Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tindermatchning kallade mig milf
Bästis anammade det direkt så nu har jag ett nytt smeknamn på jobbet.
Tveksamt om det är bättre än slutty som var det förra![]()
Särbon tycker det är roligt att kalla mig det när någon betydligt yngre än mig raggat på mig
![]()
Haha! Väldigt charmigt
Bästis frågade om jag föredrar att bli kallad moderskeppet. Nej![]()
Haha! Väldigt charmigt
Bästis frågade om jag föredrar att bli kallad moderskeppet. Nej![]()
Om någon kallar en det förtjänar hen något hårt i huvudet...![]()
Hur länge hade ni kunnat tänka er att dejta någon utan att ligga, utan att ni tröttnar? Jag skriver med några på Tinder just nu och funderar på att skippa sexet ett tag i början. Inte för att jag inte är bekväm med att ligga med främlingar, det är jag, men för att det alltid blir samma visa. Antingen ligger man på första dejten och sen rinner det ut i sanden att ses igen, eller så ligger man några gånger. Tycker också att så fort man haft sex så hamnar mycket fokus där. Eller rättare sagt, jag har lätt att hamna där för att det är min comfort zone.. Så jag är lite nyfiken på vilka konversationer som dyker upp och framför allt vilken kemi som dyker upp om man inte ligger på några dejter.
Jag matchar fortfarande så fort jag swipar lite...Men har inte varit så aktiv på sista tiden.Vet att jag skrev förut om att jag upplevt en markant skillnad i antalet matchningar på Tinder på sistone, färre alltså. Nu har jag två vänner som upplever samma sak och tror att det kan bero på att Tinder Gold kommit. Numer matchar jag nästan aldrig med någon direkt när jag swipar höger, men kan ha matchat nästa gång jag loggar in. Vilket stärker min teori om att personerna kan ha Tinder Gold. För den som inte vet så går det alltså ut på att du i förväg kan se vilka som swipat höger på dig och får en lista på dessa, så kan du gå in när du vill och swipa höger tillbaka och börja skriva. Du behöver alltså inte sitta och swipa bland alla. Risken är ju dock att motparten också har uppgraderat till guldkonto och också sitter och enbart tittar på vilka som redan högerswipat och man dyker därför inte upp hos varandra.
Vad tror ni, är det enbart jag och mina vänner som upplever att antalet matchningar rasat eller någon här också?
Tja, ebola smittar ju genom kroppsvätskor...Eh, vet inte om jag ska skratta eller gråta. ”Min” kille hade tydligen spytt blod, och hans psycho vän sa att jag smittat honom med ngn könssjukdom. Nog för att de har dålig koll här, men snälla rara idiot![]()
Tja, ebola smittar ju genom kroppsvätskor...![]()
Ni som säger att ni vill ligga så snart som möjligt för att se om de är bra, har ni alltid bra sex på första försöket? Se det inte som en kritik, utan jag är uppriktigt nyfiken då jag tycker att första gången aldrig blir helt hundra liksom.
Ni som säger att ni vill ligga så snart som möjligt för att se om de är bra, har ni alltid bra sex på första försöket? Se det inte som en kritik, utan jag är uppriktigt nyfiken då jag tycker att första gången aldrig blir helt hundra liksom.