Bestämde mig för att ta upp med honom att jag inte tyckte han betedde sig riktigt ok, eller att det i alla fall för mig inte känns så bra när han gör så. Men han liksom förekom, som att han visste vad jag tyckte om det, och började istället kalla mig torrboll och liknande. Han var liksom "skön rolig snubbe" och fick mig, innan jag ens sagt något, att känna mig tråkig och överkänslig. Och istället för att bara avsluta samtalet blev jag som jag var förr, försökte vara lite okomplicerad, kåt och glad tjej.
Tyckte han hackade på hur jag är, min personlighet. Att jag är lite tråkig. Ja, jag har knappast gett sken av att vara så kul, tvärtom. Det som han innan har ansett var positivt med mig verkade nu bara vara tråkigt. Jaha, hitta en roligare tjej då? Varför fortsätta kontakten?
Han låter så sjukt övertygande. Och jag blev lite ledsen faktiskt, av att bli så sågad. På ett skämtsamt sätt, men med massa pikar här och där.
Fy vilken gränslös människa. Mår du dåligt tycker jag du ska avsluta det där.
Det låter verkligen inte okej, var rädd om dig och ta hand om dig
Många skulle nog höja på ögonbrynen över många av mina konversationer, både med SJ och med kollegan tex. Skillnaden där är att ingen när dåligt, det är samma sak från bägge håll.
Han låter bara dum