Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt skulle jag lätt kunna ha ett öppet förhållande, där båda kunde vara med andra var för sig eller varför inte som gruppaktivitet :angel:

Däremot har jag noll önskan om att vara någons #2 eller #3, så när sådana förfrågningar kommer, tackar jag vänligt men bestämt nej. Har dock aldrig tänkt tanken att de som frågar inte är nöjda, glada och lyckliga i sina förhållanden, med sin partner.

Någon som dejtat nåt på sistone?

Jag dejtar inte. Åtminstone inte så som de flesta tolkar uttrycket dejta :D
Däremot har jag roat mig med en trevlig individ. Han har sambo men det är lite skakigt. Därför velar han och jag blev lite trött :p
Vi snackar vidare och så ser vi om han bestämmer sig.

Utöver så finns det en tämligen ung individ som jag är lite sugen på. Men han är på gränsen till för ung och dessutom känner jag hans två bröder och hans mamma vilket gör att jag måste sköta det med finess :) Vi får se när jag får tillfälle att lyfta ämnet med honom.

Någon som dejtat nåt på sistone?
Jamen visst! :up:
Jag dejtar ju på med min inofficiella partner. Hans föräldrar som komma till Sverige och hälsa på, de har aldrig varit här och dejten har inte träffat dom på kanske 3 år.
Jag är skitnervös, vi har inte pratat om vad föräldrarna vet om oss, men jag ska troligtvis köra dom från flygplatsen så jag lär träffa dom iaf. Däremot kommer vi inte kunna prata för vi har inget gemensamt språk. Sen tror jag kanske att det är en annan sak att dejta i landet dom lever i, vilket gör att jag inte alls är säker på att jag kommer presenteras som en dejt. Vilket är helt fine för mig i så fall. Men det är väldigt nervöst oavsett! Vad föräldrarna tycker och tänker har stor betydelse tror jag.

Och just nu lite bitter!
Haft en krasch och varit sjukskriven hela veckan, inte orkat träffa någon förutom min syster och mest legat i sängen och grinat.
Och nu- ägglossning. Kan inte se hans bild på messenger utan att bli dyngkåt. Tänker på hångel och sex med honom så fort jag ser minsta association i min omgivning. Det blir nog gött om det håller i sig tills på söndag när vi ska ses.

Och just nu lite bitter!
Haft en krasch och varit sjukskriven hela veckan, inte orkat träffa någon förutom min syster och mest legat i sängen och grinat.
Och nu- ägglossning. Kan inte se hans bild på messenger utan att bli dyngkåt. Tänker på hångel och sex med honom så fort jag ser minsta association i min omgivning. Det blir nog gött om det håller i sig tills på söndag när vi ska ses.

Du kan ju glädjas att ägglossning varar i 24 timmar iaf :idea::) . En annan kan ju få såna tankar varje dag :meh:.

Jag har försökt få till en dejt med en tjej de senaste 3 veckorna. Men det kommer hela tiden något emellan. Hopplöst :(.

Han som jag träffade igår, vad tusan ska vi kalla honom då, Göteborgaren? Hade intressanta tankar om dejting. Han menade att man ställer väldigt höga krav på sin dejt om man börjar träffas med inställningen att det här kan/ska bli ens framtida äkta hälft. Han tyckte att man måste se mycket mer flytande på livet, att en relation som är bra nu kanske inte behöver vara rätt om några år osv. Han påtalade också hur viktigt han tyckte att det var med att ha ett eget liv och sin egen bana, att man inte kan växa ihop bara för att man är tillsammans. Jag gillade hans tankar. Han verkar smart, ödmjuk och empatisk.

Vet inte vilken du syftar på ? Men det var hon som först skulle komma och sova över hos mig och sen jag hos henne. Men någonting dyker hela tiden upp emellan.
Samma tjej som du har försökt med i 3 veckor?

Jag antar det och egentligen skulle jag tipsa dig att låta det vara upp till henne och säga till när hon kan men samtidigt vet jag att om du bara låter det bero så kommer ingenting hända heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 110
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat