Det är asjobbigt att vara kär och att överanalysera och övertänka allt, tell me about it! Men ge det en chans, tänk om det bara känns helt rätt?Har börjat träffa en kille, eller ja vi har bara setts 2 ggr än så länge. Han har varit rätt på, velat ses första gången, prata i telefon osv. Kan kalla honom C. Nu har vi setts två gånger, han var hemma hos mig igår, blev en del hångel och han ville såklart ligga. Jag är oerhört attraherad av honom och vill också ligga men är rädd för att det blir oseriöst av det hela om man ligger för snabbt. Jag gillar honom också så. Definitivt pojkvänsmaterial. Hatar det här när man börjar gilla någon, så börjar man överanalysera allt. Som igår skrev han ”sov så gott” men utan en smiley med hjärtan eller något som han gjort förut. Dock skickade han ett hjärta direkt till mig efter vi skiljdes åt igår och han svarar snabbt när jag skickar nåt till honom. Är bara så rädd för att få ”hjärtat krossat”.
Annars är det väl egentligen inte mer än att säga tack, men nej tack. Ni har ju ändå inte träffats så många gånger som det låter