Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cry:
Hon var delad vad hon tyckte om mig.
Visa saker var mycket bra.
men hon hade svårt att vara med mig på stan.
(här kändes det som att jag var för tjock!)
Så i slutändan så ville hon vara själv ett tag.
:arghh:
Jag vill inte vara ensam!!!!!
Jag förstår att du är besviken, men vad du beskriver att hon sagt är verkligen inte ok! Fy va drygt sagt :down: Det är inte kul att vara ensam, men du förtjänar någon så mycket bättre än det där!
Har träffat och pratat med min dejt nu! Han sa att han inte tycker om att jag umgås med killar, särskilt inte på hans jobb, men att han respekterar det. Dels för att han inte riktigt känner mig och vet om han kan lita på mig, dels för att han tycker om mig och då blir osäker. Fick även bekräftat att när han är på jobbet, då måste han hålla låg profil och vill heller inte göra det uppenbart när jag sitter med vänner. Han verkar ändå vara en av de finare personerna jag träffat här, men ah, det här är ju inget för framtiden. Jag flyttar snart tillbaka till Sverige igen!

Alltså det där låter inte alls bra i mina öron. Vaddå att du inte får ha killkompisar på hans jobb? Det har väl inte han med att göra? Oavsett om ni dejtar eller inte. Om du hade varit bisexuell, hade du inte fått ha vänner alls då?

Menar inte att ifrågasätta dig på nått sätt, men hoppas du kan genomskåda hur rövhattig kommentar det ändå var ;)

Vad får dig att ens överväga att träffas om det inte känns rätt? Har han några väldigt positiva sidor?
Nä, egentligen inte mer än en acceptans för min livsstil och en bra smak när det gäller mat. Tänkte mest att jag inte vill avfärda honom för fort. Men nu heter det ”när vi ses” istället för ”om vi ses” och det kommet lite pussar och hjärtan och sånt. Nej det får rinna ut i sanden tror jag.

Nä, egentligen inte mer än en acceptans för min livsstil och en bra smak när det gäller mat. Tänkte mest att jag inte vill avfärda honom för fort. Men nu heter det ”när vi ses” istället för ”om vi ses” och det kommet lite pussar och hjärtan och sånt. Nej det får rinna ut i sanden tror jag.

Jag brukar avmatcha de som är för på, utan kommentar.

Hade sett fram emot att få träffa en kille nu när jag är hemma över påsk då han ville ses nästa gång jag var uppe. Hörde av mig idag (åker hem i morgon) och han skulle höra av sig senare då han kanske ska gå på bio med en kompis. Är så besviken...

Jag har bjudit hem en kvinnlig bekant. Hon är väldigt trevlig och attraktiv. Jag brukar inte dras till kvinnor och har aldrig kysst en kvinna men hon har något som jag dras till.

Vi har träffats på några fester/puben. Jag misstänker att hon är bi men vet inte. Hittills har jag bara suttit nära henne och hon har masserat mina fötter. Jag kommer nog inte ta några initiativ om inte hon gör det, men det känns lite spännande ändå. Får se, eller så blir vi "bara" vänner :).

På iPhone kan du blockera nummer, samt på Xperia såg jag för någon dag sedan!
Jag har Xperia, men har tydligen inte lärt mig det än :angel:. Minns att jag försökte blocka nummer för många år sedan och inte fick det att funka, men det var ju en äldre telefon. Vill hur som helst inte bara försvinna utan förklaring, måste säga nånting när han hör av sig.

Tror det kanske inte framgick, men det var han som frågade om vi kunde ses denna helg, han vet att jag åker hem etc. varför planera in annat när vi skulle ses?
Jodå, det framgick, men hade ni inte pratat om någon särskild dag så kan han väl inte förväntas hålla hela helgen fri? Tänker bara att det hade varit lättare att planera in med lite mer framförhållning :) Förstår absolut besvikelse över att det inte blev av, men tycker inte det könns helt rättvist att skylla det på honom i detta läget.

Jodå, det framgick, men hade ni inte pratat om någon särskild dag så kan han väl inte förväntas hålla hela helgen fri? Tänker bara att det hade varit lättare att planera in med lite mer framförhållning :) Förstår absolut besvikelse över att det inte blev av, men tycker inte det könns helt rättvist att skylla det på honom i detta läget.
Men varför ska jag springa efter honom? Idag är sista dagen vi kunde ses (med tanke på vad han hade planerat för oss) och när han inte hört av sig angående detta så frågar jag men då har han planerat annat. Men fine, jag får väll skylla mig själv som tror att när folk bjuder in en på saker så ligger det på en själv att tjata om vilken dag det ska ske.

Hade sett fram emot att få träffa en kille nu när jag är hemma över påsk då han ville ses nästa gång jag var uppe. Hörde av mig idag (åker hem i morgon) och han skulle höra av sig senare då han kanske ska gå på bio med en kompis. Är så besviken...

Tror det kanske inte framgick, men det var han som frågade om vi kunde ses denna helg, han vet att jag åker hem etc. varför planera in annat när vi skulle ses?

Så han skulle alltså hålla hela påskhelgen fri om utifall du skulle höra av dig, eftersom ni tydligen inte hade bokat in nån dag för att ses och nu när du hör av dig i sista minuten innan du åker hem igen, så blir du sur för att han nappat på andra planer?

Men varför ska jag springa efter honom? Idag är sista dagen vi kunde ses (med tanke på vad han hade planerat för oss) och när han inte hört av sig angående detta så frågar jag men då har han planerat annat. Men fine, jag får väll skylla mig själv som tror att när folk bjuder in en på saker så ligger det på en själv att tjata om vilken dag det ska ske.
Ok, uppenbarligen har jag inte fattat hela bilden här. Hoppas det löser sig iaf :)

Så han skulle alltså hålla hela påskhelgen fri om utifall du skulle höra av dig, eftersom ni tydligen inte hade bokat in nån dag för att ses och nu när du hör av dig i sista minuten innan du åker hem igen, så blir du sur för att han nappat på andra planer?
Fast nej?? Han hade kunnat höra av sig eftersom han bjöd in mig till honom! Idag är som sagt sista dagen vi kan ses och DÄRFÖR hörde jag av mig men då hade han bokat in annat. Hörde även av mig igår men fick inte svar förrän idag så han tydligen tagit en kryssning och kom hem idag.
När ni bjuder hem folk till er, släpper ni helt ansvar att höra av er om en tid som passar er utan skiter i att höra av er till den ni bjudit in och väntar på att denne ska höra av sig och istället bokar in annat??

Och jag är absolut inte sur, jag är besviken. Stor skillnad.

Vilken jäkla vändning! En lång historia kort, en gemensam vän (eller han är inte min vän men jag vet vem han är) har lagt sig i vår historia. Vet faktiskt inte vad som händer men det finns en person med tydliga psykopatiska drag som har som livsuppdrag att göra mitt liv till skit och manipulerar så jäkla hårt. Så ja, det verkar som ”min” kille är rädd att han ska dö i någon könssjukdom och ska tydligen på akuten i natt för att testa sig... :meh: så ja, bara att gå vidare från detta barnsliga drama! När han gick ifrån mig vid 13 var det INGA problem men 4 timmar senare var det tydligen dödssymptom :banghead: Vet att det är kompisen som skriver eftersom det är tydliga förändringar i texten, och det har hänt förut så, men varför låter ens ”min” kille sin vän att använda hans telefon? :arghh: Aja, ni hör ju, inte ens värt det.

• Gilla
Reactions: ptr
När ni bjuder hem folk till er, släpper ni helt ansvar att höra av er om en tid som passar er utan skiter i att höra av er till den ni bjudit in och väntar på att denne ska höra av sig och istället bokar in annat??
Beror på situation, men om jag blir inbjuden så hör jag nog oftast av mig och hör när det passar. Alltså den andra personen tog steget att bjuda in, sen visar jag att jag faktiskt verkligen vill det.

Beror på situation, men om jag blir inbjuden så hör jag nog oftast av mig och hör när det passar. Alltså den andra personen tog steget att bjuda in, sen visar jag att jag faktiskt verkligen vill det.
Trodde att det räckte med att jag sa att det lät jättetrevligt och något liknande när vi sa hej då. Sen har vi självfallet pratat efter det också, men bara via Messenger.

Trodde att det räckte med att jag sa att det lät jättetrevligt och något liknande när vi sa hej då. Sen har vi självfallet pratat efter det också, men bara via Messenger.
Jag vet ju inte vad som sagts mellan er, men jag tycker det låter som ni kanske missförstått varann? Om jag gärna vill träffa nån, och den bjudit in mig, så skulle jag höra av mig för att se till att det blir av helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 398
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V