan kan jag skriva under på också, kan även vara fjärilar i magen när man tänker på personen och man känner sig glad/lycklig på något sätt också.![]()
Fast som @fickan skrev, det som det skrevs om var skillnaden att hångla med någon man inte har känslor för är att fjärilarna är där bara när man hånglar. Inte när man tänker på personen, då är man nog som sagt närmare kär än inte.Fjärilar i magen känslan kan jag skriva under på också, kan även vara fjärilar i magen när man tänker på personen och man känner sig glad/lycklig på något sätt också.![]()