Orsak finns det såklart alltid till förändringen, men diskussionen handlade bara om viktförändringar som sker och inte varför de sker.Hur menar du? Jag har aldrig själv eller känt någon annan som bara plötsligt tappat 10-15 kg eller gått upp detsamma (eller mer) utan anledning under en kort period.
Jag själv gick upp ca 10kg en gång under en period av ett halvår eller så. Men det var knappast som så att jag själv inte vet exakt varför det hände. Jag "råkade" inte...
Jag försöker inte säga vad som är rätt eller fel, men vadå "vikt kan ändra sig jättefort" ?
För övrigt så var ju grejen att presentera sig som nått man inte är, och att jag tycker man får ha preferenser om tex, vikt lika väl som annat angående utseende... inte huruvida folk kan gå upp eller ner i vikt.
Jag har tyvärr gått upp en del sista tiden pga. medicin (antipsykotisk medicin har trista biverkningar..), och skulle jag sluta med medicinen hade jag antagligen kunnat gått ned kilona rätt snabbt. Men inte ändrar jag foton på tinder för en sån grej.
Vart går i så fall gränsen för när man ska ändra foton? 2 kg? 5 kg? 10 kg?
Ändrar man om man har sparat ut skägget under två veckor också? Eller rakar sig innan man går på dejt för att bli mer lik sina foton?
Jag är skeptisk.