Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken jäkla vändning! En lång historia kort, en gemensam vän (eller han är inte min vän men jag vet vem han är) har lagt sig i vår historia. Vet faktiskt inte vad som händer men det finns en person med tydliga psykopatiska drag som har som livsuppdrag att göra mitt liv till skit och manipulerar så jäkla hårt. Så ja, det verkar som ”min” kille är rädd att han ska dö i någon könssjukdom och ska tydligen på akuten i natt för att testa sig... :meh: så ja, bara att gå vidare från detta barnsliga drama! När han gick ifrån mig vid 13 var det INGA problem men 4 timmar senare var det tydligen dödssymptom :banghead: Vet att det är kompisen som skriver eftersom det är tydliga förändringar i texten, och det har hänt förut så, men varför låter ens ”min” kille sin vän att använda hans telefon? :arghh: Aja, ni hör ju, inte ens värt det.
Nej, det låter verkligen inte värt det!

Jag är sjuk sur och missnöjd. Allt idag har gått dåligt
På upp en pipig story på snap och fick lite gulliga meddelanden (needy som fan när jag är sjuk) SJ skrev något om ryska kosmonauter för att göra mig glad, jag skrattade inte :meh:

• Gilla
Reactions: ptr
Vilken jäkla vändning! En lång historia kort, en gemensam vän (eller han är inte min vän men jag vet vem han är) har lagt sig i vår historia. Vet faktiskt inte vad som händer men det finns en person med tydliga psykopatiska drag som har som livsuppdrag att göra mitt liv till skit och manipulerar så jäkla hårt. Så ja, det verkar som ”min” kille är rädd att han ska dö i någon könssjukdom och ska tydligen på akuten i natt för att testa sig... :meh: så ja, bara att gå vidare från detta barnsliga drama! När han gick ifrån mig vid 13 var det INGA problem men 4 timmar senare var det tydligen dödssymptom :banghead: Vet att det är kompisen som skriver eftersom det är tydliga förändringar i texten, och det har hänt förut så, men varför låter ens ”min” kille sin vän att använda hans telefon? :arghh: Aja, ni hör ju, inte ens värt det.
Skulle inte du hem till Sverige snart? Börjar låta som det är lika bra att fortsätta på hemmaplan med något vettigare. Jag vet inte vilket land du befinner dig i, men det där låter helt sjukt det du skriver. :eek:
Känns inte som den basala kommunikationen fungerar och då lär det bli svårt att bygga en riktig relation på det. :down:

Jag har bjudit hem en kvinnlig bekant. Hon är väldigt trevlig och attraktiv. Jag brukar inte dras till kvinnor och har aldrig kysst en kvinna men hon har något som jag dras till.

Vi har träffats på några fester/puben. Jag misstänker att hon är bi men vet inte. Hittills har jag bara suttit nära henne och hon har masserat mina fötter. Jag kommer nog inte ta några initiativ om inte hon gör det, men det känns lite spännande ändå. Får se, eller så blir vi "bara" vänner :).
Spännande. :D
Hoppas det går bra för er. :up:

Skulle inte du hem till Sverige snart? Börjar låta som det är lika bra att fortsätta på hemmaplan med något vettigare. Jag vet inte vilket land du befinner dig i, men det där låter helt sjukt det du skriver. :eek:
Känns inte som den basala kommunikationen fungerar och då lär det bli svårt att bygga en riktig relation på det. :down:

Flyttar hem om en månad. Det som känns trist i det här läget är att det finns människor som vill förstöra för andra och så utstuderade planerar det. Har ju långt ifrån berättat allt i denna historia, men det är helt sinnessjukt. Jag vet att jag är ren, och sjukhuset här tar inte emot vid midnatt för att testa könssjukdomar. Och dessutom får man inte svar på en timme, men tydligen fick ”min” kille det igår. Vet inte hur djupt hjärntvättad han är, men den där vännen manipulerar alla i sin omgivning och det passade väl inte honom när jag stängde honom ute. Suck. Vill packa väskan och åka hem i morgon.

• Gilla
Flyttar hem om en månad. Det som känns trist i det här läget är att det finns människor som vill förstöra för andra och så utstuderade planerar det. Har ju långt ifrån berättat allt i denna historia, men det är helt sinnessjukt. Jag vet att jag är ren, och sjukhuset här tar inte emot vid midnatt för att testa könssjukdomar. Och dessutom får man inte svar på en timme, men tydligen fick ”min” kille det igår. Vet inte hur djupt hjärntvättad han är, men den där vännen manipulerar alla i sin omgivning och det passade väl inte honom när jag stängde honom ute. Suck. Vill packa väskan och åka hem i morgon.
Jag skulle säga som så, va skönt att det kom fram nu. Hade nog bara blivit jobbigare om det kom fram senare. Försök tänk positivt även om det är svårt och det är lätt att bli hemmablind eller vad man ska skriva. Hoppas du förstår ändå. :)
Av det lilla du berättat i text här, så känns inte den där killen som något att satsa på oavsett. Jag hoppas hur som helst att det kommer bli bra för dig.
Vilken del av Sverige kommer du hålla till i när du flyttar hem? Du behöver inte svara på det om du inte vill, mest nyfiken. :p

Jag skulle säga som så, va skönt att det kom fram nu. Hade nog bara blivit jobbigare om det kom fram senare. Försök tänk positivt även om det är svårt och det är lätt att bli hemmablind eller vad man ska skriva. Hoppas du förstår ändå. :)
Av det lilla du berättat i text här, så känns inte den där killen som något att satsa på oavsett. Jag hoppas hur som helst att det kommer bli bra för dig.
Vilken del av Sverige kommer du hålla till i när du flyttar hem? Du behöver inte svara på det om du inte vill, mest nyfiken. :p

Södra Norrland! :cautious:

Men ja, du har rätt! Och tur att jag är expert på att knäppa av och gå vidare med mitt liv. Känner såklart att det är ledsamt då jag tycker om den här killen, men det finns inga känslor inblandade och jag kan gå vidare. Skulle ju dock vilja träffa killen själv och snacka, för att se reaktioner och ifrågasätta hans väns inblandning i det här. Bara för att bilda mig en uppfattning om vad som kommer från honom och inte hans vän. Fast det leder ju ändå ingen vart. :cool:

Så hopplöst att jag aldrig är i skick för att dejta. Och var hittar man en karl som inte är ett ärthuvud?

Södra Norrland! :cautious:

Men ja, du har rätt! Och tur att jag är expert på att knäppa av och gå vidare med mitt liv. Känner såklart att det är ledsamt då jag tycker om den här killen, men det finns inga känslor inblandade och jag kan gå vidare. Skulle ju dock vilja träffa killen själv och snacka, för att se reaktioner och ifrågasätta hans väns inblandning i det här. Bara för att bilda mig en uppfattning om vad som kommer från honom och inte hans vän. Fast det leder ju ändå ingen vart. :cool:
Aha, låter långt bort, håller själv till i Smålands djupa skogar. :p
Äh, jag tror bara det blir jobbigare om du försöker prata med honom, kanske lika bra att släppa redan nu och gå vidare. Jag tror inte att något han ev kommer säga påverkar något, i så fall är det ett mirakel, men vad vet jag. Är lätt att ge råd på andra sidan en skärm, ibland borde jag följa mina egna råd också... :angel::idea:

• Gilla
Aha, låter långt bort, håller själv till i Smålands djupa skogar. :p
Äh, jag tror bara det blir jobbigare om du försöker prata med honom, kanske lika bra att släppa redan nu och gå vidare. Jag tror inte att något han ev kommer säga påverkar något, i så fall är det ett mirakel, men vad vet jag. Är lätt att ge råd på andra sidan en skärm, ibland borde jag följa mina egna råd också... :angel::idea:

Du har rätt! Jag går vidare, och tänker fortsätta hänga på mitt favorithak, där han jobbar. Vara mig själv! Om mindre än en vecka kommer mamma hit också, veckan efter det min bästa vän från Holland :heart

Eller hur... han svarade såhär:
"Jag tycker det är kul att folk är olika. Tror världen skulle vara rätt dålig om alla tyckte dom du. Men den skulle inte bli bättre av att alla tyckte som jag heller."
:grin:

Inte orkat bemöda mig att svara på det...
Vilken jävla motsägelse :laugh: som om SD-folket skulle tycka om att folk är olika. De ogillar ju allt; invandrare, homosexuella, kvinnor you name it. vilken idiot

Eller hur... han svarade såhär:
"Jag tycker det är kul att folk är olika. Tror världen skulle vara rätt dålig om alla tyckte dom du. Men den skulle inte bli bättre av att alla tyckte som jag heller."
:grin:

Inte orkat bemöda mig att svara på det...
Ungefär som geniet på tinder som ifrågasätte att jag i min presentation uttrycker ointresse för antifeminister. Han sa att ”alla är väl för jämställdhet, men för det behöver man ju inte gå på de falska nyheterna om att kvinnor och män får olika lön för samma jobb” :banghead::banghead:

Jag försökte avsluta och säga att vi uppenbarligen inte tycker samma sak där, och att sannolikheten att någon av oss skulle ändra sig är obetydlig. Men hán tyckte jag var fånig som hade svårt för andra åsikter än mina:grin:

Hoppar in här igen efter 1.5 månad dejtande med en karl som jag trodde var vettig. Umgåtts tillsammans med hans vänner o även han dotter har han presenterar mig för. För att göra lång historia kort så blev han helt plötsligt väldig off på att höra av sig , vägrade svara om jag ringde , ringde inte tillbaka eller kunde inte skriva nåt . Han sa flertal gånger att han skulle ringa tillbaka men ej gjorde det , jag kontrade med att säg inget du inte kan lova , fick till svar "jag har ju sagt jag hör av mig men aldrig sagt när" . Näe jag frågade han för en vecka som om vi skulle ses (alltid han som tagit initiativ annars till att ses) så får jag till svar att vill man lära känna honom får man ha tålamod o träffa han när han vill o kan. Men priset tog han i lördagskväll när jag skickade att jag hoppas på få träffa honom snart , får då tillbaka att hans kompis vill träffa mig så han lämnar hans nummer till mig o säger jag ska skicka, ragga o träffa han ist. Frågade om han var seriös , o ja det var han att killar ä4 svin visste jag men detta var det värsta jag hört, inte fasen lämnar man vidare nån man träffat till sin bästa kompis ?!?!?
Och dum som jag är så har jag inte mage att be han dra ; jag tror ju gott om alla så jag vill ju fortsätta ses

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 398
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V