Jag har blockerat en man inatt. Vi har pratats vid en längre tid men jag kände redan tidigt att han inte var intressant, redan innan han berättade om sina pumps. När han ville att vi skulle höras på telefon sa jag som det var att jag inte var intresserad av att ta det vidare och han blev arg och hörde inte av sig på länge.
Senaste dagarna har han ändå hört av sig så vi har skickat lite meddelanden mellan varandra men jag hade inte ändrat inställning, han var ointressant redan från första kontakten. Nu berättade han att han gillade att gå i kvinnokläder och jag tyckte det var helt ok om han trivdes med det. Sen eskalerade det till att han absolut ville diskutera stövlar, att det skulle vara lårhögt och porrigt. Horaktigt. Jag sa att jag har aldrig sett någon hora i den typen av stövlar men med alla suger daddys och lyxprostitution som finns så trodde jag majoriteten inte hade den typen av stövlar utan hemma eller i begränsade sällskap. Inte att någon går på Malmskillnadsgatan och letar torskar. Hans uppfattning om en hora är Pretty woman.
Jag sa att jag inte är den rätta att fråga, jag hade ingen åsikt men om han gillade det så skulle han ju köpa det. Han fortsatte tjata om hur långt upp de skulle gå och jag fortsatte svara att det väljer han själv, det är han som ska ha dem och jag har fortfarande ingen åsikt. Då var frågan hur kort klänning han kunde ha och det blir ju kallt nu. Mitt förslag var en ylleklänning, tights och kappa mot kylan och han började då prata om bur och pungkoppel. Då var jag tvungen att fråga vad det var och buren hindrar honom från att få erektion och pungkopplet var för att leda transvestiten.
Nu blev det än mer snurrigt. Jag frågade om han hade för avsikt att genomföra könsbyte och att jag hade en bekant som håller på, men nej. Han ville bara raka sig och gå i kvinnokläder och har köpt en peruk han ska ha. Nu ville han att jag skulle ringa igen vilket jag nekade och hänvisade till att jag fortfarande inte var intresserad och när det gällde hans klädsel så var jag fortfarande inte rätt att fråga. Kul om han hade hittat sin grej men jag var fortfarande inte intresserad av varesig honom eller hans klädval.
Han beklagar att jag inte tänder på det, att han vill fortsätta prata om det med mig trots att jag bara säger att det är hans val. Han vill att jag ska "tvinga" honom att skriva 10 ggr att han är transvestit och att jag ska be honom ingående beskriva hur han är klädd, jag vägrar.
Jag valde sedan att blockera. Kan man ens kalla det för att vara transvestit? För mig känns det mer som ett kink, han vill att jag ska leka hans lekar men jag hade noll intresse av att ställa upp. Jag trodde först att även om jag inte är intresserad att han ändå skulle respektera det när han tog kontakt igen och att vi kunde snacka bort lite tid, men om det bara är för att han ska sitt med sitt koppel, BH och peruk och försöka få mig att "tvinga" honom att utföra handlingar så verkligen tack men nej tack!