Pratat sen i april. Första dejten i början på juni sen drog det ut på tiden.Hur länge har ni känt varandra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratat sen i april. Första dejten i början på juni sen drog det ut på tiden.Hur länge har ni känt varandra?
Hade verkligen dragit öronen åt mig när någon säger att den är kär efter att man setts så lite. Nu är inte jag du, men om jag hade varit det - så hade jag avslutat. Det känns osunt.Pratat sen i april. Första dejten i början på juni sen drog det ut på tiden.
Han har inte sagt det rakt ut men visar det tydligt. Svårt att missa att han vill definiera vad det är vi gör. Jag är inne på dejtstadiet vänta och se han är mer inne på att det redan är ett vi.Hade verkligen dragit öronen åt mig när någon säger att den är kär efter att man setts så lite. Nu är inte jag du, men om jag hade varit det - så hade jag avslutat. Det känns osunt.
Nja. Har av erfarenhet blivit blixtförälskad vid första ögonkontakten. O lika var det med motparten.Hade verkligen dragit öronen åt mig när någon säger att den är kär efter att man setts så lite. Nu är inte jag du, men om jag hade varit det - så hade jag avslutat. Det känns osunt.
Låter mer som att det är här det skaver. Ni vill olika. O ser olika på läget.Han har inte sagt det rakt ut men visar det tydligt. Svårt att missa att han vill definiera vad det är vi gör. Jag är inne på dejtstadiet vänta och se han är mer inne på att det redan är ett vi.
Men du kanske inte prackade det på någon som nyligen förlorat sin sambo och uttryckligen sagt att de inte vill gå för fort fram?Nja. Har av erfarenhet blivit blixtförälskad vid första ögonkontakten. O lika var det med motparten.
Men då är det ju bara attraktion eftersom man inte känner den andra personen.Nja. Har av erfarenhet blivit blixtförälskad vid första ögonkontakten. O lika var det med motparten.
Jag gör sällan det förrän vi setts en gång och vill ses igen. Ibland lämnar jag ut det innan ifall det behövs för att hitta varandra och sånt när man ska ses.Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
Vad är era erfarenheter av att ge ut nr tidigt?
Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
Absolut big no-no.Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
What she said @Myzan87. Jag lämnar inte ut mitt nummer innan jag a) fått reda på mannens identitet och gjort bakgrundskoll b) träffat honom i verkligheten och c) vill se honom igen. Innan dess får han inget mer än mitt förnamn och evt snap. De (rätt få) jag träffat i verkligheten har varit helt okej med de villkoren.Absolut big no-no.
Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
Jag gör aldrig det tidigt. Alltså verkligen aldrig. Tror det tog typ 3 månader innan killen jag träffar fick mitt nummer. Då har han ändå sovit över hemma hos mig hela helger vid det laget.Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
Om jag jämför så hade jag första dejten med Hundkillen i slutet av april. Nu är vi inte mer i "dejtingstadiet" även om vi inte direkt uttalat det. Men vi har inte ens börjat prata om att träffa hans barn än.Pratat sen i april. Första dejten i början på juni sen drog det ut på tiden.
Aldrig nummer innan jag träffat någon. När vi setts och om jag vill ses igen kan jag dela nummer.Nu är jag väldigt oerfaren dejtare men har skaffat ett Tinderkonto och matchade ihop med en kille igår. Han ger ut sitt nr relativt snabbt (jag ringer inte) och idag frågar han efter mitt. Jag , som är lite bränd efter tidigare erfarenhet i tonåren, vill avvakta och se.
Förälskelse är en sak, vara kär en annan- tror många blandar ihop det....Nja. Har av erfarenhet blivit blixtförälskad vid första ögonkontakten. O lika var det med motparten.