Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
@enough Så bra att du skrev till A, känner igen det där att inte våga läsa efteråt hur man formulerade sig, haha^^. Något svar ännu?

---------
Jaha. V skrev i förmiddags att han inte vill träffa mig mer. Har legat i min säng och gråtit sen dess, typ. Fast jag håller med om sånt han skrev, så har jag tänkt att jag velat ge oss mer tid och kommunikation. Men, ja det ville uppenbarligen inte han.
Åh nej vad tråkigt!! Kan bli så mycket känslor även när man bara träffat nån en kortare tid. Men det är fint att vara en kännande människa med förmåga att knyta an till andra även om det gör väldigt ont i stunden. Stor kram!

Och jag har fått svar från A till sist, han tyckte det var bra att jag skrev eftersom han var på väg att författa nåt liknande och var osäker på vad jag kände. Han känner precis som mig, vill gärna ses igen framöver men sporadiskt och förpliktelsefritt. Så skönt! Ibland kan det visst få vara enkelt med saker också...

@enough Tack, ja :cry:. Ja, skrev det till mina kompisar också, hellre känt något och bli ledsen än inte känt något alls...och då har jag ju ändå inte vågat hoppas på framtiden, utan hela tiden varit medveten om att det kan ta slut... Jag har aldrig vart sån här tidigare heller, brukar skämta med mina kompisar om att jag är känslokall och empatilös... det är ju pinsamt, men jag har gråtit mer idag än när det tog slut med mitt ex som jag var tillsammans med länge...

Åh, vilket perfekt svar från A, vad skönt! Haha, jag tycker V kunde skrivit så med, att vi kunde väl fortsatt som fwbs^^ fast det hade väl troligen inte funkat särskilt bra, men kanske ändå^^.

@pepp Tack :heart

• Gilla
Reactions: ptr
vet att frågan var till singo men kände igen mig så svarar också :D.

Jag kan känna mig lite "fjärilar i magen"-aktig av bra hångel/ligg men sedan när man får lite mer distans så släpper det helt. Det är mer kopplat till handlingen än personen i sig (om det inte är någon jag faktiskt är kär i då).

Smidigt att kunna ha det så :D fjärilar är ju det mysigaste!

Jag kan känna mig lite "fjärilar i magen"-aktig av bra hångel/ligg men sedan när man får lite mer distans så släpper det helt. Det är mer kopplat till handlingen än personen i sig (om det inte är någon jag faktiskt är kär i då).

@pepp lite så ja :p Som en förälskelse, även om den bara känns just där och då.

Fjärilar i magen känslan kan jag skriva under på också, kan även vara fjärilar i magen när man tänker på personen och man känner sig glad/lycklig på något sätt också. :)

Fjärilar i magen känslan kan jag skriva under på också, kan även vara fjärilar i magen när man tänker på personen och man känner sig glad/lycklig på något sätt också. :)
Fast som @fickan skrev, det som det skrevs om var skillnaden att hångla med någon man inte har känslor för är att fjärilarna är där bara när man hånglar. Inte när man tänker på personen, då är man nog som sagt närmare kär än inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 722
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX