Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag startade igång (igen) mitt Tinderkonto förra söndagen. Sist stod jag ut i 4 dagar, vilket var ungefär vad det varade denna gången också 😂

Men fick kontakt med 2 killar varav den ena träffade jag i fredags när jag var ute och jobba. Vi har gemensamma bekanta och han rör sig i samma område. Så idag är jag hembjuden på kaffe till honom 😳😅

En man har i sin presentation att han äger en bil och är spindeldräpare. Nej tack, jag kan fånga mina spindlar själv utan att slå ihjäl dem och bil har jag själv. Sedan när blev det något att skryta med, att man är bilägare? :confused:
Som alla män som skriver att de har hus och ”gärna vill ha hjälp i trädgården”. Okej, men jag har ju först och främst mitt eget hus att se efter 🙄

Jag är fascinerad av vissas presentation. Jag får för mig att den typ är skriven på snabbast möjliga tid snarare än en vettig text. Bara en massa rabblade ord utan kommatering och gärna ett mm på slutet av harangen och sen ett kram. Typ såhär
snäll händig man som söker trevlig ärlig kvinna jag gillar promenader resor mysa äta gott mm
kram

Jag är fascinerad av vissas presentation. Jag får för mig att den typ är skriven på snabbast möjliga tid snarare än en vettig text. Bara en massa rabblade ord utan kommatering och gärna ett mm på slutet av harangen och sen ett kram. Typ såhär
snäll händig man som söker trevlig ärlig kvinna jag gillar promenader resor mysa äta gott mm
kram
Jag har bara en punktlista med ord som är viktiga för mig typ.😅

kram
Ja, eller de som skriver "Vad ska man skriva här då, ingen läser presentationer så fråga vet ja."

kram
Det känns som såna som "är vana" att lägga in kontaktannons i tidningen när det kostade per ord 😂

Ja, eller de som skriver "Vad ska man skriva här då, ingen läser presentationer så fråga vet ja."
Eller det lite mer kortfattade
"Fråga" :banghead:

...eller alla tusentals som avslutar med, eller rentav bara skriver "kom igen det blir kul!"
... eller de som uppenbarligen är bittra över tidigare förhållanden och låter det skina igenom i vad de skriver nu. Typ "söker trogen kvinna" eller "om du är en tjej som inte ens kan göra ditten eller datten kan du svepa vänster direkt".

Mvh har eventuellt påbörjat en samling med skärmdumpar på dåliga presentationer för att åtminstone försöka få ut något kul av det. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka