Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ställde in igår pga pappan krånglade och jag orkade inte.

Har en preliminär med den andra på tisdag men ska även till mamma och sen ta hem brorsans hund, så det kanske blir lite mkt på samma dag. Men den veckan iaf. (Han vet om att KK finns).

Sen är H aka KK ganska på just nu. Svårt att veta om det är för att jag inte har riktigt möjlighet eller om det är något annat.

Som det ser ut nu så date imorgon och på onsdag och försöka hitta lite tid för H/KK. Just nu är de för många men jag tänker att det ordnar upp sig i veckan.

Har inga andra pågående konversationer iaf.

Använde du din Facebook eller ditt telefonnummer för att skapa Tinderkonto? Det borde gå att komma runt det tänker jag, om man byter tlf nr eller något...

Annars finns lite andra alternativ (håller dock med om att "alla" har Tinder), som Happn, Facebook dejting, osv.
Jag använde telefonnumret.

Går det inte att kontakta dem på något sätt? Det var ju inte med flit lixom…
Jag har inte hittat något sätt.
Men någon här (förlåt, minns inte vem, @sorbifolia?), tipsade om facebookdejting och den var ju bättre än Tinder!
Sedan vet jag inte hur bra det är för mig egentligen. Blir mest stressad av likes och meddelanden. Men lite hoppfull också.
Jag får nog erkänna att en del av mig närde en liten dröm om att jag och kompisen skulle bli superkära i varandra och att det skulle ge lite meningsfullhet åt allt. Men så kommer inte att ske och det är egentligen alldeles för tidigt att gå vidare.
Det har varit väldigt värdefullt att ha en sån fin vän och att få trösta varandra och få uppleva närhet igen. Det är jag evigt tacksam för.
Vi har egentligen inte brutit heller, men det är nog bättre att vi fortsätter vara vänner och familj utan det där "extra allt". Det kommer bara sluta med att någon blir sårad.

Liten paus från T då han har barnen men vi hörs varje dag. Har bjudit med honom till en bukefalist som har sin sommarfest. Han erbjöd sig att vara hundvakt så jag kunde åka om jag ville. Tyckte jag var snällt men bjöd med honom istället.
Bra att ta med honom så andra människor får säga sitt. Jag gillar att "ta referenser" eller i alla fall pulsen på vad andra tycker. Ibland ser andra varningsflaggor som man själv missat och ibland är det bara skönt att höra att han är lika bra som jag själv tycker.

Jag tappar mer och mer hopp om min framtid med män. Igår fick jag reda på att en kille som raggat på mig på Snap sedan 5 mars 2021 har sambo sedan ännu fler år tillbaka. Det märkliga är att han inte bara är ute efter bekräftelsen jag gett, utan verkligen vill träffas. Fortfarande, efter att jag kom på att han hade sambo.

Än en gång blir jag påmind om att jag måste kolla Ratsit på alla killar jag dejtar eller tänker dejta. :/

Suck.

jag vill gå långsamt fram. Vad är det de inte förstår? T ligger på. Ja jag vet att du är kär, ja jag vet att du vill jag ska träffa dina barn men jag vill inte än. Jag har fullt upp med att brottas med mina känslor om jag verkligen gillar honom eller om det bara är bekvämt. Igår pratade vi länge och jag förklarade återigen att jag vill, ta det lugnt. Han säger han förstår men samtidigt gör han det inte.

Bajs.

Jag har bott i mitt nya hus en månad. Låt mig fortsätta landa.

Suck.

jag vill gå långsamt fram. Vad är det de inte förstår? T ligger på. Ja jag vet att du är kär, ja jag vet att du vill jag ska träffa dina barn men jag vill inte än. Jag har fullt upp med att brottas med mina känslor om jag verkligen gillar honom eller om det bara är bekvämt. Igår pratade vi länge och jag förklarade återigen att jag vill, ta det lugnt. Han säger han förstår men samtidigt gör han det inte.

Bajs.

Det låter väldigt vettigt att du vill ta det lugnt! Bra att du står på dig och gör det som känns bäst för dig. Hoppas att han kommer till förståelse.

Suck.

Bajs.

Hur länge har ni känt varandra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat