Jag förstår att du är besviken, men vad du beskriver att hon sagt är verkligen inte ok! Fy va drygt sagt
Hon var delad vad hon tyckte om mig.
Visa saker var mycket bra.
men hon hade svårt att vara med mig på stan.
(här kändes det som att jag var för tjock!)
Så i slutändan så ville hon vara själv ett tag.
Jag vill inte vara ensam!!!!!
Har träffat och pratat med min dejt nu! Han sa att han inte tycker om att jag umgås med killar, särskilt inte på hans jobb, men att han respekterar det. Dels för att han inte riktigt känner mig och vet om han kan lita på mig, dels för att han tycker om mig och då blir osäker. Fick även bekräftat att när han är på jobbet, då måste han hålla låg profil och vill heller inte göra det uppenbart när jag sitter med vänner. Han verkar ändå vara en av de finare personerna jag träffat här, men ah, det här är ju inget för framtiden. Jag flyttar snart tillbaka till Sverige igen!
Alltså det där låter inte alls bra i mina öron. Vaddå att du inte får ha killkompisar på hans jobb? Det har väl inte han med att göra? Oavsett om ni dejtar eller inte. Om du hade varit bisexuell, hade du inte fått ha vänner alls då?
Menar inte att ifrågasätta dig på nått sätt, men hoppas du kan genomskåda hur rövhattig kommentar det ändå var