Och jag får anse mig dumpad. Knappt hörts idag. Och sågs bara 2 h igår för att äta middag och ligga. Är nog bara kk han vill.
Fråga istället för att anta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag får anse mig dumpad. Knappt hörts idag. Och sågs bara 2 h igår för att äta middag och ligga. Är nog bara kk han vill.
Kan också meddela att ovan nämnda WhatsApp-konversation var en smärre guldgruva när jag skulle skriva mitt bröllopstal, gud så många dumheter från 2014 jag kunde dra uppMin man reste bort i 3 veckor dagen efter vår första dejt och jag minns att jag också tyckte att det var lite skönt! Och jag tror än idag att det spelade en ganska stor roll i att vår relation sedan blev som den blev - och att den ens blev överhuvudtaget! Tyckte det var super att ha träffats och fått en uppfattning om attraktion m.m. men sedan bli så illa tvungen att fokusera på det icke-fysiska och utforska personkemin, hur kommunikationen funkar, om vi delar samma humor, osv osv. Jag tror på sätt och vis att vi lärde känna varandra mer på djupet genom att skriva på WhatsApp under de tre veckorna än vi hade gjort under ett par fysiska dejter där det är så mycket annat som spelar in. Samtidigt hade vi redan haft en fysisk dejt och konstaterat att intresset definitivt fanns från oss båda på det planet i alla fall. Det gjorde också att det blev lite mindre press eftersom vi helt enkelt inte kunde träffas, det var också skönt och hjälpte nog en hel del tror jag!
Men snälla, öppna upp en dialog och ha en vettig kommunikation med människan istället för att anta och må dåligt. Om ni träffades igår är du ju inte dumpad idag bara för att ni inte haft mycket kontakt. Vad förväntar du dig av en annan människa såhär tidigt i ett förhållande?Och jag får anse mig dumpad. Knappt hörts idag. Och sågs bara 2 h igår för att äta middag och ligga. Är nog bara kk han vill.
exakt!!Vet inget så avtändande som ett ”god morgon, har du sovit gott?”sms varje morgon efter bara en eller några dejter. Nu säger jag inte att du gör så, vill bara exemplifiera.
Jag var på dejt idag första gången på 1 år och 1 månad!!!!
En jag träffat tidigare, han skrev i veckan och ville ses. Det var trevligt, han är söt. Och jag känner mig lite känslomässigt störd
Men men, den som lever får se!
Hatar folk som är så dåliga och fega. Fattar inte hur dom lever med sig själva.Pratade med bästis om denna kille.
Han skrev alltså att han ville dejta mig, att vi båda var på en bättre plats i livet nu och att han tror det kunde bli bra.
Han ville ju inte alls dejta, han ville ju bara ligga. Varför kan man inte bara vara ärlig från första början? Tycker det är så grisigt beteende
BlockeraPratade med bästis om denna kille.
Han skrev alltså att han ville dejta mig, att vi båda var på en bättre plats i livet nu och att han tror det kunde bli bra.
Han ville ju inte alls dejta, han ville ju bara ligga. Varför kan man inte bara vara ärlig från första början? Tycker det är så grisigt beteende
Blockera
Pratade med bästis om denna kille.
Vet inte om jag hänger med nu... är det samma kille som du träffat 4 gånger nu?
Vänta nu..Och jag får anse mig dumpad. Knappt hörts idag. Och sågs bara 2 h igår för att äta middag och ligga. Är nog bara kk han vill.
Tack! Alla som svarat mig. Jag är lite korkad och behövde få ett uppvaknande.
Vet ju att det kan vända men det är så svårt att föreställa sig när man är brändFörutom det sagt ovan, som är så sant, så plötsligt när man minst anar det ramlar den där personen in i ens liv helt utan förvarning. Och då kan man inte riktigt stå emot
Våga ge det en chans skulle jag säga. Det finns guldkorn där ute
Men självklart är det du som ska ha kontrollen i ditt liv. Goda råd är bra, men det är ändå du som bestämmer om du ska följa råden eller inte.Har insett att jag har väldigt svårt för om jag inte får styra mitt liv dit jag vill. Inte att jag inte vill ta emot andras råd eller tips mer att jag märkt senaste tiden att jag lätt känner att jag är rädd att bli kontrollerad (även om det inte är närståendes mening utan av omtanke)
Jag var på min första HP-dejt igår. Hade egentligen inte tid men vi har chattat så mycket att det kändes som en bra idé att "riva av plåstret". Det var fruktansvärt faktiskt, men jag påminner mig om att jag tyckte att första gången jag träffade min exman var så tråkig att Bukefalos fick övertyga mig om att testa igen, och då gick det ju bra. En del är lite trögstartade bara.
Tillägg: Ska utveckla lite. Jag är superintrovert men socialt kompetent. Om jag träffar någon som är blyg så tar jag allt socialt ansvar och lite till, trots att det inte är något som jag egentligen trivs med. Igår blev det typ "Saturday Night Live med Yeah but" - en sällan tidigare skådad nivå. Jag är utmattad.