DejtingtrÄden 36

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Idag ska jag Ă„ka 26 mil för en dejt. 🙈 Vi kĂ€nner varandra sedan tidigare och det har alltid varit flirtig stĂ€mning mellan oss men bĂ„da har varit för tafatta för att göra nĂ„got Ă„t saken. Till sist tröttnade en gemensam vĂ€n och sa till dejten att han skulle skĂ€rpa till sig och bjuda ut mig pĂ„ riktigt. Sagt och gjort. PĂ„ pappret Ă€r han perfekt vilket Ă€r sjukt jobbigt. 😂

Idag ska jag Ă„ka 26 mil för en dejt. 🙈 Vi kĂ€nner varandra sedan tidigare och det har alltid varit flirtig stĂ€mning mellan oss men bĂ„da har varit för tafatta för att göra nĂ„got Ă„t saken. Till sist tröttnade en gemensam vĂ€n och sa till dejten att han skulle skĂ€rpa till sig och bjuda ut mig pĂ„ riktigt. Sagt och gjort. PĂ„ pappret Ă€r han perfekt vilket Ă€r sjukt jobbigt. 😂
Vad spÀnnande! Blev helt exalterad för din skull. :D

Men sÄ spÀnnande!

En jobbarkompis tipsade om HP. Hon visste om en kille som hÀnger dÀr, som hon tyckte skulle vara en bra match för mig.
Men jag blev allt lite skakad nÀr registreringen gick igenom och meddelandena började rasa in. Van som jag Àr att ingen kan skriva förrÀn man har matchat, sÄ har jag varit förskonad frÄn grÀnsöverskridande kommentarer och liknande.
SÄg att det gÄr att Àndra instÀllningarna sÄ att jag behöver gilla för att det ska gÄ att skriva. FÄr gör det. Om jag törs avpausa igen :crazy:...

En jobbarkompis tipsade om HP. Hon visste om en kille som hÀnger dÀr, som hon tyckte skulle vara en bra match för mig.
Men jag blev allt lite skakad nÀr registreringen gick igenom och meddelandena började rasa in. Van som jag Àr att ingen kan skriva förrÀn man har matchat, sÄ har jag varit förskonad frÄn grÀnsöverskridande kommentarer och liknande.
SÄg att det gÄr att Àndra instÀllningarna sÄ att jag behöver gilla för att det ska gÄ att skriva. FÄr gör det. Om jag törs avpausa igen :crazy:...

HP kan vara lite knasigt men det Àr oftast precis i början det rasar in knÀppgökar, sen lugnar det ner sig.

HP kan vara lite knasigt men det Àr oftast precis i början det rasar in knÀppgökar, sen lugnar det ner sig.
Det lÄter ju skönt att höra...
Jag ska inte ta nÄgot snuskigt exempel, men folk kan vara bra konstiga.
En utan profilbild och med knapphÀndig beskrivning skrev (alltsÄ det var det enda han skrev) att han hoppades att jag inte hade dÄlig smak. Jag skev att min smak var utsökt utifrÄn att det var min egen. Alla gillar olika.
DÄ fick jag vÀrldens utskÀllning komplett med glÄpord för att jag dissat honom utan att jag ens visste hur han sÄg ut. Fast jag hade ju bara svarat pÄ frÄgan (i den mÄn det nu var en frÄga) :angel:. Och sedan en massa snuskpellar dÄ...

En utan profilbild och med knapphÀndig beskrivning skrev (alltsÄ det var det enda han skrev) att han hoppades att jag inte hade dÄlig smak. Jag skev att min smak var utsökt utifrÄn att det var min egen. Alla gillar olika.
DÄ fick jag vÀrldens utskÀllning komplett med glÄpord för att jag dissat honom utan att jag ens visste hur han sÄg ut. Fast jag hade ju bara svarat pÄ frÄgan (i den mÄn det nu var en frÄga) :angel:. Och sedan en massa snuskpellar dÄ...

Snubbar pÄ dejtingsidor Àr en speciell art.

Jag slöar ocksÄ runt pÄ HP men det verkar ÀndÄ finnas nÄgra vettiga. Har kattfilter pÄ, dvs bild pÄ mig och katt varvid nÄn sur snubbe skrev att han tyckte det var obegripligt och dÀrför blockade mig det första och enda han gjorde. Perfekt ju - idioten sorterade bort sig sjÀlv utan att jag behövde anstrÀnga mig

En man har i sin presentation att han Àger en bil och Àr spindeldrÀpare. Nej tack, jag kan fÄnga mina spindlar sjÀlv utan att slÄ ihjÀl dem och bil har jag sjÀlv. Sedan nÀr blev det nÄgot att skryta med, att man Àr bilÀgare? :confused:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
SamhÀlle Jag kÀnner ett Àldre par, som just nu Àr i följande situation: De bor i en gemensam villa och Àr gifta sedan mÄnga Är. BÄda Àr gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nÀsta Är försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dÄlig pÄ att hÄlla koll pÄ min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken Àr den bÀsta filmen ni nÄgonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmÀssigt bra utan kan vara bra av anledningar ni sjÀlv vÀljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka