Men hur gammal är hon? Tolv? Nej skippa denna och hitta någon mentalt vuxen människa istället.nej hon sa det liksom att det var besvärande att jag inte var vältränad om hon möter några vänner. som hon sa det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur gammal är hon? Tolv? Nej skippa denna och hitta någon mentalt vuxen människa istället.nej hon sa det liksom att det var besvärande att jag inte var vältränad om hon möter några vänner. som hon sa det.
nej hon sa det liksom att det var besvärande att jag inte var vältränad om hon möter några vänner. som hon sa det.
Tänker så där spontant att på jobbet lär han nog vara rätt korrekt och det kan nog upplevas rätt kallt.
Ja inte kommer ni nånstans om inte nån tar ett steg till. Sen lär ni nog reda i ett och annat med, är så onödigt detta med kamrater av andra könet, råkat ut för det med och är så onödigt trist och blir inget gott av det.
Då har du lite att jobba på då - för du tänker väl inte mena att det är ditt privelegium att ha kamrater och vänner av olika kön?
Utan att lägga ord i @ptrs mun så fattade jag det som att ptr tycker man ska kunna ha det men att det inte bara är @Strindlunds privilegium utan att båda parter ska kunna ha det.Alltså va? Ska man inte kunna ha kompisar av motsatt kön? Eller har jag missuppfattat?
Så uppfattade jag också det.Utan att lägga ord i @ptr s mun så fattade jag det som att ptr tycker man ska kunna ha det men att det inte bara är @Strindlund s privilegium utan att båda parter ska kunna ha det.
Kan å kan, klart han kan svårt att stoppa känslor, lite som jag blev lite småkär i TK, men jag förstår lite vad du menar ändå.Fest med bästis igår..
Fick ett nummer av en söt smålänning (som sms:ade i morse)
Men vem gick jag hem med? Jo, 24-åringen
Frågade honom om han var kär i mig, och jo han kände lite så.. jag svarade att du kan inte bli kär i mig, jag är kaos. Haha.
Jaja. Det får fortgå ett tag till.
Kan å kan, klart han kan svårt att stoppa känslor, lite som jag blev lite småkär i TK, men jag förstår lite vad du menar ändå.![]()
Förstår det, kunde bara inte låta bli att skriva det jag skrev. Ibland har jag svårt att hålla fingrarna i styr, på gott och ont.Jo klart han kanjag var bara tydlig med att jag är rädd att göra honom ledsen/besviken...
Jag har pratat lite med en ny från Tinder, det började väl okej men nu känns det som om han ändrar sina svar hela tiden så jag ska få höra det jag vill höra. Jag får en lätt desperat känsla, han är lite för på. Han tycker att jag är så intressant fast vi inte har pratat så mycket. Ska jag försöka fasa ut direkt eller ändå ses på en snabb dejt?
Köpenhamn har skrivit massor i helgen och skickat bilder på sig själv och sin omgivning. Men hen duckar alla hintar om att ses. Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Kanske får jag ha lite tålamod bara. Inte min starka sida men...
Vad får dig att ens överväga att träffas om det inte känns rätt? Har han några väldigt positiva sidor?Jag har pratat lite med en ny från Tinder, det började väl okej men nu känns det som om han ändrar sina svar hela tiden så jag ska få höra det jag vill höra. Jag får en lätt desperat känsla, han är lite för på. Han tycker att jag är så intressant fast vi inte har pratat så mycket. Ska jag försöka fasa ut direkt eller ändå ses på en snabb dejt?
Köpenhamn har skrivit massor i helgen och skickat bilder på sig själv och sin omgivning. Men hen duckar alla hintar om att ses. Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Kanske får jag ha lite tålamod bara. Inte min starka sida men...
Vet inte frågade inte om hennes ålder. men gissar 30 till 40 i fysisk ålder.Men hur gammal är hon? Tolv? Nej skippa denna och hitta någon mentalt vuxen människa istället.
Det där är verkligen inte okejBra att det kom fram snabbt för fy så destruktivt att dela tid med någon som är så osäker och ytlig
![]()
Vet inte. det är svårt att veta vad vissa tänker med men vad det än är så kan det inte vara så tungt att bära på.@Tranan det är absolut inte ok att säga så. Vad fan tänker hon med?
Jag förstår att du blev ledsen och tycker inte du överreagerar. Blocka den där snubben!
Kan inte blocka, vi har sms/telefon-kontakt. Får väl se när han hör av sig, jag ska inte höra av mig i alla fall.
Tack för era svar![]()
Det går även att göra i en Samsung.På iPhone kan du blockera nummer, samt på Xperia såg jag för någon dag sedan!
Kan inte blocka, vi har sms/telefon-kontakt. Får väl se när han hör av sig, jag ska inte höra av mig i alla fall.
Tack för era svar![]()
Tack för era svar![]()