Men du och H är ett par eller dejtar?
Ligger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du och H är ett par eller dejtar?
Skrev tidigare till en annan gammal bekant och frågade om han ville se film, han skulle och jaga då men skrev att denna vecka hade funkat. Har inte hört av honom övh. Bollen är hans.
Det låter mer som att ditt ex var ganska omogen. Har man tagit sig upp lite i ålder så kan det absolut vara så att en eller båda parterna enbart är ute efter sex men sällan bara ett ligg om man är så engagerad att man orkar gå på dejter och lära känna personen innan. Det där med att samla på engångsligg verkar inte vara en grej. Men visst det finns många som bara vill ha en relation helt baserad på sex och inget fel i det. Men det kan man ju kolla med den personen som man dejtar om man känner sig osäker.Hoppas verkligen det. Fick även höra från ett ex till mig att killar kan verka seriösa tills att de fått sex. Det har också satt sig i min hjärna. Jag ska försöka inte tänka något då, lättare sagt än gjort hehe
Som t ex när jag ändå är inloggad och har lite att göra en natt på jobbet?
Vi är många som skyr förhållanden o dejtande pga historiken.Önskar jag hade vågat mig på att påbörja dejta eller förhållande igen men är SÅ bränd
Förutom det sagt ovan, som är så sant, så plötsligt när man minst anar det ramlar den där personen in i ens liv helt utan förvarning. Och då kan man inte riktigt stå emotÖnskar jag hade vågat mig på att påbörja dejta eller förhållande igen men är SÅ bränd
Jag kanske har glömt/missat eller så har du inte skrivit det: men visst dejtade du någon som det gick bra med? Vad hände?Varför lyckas jag alltid fastna för kvinnor som bor långt bort från mig?
Jag bor ju ändå i GBGay, jag borde väl hitta någon här?
Men nej.. Så nu planerar jag en dejt med en som bor typ 15 mil bort. Igen.
Vi är bara vänner nu. Vilket jag uppskattar mycket, men samtidigt lite trist att det inte blev mer än så i slutändan.Jag kanske har glömt/missat eller så har du inte skrivit det: men visst dejtade du någon som det gick bra med? Vad hände?
Okej, jag förstår.Vi är bara vänner nu. Vilket jag uppskattar mycket, men samtidigt lite trist att det inte blev mer än så i slutändan.
Pm'at dig.Okej, jag förstår.
Vi ska äta middag och se film imorgon! Han är egentligen inte min typ, men vidga vyer osv. Han har alla rätt på pappret iallafall.
Fast 15 mil behöver inte vara så långt bort beroende på vart det är. Tex Falköping eller Skövde har ju tåget till Göteborg på en timme typ.Varför lyckas jag alltid fastna för kvinnor som bor långt bort från mig?
Jag bor ju ändå i GBGay, jag borde väl hitta någon här?
Men nej.. Så nu planerar jag en dejt med en som bor typ 15 mil bort. Igen.
Här är det 2 timmar med tåg. Men jag tvekar inte egentligen, är både flyttbar och van vid avstånd. Känns bara ilte typiskt när jag ändå bor i en stor stad.Fast 15 mil behöver inte vara så långt bort beroende på vart det är. Tex Falköping eller Skövde har ju tåget till Göteborg på en timme typ.
Det tar väl nästan lika lång tid att ta sig från Onsala till centralstation som det gör från Skövde och Onsala. Hade du tvekat på en tjej i Onsala?
Min man reste bort i 3 veckor dagen efter vår första dejt och jag minns att jag också tyckte att det var lite skönt! Och jag tror än idag att det spelade en ganska stor roll i att vår relation sedan blev som den blev - och att den ens blev överhuvudtaget! Tyckte det var super att ha träffats och fått en uppfattning om attraktion m.m. men sedan bli så illa tvungen att fokusera på det icke-fysiska och utforska personkemin, hur kommunikationen funkar, om vi delar samma humor, osv osv. Jag tror på sätt och vis att vi lärde känna varandra mer på djupet genom att skriva på WhatsApp under de tre veckorna än vi hade gjort under ett par fysiska dejter där det är så mycket annat som spelar in. Samtidigt hade vi redan haft en fysisk dejt och konstaterat att intresset definitivt fanns från oss båda på det planet i alla fall. Det gjorde också att det blev lite mindre press eftersom vi helt enkelt inte kunde träffas, det var också skönt och hjälpte nog en hel del tror jag!Jamen det var trevligt!
Han är så lätt att prata med om man jämför med förra snubben, med honom får jag knappt fram ett ord och känner mig väldigt underlägsen.
Vi är attraherade av varandra, men vet ej om det är mer än så. Han ska dra iväg i 2 veckor nu och det känns typ skönt, haha.
Har en annan snubbe som börjat skriva också, vi har matchat på tinder för 100 år sen, men aldrig träffats av nån anledning
Min man reste bort i 3 veckor dagen efter vår första dejt och jag minns att jag också tyckte att det var lite skönt! Och jag tror än idag att det spelade en ganska stor roll i att vår relation sedan blev som den blev - och att den ens blev överhuvudtaget! Tyckte det var super att ha träffats och fått en uppfattning om attraktion m.m. men sedan bli så illa tvungen att fokusera på det icke-fysiska och utforska personkemin, hur kommunikationen funkar, om vi delar samma humor, osv osv. Jag tror på sätt och vis att vi lärde känna varandra mer på djupet genom att skriva på WhatsApp under de tre veckorna än vi hade gjort under ett par fysiska dejter där det är så mycket annat som spelar in. Samtidigt hade vi redan haft en fysisk dejt och konstaterat att intresset definitivt fanns från oss båda på det planet i alla fall. Det gjorde också att det blev lite mindre press eftersom vi helt enkelt inte kunde träffas, det var också skönt och hjälpte nog en hel del tror jag!