Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
nej hon sa det liksom att det var besvärande att jag inte var vältränad om hon möter några vänner. som hon sa det.
Har träffat och pratat med min dejt nu! Han sa att han inte tycker om att jag umgås med killar
Vet faktiskt inte vad som händer men det finns en person med tydliga psykopatiska drag...
Killen vars nummer jag fick i lördags...
Hoppar in här igen efter 1.5 månad dejtande med en karl som jag trodde var vettig.
Det där var ingen upplyftande samling killar (och en tjej)... vilka stolpskott. :banghead:
Själv har jag haft en trevlig, okomplicerad och harmonisk helg med trivsamt umgänge. Känner mig nästan litet utanför. :meh:

Hoppar in här igen efter 1.5 månad dejtande med en karl som jag trodde var vettig. Umgåtts tillsammans med hans vänner o även han dotter har han presenterar mig för. För att göra lång historia kort så blev han helt plötsligt väldig off på att höra av sig , vägrade svara om jag ringde , ringde inte tillbaka eller kunde inte skriva nåt . Han sa flertal gånger att han skulle ringa tillbaka men ej gjorde det , jag kontrade med att säg inget du inte kan lova , fick till svar "jag har ju sagt jag hör av mig men aldrig sagt när" . Näe jag frågade han för en vecka som om vi skulle ses (alltid han som tagit initiativ annars till att ses) så får jag till svar att vill man lära känna honom får man ha tålamod o träffa han när han vill o kan. Men priset tog han i lördagskväll när jag skickade att jag hoppas på få träffa honom snart , får då tillbaka att hans kompis vill träffa mig så han lämnar hans nummer till mig o säger jag ska skicka, ragga o träffa han ist. Frågade om han var seriös , o ja det var han att killar ä4 svin visste jag men detta var det värsta jag hört, inte fasen lämnar man vidare nån man träffat till sin bästa kompis ?!?!?
Och dum som jag är så har jag inte mage att be han dra ; jag tror ju gott om alla så jag vill ju fortsätta ses
Han låter som ett praktarsel! :mad: Läs vad du skrivit en gång till och fundera på vad du skulle säga åt en vän att skriv om hon varit i din situation!

Jag känner mig sådär löjligt glad just nu... jag la upp en bild på mig själv, som jag redigerat i photoshop på fejjan igår. TK har gillat den, han har inte varit speciellt aktiv på min sida, men kändes bra att veta att han fortfarande "ser" mig så att säga.
Ej heller vart på det företaget på ett bra tag nu, kanske är bra att hålla sig borta. Hoppas vi kan fortsätta som det var innan han kom hem till mig, om nu han och hans ex ses. :)

Hur länge hade ni kunnat tänka er att dejta någon utan att ligga, utan att ni tröttnar? Jag skriver med några på Tinder just nu och funderar på att skippa sexet ett tag i början. Inte för att jag inte är bekväm med att ligga med främlingar, det är jag, men för att det alltid blir samma visa. Antingen ligger man på första dejten och sen rinner det ut i sanden att ses igen, eller så ligger man några gånger. Tycker också att så fort man haft sex så hamnar mycket fokus där. Eller rättare sagt, jag har lätt att hamna där för att det är min comfort zone.. Så jag är lite nyfiken på vilka konversationer som dyker upp och framför allt vilken kemi som dyker upp om man inte ligger på några dejter.

Hur länge hade ni kunnat tänka er att dejta någon utan att ligga, utan att ni tröttnar? Jag skriver med några på Tinder just nu och funderar på att skippa sexet ett tag i början. Inte för att jag inte är bekväm med att ligga med främlingar, det är jag, men för att det alltid blir samma visa. Antingen ligger man på första dejten och sen rinner det ut i sanden att ses igen, eller så ligger man några gånger. Tycker också att så fort man haft sex så hamnar mycket fokus där. Eller rättare sagt, jag har lätt att hamna där för att det är min comfort zone.. Så jag är lite nyfiken på vilka konversationer som dyker upp och framför allt vilken kemi som dyker upp om man inte ligger på några dejter.
Han som jag skrivit om innan ikväll som jag dejtade 1.5 månad , vi låg inte förrän efter typ 4-5 veckor pga en del anledningar , trodde det skulle sålla ut om han vart ett svin eller inte , men det hjälpte ju inte trots allt.

Han som jag skrivit om innan ikväll som jag dejtade 1.5 månad , vi låg inte förrän efter typ 4-5 veckor pga en del anledningar , trodde det skulle sålla ut om han vart ett svin eller inte , men det hjälpte ju inte trots allt.

Nej tyvärr så hjälper det nog inte om det är det som man vill ta reda på. Svin kan nog vara både påstridiga, avhållsamma och allt där emellan.

Jag ska dessutom ta bort några födelsemärken på måndag kom jag på, och kommer ha stygn och tejp 2-3 veckor efteråt. Lär ju inte vara så sugen på att ligga under den tiden ändå..

Mitt svar: tills jag dör, men det är jag det. Vi är inte alla stöpta i samma form, bästa är väl att fråga och kommunicera så allt ligger på bordet så att säga. Kommunikationen är ändå A och O i ett förhållande sägs det.

Jag ligger aldrig på första dejten. Mitt ex och jag tog det låååång tid innan vi låg för första gången, likadant var det med idioten till KK jag hade, TK var likadan, där får man ändå räkna in alla gånger vi träffats först innan något hänt.

Hade jag dejtat på riktigt hade jag velat spara sexet och lära känna personen först, för mig är inte sexet allt, det viktigaste i mina ögon är personen. Det är lite så jag resonerar.

Mitt svar: tills jag dör, men det är jag det. Vi är inte alla stöpta i samma form, bästa är väl att fråga och kommunicera så allt ligger på bordet så att säga. Kommunikationen är ändå A och O i ett förhållande sägs det.

Jag ligger aldrig på första dejten. Mitt ex och jag tog det låååång tid innan vi låg för första gången, likadant var det med idioten till KK jag hade, TK var likadan, där får man ändå räkna in alla gånger vi träffats först innan något hänt.

Hade jag dejtat på riktigt hade jag velat spara sexet och lära känna personen först, för mig är inte sexet allt, det viktigaste i mina ögon är personen. Det är lite så jag resonerar.

Så är det definitivt. Jag tror att jag ofta dejtar personer som är lika mig själv. ”Det blir lite vad det blir” och eftersom ingen riktigt är väldigt angelägen om något mer seriöst så blir det så lätt att man halkar in i KK-facket.

Då jag oftast inte träffar en dejt i ”liggvänliga”-miljöer (dvs hemma hos antingen mig eller henom) förän kanske 3e dejten, brukar det dröja iaf tills dess ;)

Jag kan inte dejta utan att ligga. Blir uttråkad och ser dem som kompisar.
Vill veta så snabbt som möjligt om sexet kommer fungera.

Jag kan inte dejta utan att ligga. Blir uttråkad och ser dem som kompisar.
Vill veta så snabbt som möjligt om sexet kommer fungera.

Jag har också alltid tänkt så. Men har märkt att bra hångel/smek i princip alltid betyder att sexet blir bra. Så tänker att om man kan unna sig lite hångel och mys på vägen så borde man få en rätt bra uppfattning om hur det kommer funka sen? Plus att en av dom har redan hintat lite om att vi gillar samma saker :angel: Uurrgh hur ska det här gå, tappar ju byxorna bara jag tänker på det :o :D

Jag har också alltid tänkt så. Men har märkt att bra hångel/smek i princip alltid betyder att sexet blir bra. Så tänker att om man kan unna sig lite hångel och mys på vägen så borde man få en rätt bra uppfattning om hur det kommer funka sen? Plus att en av dom har redan hintat lite om att vi gillar samma saker :angel: Uurrgh hur ska det här gå, tappar ju byxorna bara jag tänker på det :o :D

Kan ju bero på att jag inte är så mycket för smek och hångel :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 398
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V