Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I så fall en väldigt liten del av det.Aha det är du som ska se till att vi ska kunna resa hållbart i framtiden .
Jag kan joina den klubben, är också less på att va singel, men i och med att jag inte orkar göra något åt det känner jag att jag får skylla mig själv lite.Idag är jag less på att vara singel.
Det är skitfint väder ute, jag vill fara och grilla med nån, men alla har åkt iväg till stugor med sina partners eller familjer
Kan gå själv med hunden, men nä jag tycker inte det är lika kul (kommer göra det sen ändå)
Jag kan joina den klubben, är också less på att va singel, men i och med att jag inte orkar göra något åt det känner jag att jag får skylla mig själv lite.
Mm. Det går oftast bra tycker jag, men vaknade upp lite bitter så..
Mötte mitt ex igår också med bilen, så har väl lite med det att göra också
Är det inte för sent kan du skriva till mig med, diskuterar görna om du vill bolla någotHörrni, skulle verkligen behöva bolla en grej men för det behöver jag i princip skriva ut sms (med sexuellt innehåll) vilket jag inte vill här. Nån som känner sig klok och kan tänka sig ta det via pm?
Inte alls OT, vet att det är fler med mig som gillar att läsa från de det faktiskt gått bra för medNu har dejtens föräldrar varit här nästan en vecka och jag var så himla nervös inför deras besök. Helt i onödan känns det som, vi har setts nästan varje dag och trots att vi knappt kan kommunicera verbalt känns det så himla bra! Jättehärliga människor som dessutom verkar gilla mig
Om dejten och jag fortsätter träffas vore det fantastiskt att hälsa på föräldrarna i deras hemland!
Jag känner mig löjligt kär och har inte saknat att swipa alls sen jag tog bort apparna.
(Ja jag vet, det är inte exakt dejting, kanske för mycket o.t för tråden?)
Inte alls OT, vet att det är fler med mig som gillar att läsa från de det faktiskt gått bra för med
Men det viktiga då? Höger elle vänster?Jag är hemma i Västsverige och tror jag fått upp en gammal crush på tinder, tror det var typ 8an 9an och vi hängde med samma vänner.
Sjukt lik och samma namn. Haha. Sjukt snygg även idag.
Men det viktiga då? Höger elle vänster?
Vet inte hur klok jag är.. men kan bolla lite
Är det inte för sent kan du skriva till mig med, diskuterar görna om du vill bolla något
Alla droppar små, vet du.I så fall en väldigt liten del av det.
SJ pratade om sitt påskfirande och familjehelg.
Jag kände mest blöh, är glad att jag slipper sånt
Väntar på min kompis, ska åka och hoppa med hästen sen laga middag.
Resten av helgen jobbar jag med braiga kollegor. Ska rida ut med kompisar och klämma in en påsklunch med brorsan.
Singellivet är perfekt för mig
Jag förstår din känsla!Idag är jag less på att vara singel.
Det är skitfint väder ute, jag vill fara och grilla med nån, men alla har åkt iväg till stugor med sina partners eller familjer
Kan gå själv med hunden, men nä jag tycker inte det är lika kul (kommer göra det sen ändå)