Kände lite samma där, jag har fan inga ungar
Du är en KILF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kände lite samma där, jag har fan inga ungar
Den dagen då du har ungar, då kommer vi nog vara ett gäng som undrat va som hänt eller om du träffat Mr. Right månne.Kände lite samma där, jag har fan inga ungar
Den dagen då du har ungar, då kommer vi nog vara ett gäng som undrat va som hänt eller om du träffat Mr. Right månne.
Haha ja just ja Då kan det ju bli svårt! Själv är jag väääldigt fysisk. Ja, hemma då. Inte på offentliga platser.
Oh really? Det visste ja inte, ja då lär vi ju verkligen undra om det skulle inträffa.Jag är steriliserad så nevah gonna happen
Den dagen då du har ungar, då kommer vi nog vara ett gäng som undrat va som hänt eller om du träffat Mr. Right månne.
Oh really? Det visste ja inte, ja då lär vi ju verkligen undra om det skulle inträffa.
Pga den bilden som @Bison delat med sig av sig själv här när det gäller dejtingen och mycket annat.Men varför säger du så?
Sant, du har en poäng där. Vet dock inte om jag skulle vilja sterilisera mig själv, ifall jag skulle ångra mig någon dag med rätt man.Yes, inga ungar här.
Det bästa med barn är att de aldrig är mina
Sant, du har en poäng där. Vet dock inte om jag skulle vilja sterilisera mig själv, ifall jag skulle ångra mig någon dag med rätt man.
Hur länge hade ni kunnat tänka er att dejta någon utan att ligga, utan att ni tröttnar? Jag skriver med några på Tinder just nu och funderar på att skippa sexet ett tag i början. Inte för att jag inte är bekväm med att ligga med främlingar, det är jag, men för att det alltid blir samma visa. Antingen ligger man på första dejten och sen rinner det ut i sanden att ses igen, eller så ligger man några gånger. Tycker också att så fort man haft sex så hamnar mycket fokus där. Eller rättare sagt, jag har lätt att hamna där för att det är min comfort zone.. Så jag är lite nyfiken på vilka konversationer som dyker upp och framför allt vilken kemi som dyker upp om man inte ligger på några dejter.
Jag beundrar dig som kommit till den insikten själv, är nog inte många som hade gjort det fast de kanske hade behövt det. heartFör mig handlar det inte om rätt man. Jag är fel person för moderskapet och allt vad det innebär.
Slut på ot.
Jag och mitt ex hade inte sex förrän efter 2 veckor. Höll på avlida
Men det är nog inget jag vill uppleva igen, haha.
Haha, men hade ni goda chanser till det då eller blev det bara inte tillfälle?
En sådan kille hade jag gillat, då sex för mig blir sån himla press.Massa goda chanser blev mycket hångel osv.
Han ville inte ligga för tidigt utan lära känna mig bättre innan (vilket man verkligen inte är van vid att höra)
Det längsta jag har väntat är nog två dejter. Är inte heller så mycket för gos och jag har haft så mycket uselt sex i mina dagar att jag vill upptäcka det innan jag börjar tycka om personen. Blir så enormt besviken om en trevlig och attraktiv människa visar sig vara dålig. Lättare att säga tack och adjö till någon man inte har hunnit lära känna så bra.
Jag kan vänta länge innan jag träffar personen. Inga problem. Men sen... Har hänt att jag limmat på någon jättelänge, och sedan äntligen fått till det. Och så har det varit skitdåligt. Den besvikelsen är svår att hämta sig från.+ @pepp
Om det var någon ni hade bra kemi med och gillade, hade ni väntat någon månad då? 4-5 dejter?
Hur länge hade ni kunnat tänka er att dejta någon utan att ligga, utan att ni tröttnar? Jag skriver med några på Tinder just nu och funderar på att skippa sexet ett tag i början. Inte för att jag inte är bekväm med att ligga med främlingar, det är jag, men för att det alltid blir samma visa. Antingen ligger man på första dejten och sen rinner det ut i sanden att ses igen, eller så ligger man några gånger. Tycker också att så fort man haft sex så hamnar mycket fokus där. Eller rättare sagt, jag har lätt att hamna där för att det är min comfort zone.. Så jag är lite nyfiken på vilka konversationer som dyker upp och framför allt vilken kemi som dyker upp om man inte ligger på några dejter.