Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag är SÅÅÅ glad för att slippa åka på påskmiddager m.m. med ex-svärfamiljen i år...! :p Men jag är inte så social, har aldrig gillar sådant.

25-åringen dök upp i fullskägg i går (noll skägg på Tinder?! :mad:) så jag lämnade honom efter att vi dansat lite. Hånglade med en annan 25-åring istället, som jag även skrivit med på messenger i dag. Nu blir det packning i kväll och iväg till Sverige imorgon. :)

Jag är bortrest hos vänner över påsk. Hade tänkt softa och ha paus från alla dejtfunderingar, men "kompis" messade och skrev en rad som utan alltför mycket fantasi kunde tolkas som att han faktiskt vill veta lite hur läget ligger. Efter många om och men skrev jag tillbaks nån slags formulering om att jag är öppen för mer än bara vänner om det råkar bli så. Och därefter utdragen tortyr! Han verkar inte vara nån snabbsvarare så att han ej svarat på hela dan behöver inte betyda nåt... Men väldigt nervöst!! Håller andan här vid minsta pling i telefonen...

Jag skulle på tredje dejt med en kille idag. Det va ett tag sedan vi sågs då jag varit bortrest och sedan va han upptagen. Nu blev han sjuk så lite snopet.
Just nu är jag lite desperat efter ett bra ligg. Jag kan höra av mig till kk:n men är inte sugen på honom.

Men men jag ska ut med kompisar ikväll så det är alltid garanterat kul att träffa dem.

En fråga till er: Kan man se när folk är online på tinder? Min kompis påstår att hon kan se det på vissa men jag har aldrig kunnat det. Hur ser det ut för er?

Jag skulle på tredje dejt med en kille idag. Det va ett tag sedan vi sågs då jag varit bortrest och sedan va han upptagen. Nu blev han sjuk så lite snopet.
Just nu är jag lite desperat efter ett bra ligg. Jag kan höra av mig till kk:n men är inte sugen på honom.

Men men jag ska ut med kompisar ikväll så det är alltid garanterat kul att träffa dem.

En fråga till er: Kan man se när folk är online på tinder? Min kompis påstår att hon kan se det på vissa men jag har aldrig kunnat det. Hur ser det ut för er?
Nej det kan man inte.

Och jag är SÅÅÅ glad för att slippa åka på påskmiddager m.m. med ex-svärfamiljen i år...! :p Men jag är inte så social, har aldrig gillar sådant.

25-åringen dök upp i fullskägg i går (noll skägg på Tinder?! :mad:) så jag lämnade honom efter att vi dansat lite. Hånglade med en annan 25-åring istället, som jag även skrivit med på messenger i dag. Nu blir det packning i kväll och iväg till Sverige imorgon. :)

Skägg :love:
24-åringen verkar inte riktigt ha anlag för att odla nåt rejält...

• Gilla
Reactions: ptr
Hon som spolade mig för en vecka sedan börjar söka kontakt igen.
Vet inte om jag vill mer, hon är en bra tjej. Inget fel egentligen. men jag gillar inte att bli dumpad.
Så kan det vara.

Jag har varit lite tveksam till Vänsterprasslaren. Jag tror inte vi passar sådär bra ihop, han är liksom inte riktigt lika klipsk som de andra och är ganska oerfaren på en del plan. Men nu sitter han hemma och pluggar på hur han ska bli bättre haha. Och han har ju vissa saker som talar för honom... Så han får stanna ett tag till.

Vinkillen är hos flickvännen hela helgen. Men åh jag hoppas att han är pepp på att ses när han kommer tillbaka! Jag är också sugen på att träffa den där flickvännen, han har verkligen gjort bra reklam för henne :love:

Köpenhamn har börjat bli lite mer intensiv i kontakten :). Jag som trodde att jag höll på att bli utfasad. Hen är lätt en av de mest intressanta just nu, jag är verkligen nyfiken. Hoppas verkligen att vi får till en dejt inom en inte allt för avlägsen framtid!

Hon som spolade mig för en vecka sedan börjar söka kontakt igen.
Vet inte om jag vill mer, hon är en bra tjej. Inget fel egentligen. men jag gillar inte att bli dumpad.
Så kan det vara.
Det känns inte som att du mår så bra just nu. Kanske ta en paus och återhämta dig lite innan du dejtar mer? Känns hon intressant när du mår bättre är det ju bara att återknyta kontakten då :)

Jag är bortrest hos vänner över påsk. Hade tänkt softa och ha paus från alla dejtfunderingar, men "kompis" messade och skrev en rad som utan alltför mycket fantasi kunde tolkas som att han faktiskt vill veta lite hur läget ligger. Efter många om och men skrev jag tillbaks nån slags formulering om att jag är öppen för mer än bara vänner om det råkar bli så. Och därefter utdragen tortyr! Han verkar inte vara nån snabbsvarare så att han ej svarat på hela dan behöver inte betyda nåt... Men väldigt nervöst!! Håller andan här vid minsta pling i telefonen...
Fick svar till sist. Han känner ungefär som mig verkar det som. :)

@enough Jamen precis, jag kände också så, att vi följdes åt... men vad mysigt med "kompisen". Det här att gå och vänta på sms är bitterljuvt...

Jag är också bortrest över påsk och vi hörs inte jag och V, men det är rätt skönt faktiskt.

Har du pratat något med A?

Tack :love: pm:ade med @Trani inatt :bow:. Blev väldigt osäker på om jag överreagerat eller om snubbe betedde sig gränslöst, och vågar inte riktigt säga ifrån för att jag kanske överreagerar. Behövde lite bekräftelse på att jag inte var ute och cyklade :o (och det fick jag :D).

Bestämde mig för att ta upp med honom att jag inte tyckte han betedde sig riktigt ok, eller att det i alla fall för mig inte känns så bra när han gör så. Men han liksom förekom, som att han visste vad jag tyckte om det, och började istället kalla mig torrboll och liknande. Han var liksom "skön rolig snubbe" och fick mig, innan jag ens sagt något, att känna mig tråkig och överkänslig. Och istället för att bara avsluta samtalet blev jag som jag var förr, försökte vara lite okomplicerad, kåt och glad tjej.

Tyckte han hackade på hur jag är, min personlighet. Att jag är lite tråkig. Ja, jag har knappast gett sken av att vara så kul, tvärtom. Det som han innan har ansett var positivt med mig verkade nu bara vara tråkigt. Jaha, hitta en roligare tjej då? Varför fortsätta kontakten?

Han låter så sjukt övertygande. Och jag blev lite ledsen faktiskt, av att bli så sågad. På ett skämtsamt sätt, men med massa pikar här och där.

Bestämde mig för att ta upp med honom att jag inte tyckte han betedde sig riktigt ok, eller att det i alla fall för mig inte känns så bra när han gör så. Men han liksom förekom, som att han visste vad jag tyckte om det, och började istället kalla mig torrboll och liknande. Han var liksom "skön rolig snubbe" och fick mig, innan jag ens sagt något, att känna mig tråkig och överkänslig. Och istället för att bara avsluta samtalet blev jag som jag var förr, försökte vara lite okomplicerad, kåt och glad tjej.

Tyckte han hackade på hur jag är, min personlighet. Att jag är lite tråkig. Ja, jag har knappast gett sken av att vara så kul, tvärtom. Det som han innan har ansett var positivt med mig verkade nu bara vara tråkigt. Jaha, hitta en roligare tjej då? Varför fortsätta kontakten?

Han låter så sjukt övertygande. Och jag blev lite ledsen faktiskt, av att bli så sågad. På ett skämtsamt sätt, men med massa pikar här och där.
Det där låter ju inte alls vettigt! Att det sägs på ett skämtsamt sätt spelar ingen som helst roll tycker jag.

Vilken idiot! Akta dig för såna där människor som ska trycka ned andra. Bekvämt att göra det till skämt också. Då behöver han inte stå för det. Blir du ledsen är du då bara känslig enligt honom. Ta hand om dig.

Nej men usch. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 398
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V