Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mvh har eventuellt påbörjat en samling med skärmdumpar på dåliga presentationer för att åtminstone försöka få ut något kul av det. :angel:
En annan favorit är han som jobbar inom vården och det enda som framgick av profilen var just det+ meningen: "så jag kan göra blodprov på dig vid behov"

Om det nu inte är kod för något annat så är det en ganska udda grej att försöka locka en tjej med 😁

Som alla män som skriver att de har hus och ”gärna vill ha hjälp i trädgården”. Okej, men jag har ju först och främst mitt eget hus att se efter 🙄
Va? Är det så man ska skriva? Kanske i alla fall får någon som vill arbeta gratis och fixa lite på gården. Har ju massor att göra hemma egentligen och han jag ligger med är inte så arbetsvillig trots att han är snickare. :angel1: :p:D

Jag tycker mest att de skriver att de är så himla händiga och saknar eget hus eftersom de bor i lägenhet, vilket jag tycker är så märkligt eftersom hus här runt omkring för någon som är lite händig kostar betydligt mindre än en lägenhet.

Va? Är det så man ska skriva? Kanske i alla fall får någon som vill arbeta gratis och fixa lite på gården. Har ju massor att göra hemma egentligen och han jag ligger med är inte så arbetsvillig trots att han är snickare. :angel1: :p:D

Jag tycker mest att de skriver att de är så himla händiga och saknar eget hus eftersom de bor i lägenhet, vilket jag tycker är så märkligt eftersom hus här runt omkring för någon som är lite händig kostar betydligt mindre än en lägenhet.

Han måste ju jobba först och ligga sen, har du ingen pli på han?

Skriver med en man o han drog några dåliga skämt o då skrev jag om ett av dem "nästan lite pappahumor"
fick då, - bugar....en ära att nästan bli kategoriserad....
Jag skrev då att "ett skämt definerar inte en person"

Men ja...sen blev de stelt

Förstår knappt vad som hände. Kategoriserade jag honom för o vara en pappa? 🤪

Har varit på dejt
Han är väl kanske inte 100% min typ utseendemässigt men det kändes bra och mysigt.
Han ville "prov" pussas när vi sa hejdå. Men jag tyckte vi kunde väl ta en andra dejt först 🙈
Blev lite halvflopp först för han inte kollat om något var öppet i centrumet vi skulle träffas i så vi hamna på Donken O_o:laugh:

Jag skriver alltså med ett par stycken varav en känns riktigt kul faktiskt.
Vi avhandlar en massa saker och han verkar smart och påläst. Har redan haft olika åsikter i en fråga men samtidigt landat det på ett bra sätt.
En annan är ganska konstig men verkar snäll och så, men lite för udda för mig tror jag. Vi får se.
Sen en som är jätteintressant men verkar ganska seg i kontakten så njae.

Det är svårt för typ alla att hålla måttet när måttstocken fortfarande finns i min närhet.

Har varit på dejt
Han är väl kanske inte 100% min typ utseendemässigt men det kändes bra och mysigt.
Han ville "prov" pussas när vi sa hejdå. Men jag tyckte vi kunde väl ta en andra dejt först 🙈
Blev lite halvflopp först för han inte kollat om något var öppet i centrumet vi skulle träffas i så vi hamna på Donken O_o:laugh:
🚩 på prov-pussen.

Hm. Jag mår inte så bra just nu. Är inte så stabil. Låg och full av sorg och saknad. Mitt i det här får jag korta bloss av någon slags tro att allt blir bättre om jag träffar någon...
Ja, nu har jag i alla fall bokat in ett möte med någon som jag aldrig träffat, som känns svårt att ta sig ur och där jag typ utlovat att det ska bli sex, vilket i stunden kändes rimligt, men nu inte alls känns rimligt eller bra för mig. Herregud, varför ska jag vara så knäpp?
Jag skäms över mig själv och över att ens skriva det här. Men jag, som brukar kunna prata med vänner och familj känner att jag inte kan det just nu. Och här är jag nu, i all min sårbarhet. Hej, hej.

Hm. Jag mår inte så bra just nu. Är inte så stabil. Låg och full av sorg och saknad. Mitt i det här får jag korta bloss av någon slags tro att allt blir bättre om jag träffar någon...
Ja, nu har jag i alla fall bokat in ett möte med någon som jag aldrig träffat, som känns svårt att ta sig ur och där jag typ utlovat att det ska bli sex, vilket i stunden kändes rimligt, men nu inte alls känns rimligt eller bra för mig. Herregud, varför ska jag vara så knäpp?
Jag skäms över mig själv och över att ens skriva det här. Men jag, som brukar kunna prata med vänner och familj känner att jag inte kan det just nu. Och här är jag nu, i all min sårbarhet. Hej, hej.
Det är hudhungern som gör sin påmind - den finns där och är inget att skämmas för <3
Det ÄR rimligt att vilja ha närhet och att man råkar lova det i sin utsatta sårbarhet. Jag har också den t-shirten.

Det går att helt enkelt ställa in om du inte känner att du vill. Vill du träffas men inte vet om du vill ha sex. Säg det. En rimlig människa förstår - är han orimlig så ska ni inte ses alls.

Du ska inte skämmas! Och absolut inte göra något du inte vill eller känner dig bekväm med ❤️

Har varit på dejt
Hahaha alltså om han hette Jens eller något liknande så spring åt andra hållet. En kompis till sambon har en bekant som heter typ det och har pratat om att han får dåligt självförtroende om han inte får en puss i slutet av dejten och jag står inte ut med människan. 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat