Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har iaf inte fattat hur man ser det isf. Gratisvarianten.

Känner lite att det beror på vad som hänt? Pratade ni verkligen om det ordentligt och avslutade allt? Jag dumpade ju eg min dejt vilket visade sig var lite väl förhastat. Vi snackade om det direkt o redde ut allt (eller det var ju eg bara mina orimliga krav på mig själv som var problemet).

Usch, usch, usch! :cry: Inte alls okej hörru :heart

Precis så!!
Jag pratar med (chatar) henne just nu så vi får se.

:cry:
Hon var delad vad hon tyckte om mig.
Visa saker var mycket bra.
men hon hade svårt att vara med mig på stan.
(här kändes det som att jag var för tjock!)
Så i slutändan så ville hon vara själv ett tag.
:arghh:
Jag vill inte vara ensam!!!!!

Vad tråkigt. Men vad menar hon med att hon inte vill vara med dig på stan? Hur la hon fram det? Låter jättekonstigt att säga något sådant.
nej hon sa det liksom att det var besvärande att jag inte var vältränad om hon möter några vänner. som hon sa det.

Senast ändrad:
Bestämde mig för att ta upp med honom att jag inte tyckte han betedde sig riktigt ok, eller att det i alla fall för mig inte känns så bra när han gör så. Men han liksom förekom, som att han visste vad jag tyckte om det, och började istället kalla mig torrboll och liknande. Han var liksom "skön rolig snubbe" och fick mig, innan jag ens sagt något, att känna mig tråkig och överkänslig. Och istället för att bara avsluta samtalet blev jag som jag var förr, försökte vara lite okomplicerad, kåt och glad tjej.

Tyckte han hackade på hur jag är, min personlighet. Att jag är lite tråkig. Ja, jag har knappast gett sken av att vara så kul, tvärtom. Det som han innan har ansett var positivt med mig verkade nu bara vara tråkigt. Jaha, hitta en roligare tjej då? Varför fortsätta kontakten?

Han låter så sjukt övertygande. Och jag blev lite ledsen faktiskt, av att bli så sågad. På ett skämtsamt sätt, men med massa pikar här och där.
Spring bort från kräket så fort benen bär dig. Det slutar aldrig bra för den som inleder en relation med en manipulativ jävel. För det är ju det han håller på med. Manipulation.

Hallå! Behöver råd. Har ju träffat en kille som jag umgåtts lite med, men kontakten har varit lite sporadisk, mest på grund av att jag tror båda är lite för stolta och inte vill vara för på. Jag backar ju som sagt vanligtvis helt i dessa situationer, men jag tror att han tycker om mig och jag tycker om honom. Har inte varit en spikrak väg uppåt för oss, lite problem med gemensamma vänner etc. Ingen vet om oss än, vad jag vet, men jag umgås ju mkt med gemensamma vänner/bekanta till honom. Och vi hänger ofta på haket han jobbar på, men absolut inte för hans skull.

Men, problemet för honom är nog att han är osäker på mig, jag har många killkompisar och mentaliteten här där jag bor är att man inte ”bara” har kompisar av andra könet och det är mycket svartsjuka. Killen träffade jag för två dagar sedan, han har frågat om vi ska träffas dagtid före hans jobb, men han frågar inte spontant och det gör inte jag heller... eller en gång har han frågat det, jag har aldrig frågat honom, utan bara sagt att jag har andra planer. Så vet inte om hans självförtroende är lite kantstött?

Så, vad gör jag? Idag var jag på hans hak, han var rätt kall eller oberörd upplevde jag, men kan ju vara på grund av mina vänner? När jag är där med en tjejkompis så söker han mer kontakt.

Jag vill umgås med honom, lära känna honom. Känner att jag saknar hans närhet och även om sexet varit sådär, så är jag trygg med honom. Kan jag skriva att jag saknar honom? Eller VAD gör jag nu? :crazy:
Jag hade personligen skippat den här. Jag fixar inte osäkra människor med svartsjuketensenser. Om du ändå vill ge det ett försök, prata med honom och förklara att du är pepp, men att du behöver lite uppmuntran. Får du ingen så ta det som en hint. Men ta inte upp det där med dina vänner, och jag håller tummarna att han inte heller gör det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 398
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V