NejdÄ, sÀg inte sÄ!Jag har lite gett upp hoppet.
Plötsligt bakom ett hörn vet du...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejdÄ, sÀg inte sÄ!Jag har lite gett upp hoppet.
Det dÀr lÄter som stalker varning i mina öron . Bakom ett hörn sisÄdÀr Ä vÀntar pÄ attack tillfÀlle. (NÄgot skadad kanske.)NejdÄ, sÀg inte sÄ!
Plötsligt bakom ett hörn vet du...
KÀnner samma, min kompis sÀger att hon ska importera en till mig.Jag har lite gett upp hoppet.
Ok dÄ, vid chipshyllan pÄ valfri mataffÀr. LÄter det bÀttre?Det dÀr lÄter som stalker varning i mina öron . Bakom ett hörn sisÄdÀr Ä vÀntar pÄ attack tillfÀlle. (NÄgot skadad kanske.)
Fan, gÄr ju jÀmt igenom dÀr. Planerat. Typ samma tid varje fredagOk dÄ, vid chipshyllan pÄ valfri mataffÀr. LÄter det bÀttre?
Vad spÀnnande! Blev helt exalterad för din skull.Idag ska jag Äka 26 mil för en dejt. Vi kÀnner varandra sedan tidigare och det har alltid varit flirtig stÀmning mellan oss men bÄda har varit för tafatta för att göra nÄgot Ät saken. Till sist tröttnade en gemensam vÀn och sa till dejten att han skulle skÀrpa till sig och bjuda ut mig pÄ riktigt. Sagt och gjort. PÄ pappret Àr han perfekt vilket Àr sjukt jobbigt.
KÀnde samma @clusiaVad spÀnnande! Blev helt exalterad för din skull.
Mitt Tinder-konto granskas Jag som hade en trevlig konversation igÄng. Jaja.
Men sÄ spÀnnande!Idag ska jag Äka 26 mil för en dejt. Vi kÀnner varandra sedan tidigare och det har alltid varit flirtig stÀmning mellan oss men bÄda har varit för tafatta för att göra nÄgot Ät saken. Till sist tröttnade en gemensam vÀn och sa till dejten att han skulle skÀrpa till sig och bjuda ut mig pÄ riktigt. Sagt och gjort. PÄ pappret Àr han perfekt vilket Àr sjukt jobbigt.
En jobbarkompis tipsade om HP. Hon visste om en kille som hÀnger dÀr, som hon tyckte skulle vara en bra match för mig.
Men jag blev allt lite skakad nÀr registreringen gick igenom och meddelandena började rasa in. Van som jag Àr att ingen kan skriva förrÀn man har matchat, sÄ har jag varit förskonad frÄn grÀnsöverskridande kommentarer och liknande.
SÄg att det gÄr att Àndra instÀllningarna sÄ att jag behöver gilla för att det ska gÄ att skriva. FÄr gör det. Om jag törs avpausa igen ...
Det lÄter ju skönt att höra...HP kan vara lite knasigt men det Àr oftast precis i början det rasar in knÀppgökar, sen lugnar det ner sig.
Det lÄter ju skönt att höra...
Jag ska inte ta nÄgot snuskigt exempel, men folk kan vara bra konstiga.
En utan profilbild och med knapphÀndig beskrivning skrev (alltsÄ det var det enda han skrev) att han hoppades att jag inte hade dÄlig smak. Jag skev att min smak var utsökt utifrÄn att det var min egen. Alla gillar olika.
DÄ fick jag vÀrldens utskÀllning komplett med glÄpord för att jag dissat honom utan att jag ens visste hur han sÄg ut. Fast jag hade ju bara svarat pÄ frÄgan (i den mÄn det nu var en frÄga) . Och sedan en massa snuskpellar dÄ...
Ja, jag börjar bli varse det.Snubbar pÄ dejtingsidor Àr en speciell art.
Jag slöar ocksÄ runt pÄ HP men det verkar ÀndÄ finnas nÄgra vettiga. Har kattfilter pÄ, dvs bild pÄ mig och katt varvid nÄn sur snubbe skrev att han tyckte det var obegripligt och dÀrför blockade mig det första och enda han gjorde. Perfekt ju - idioten sorterade bort sig sjÀlv utan att jag behövde anstrÀnga migDet lÄter ju skönt att höra...
Jag ska inte ta nÄgot snuskigt exempel, men folk kan vara bra konstiga.
En utan profilbild och med knapphÀndig beskrivning skrev (alltsÄ det var det enda han skrev) att han hoppades att jag inte hade dÄlig smak. Jag skev att min smak var utsökt utifrÄn att det var min egen. Alla gillar olika.
DÄ fick jag vÀrldens utskÀllning komplett med glÄpord för att jag dissat honom utan att jag ens visste hur han sÄg ut. Fast jag hade ju bara svarat pÄ frÄgan (i den mÄn det nu var en frÄga) . Och sedan en massa snuskpellar dÄ...
Jag blev inslÀppt igen. Men pga taskigt tÄlamod sÄ googlade jag den andra personen och skrev pÄ Messenger. Det gick bra (liiite stalker-varning men vi hade redan konstaterat att jag passerar hans arbetsplats varje dag).