Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
S frågade om jag ville följa med och spendera några dagar i Göteborg/kusten. Får se vad vi hittar på när vi är där. Bad finns på listan iallafall om vädret tillåter då.
Tror inte vi har spenderat så många dagar tillsammans tidigare så blir spännande. 😅

Hade kemidejt med FWB-kandidat ikväll. Rolig typ, det var bra flyt i samtalet och jag hade gärna hängt lite längre med honom 😁
Det visade sig att vi rört oss väldigt mycket i samma kretsar dvs en hel del gemensamma bekanta. Stan jag bor i är en ankdamm...

Är det fler som tycker de är jobbigt med nätdejting?
Alltså jag skriver till en man om gemensamt intresse hundar, han verkar vettig.
Sen frågar han vad jag söker (fast jag fyllt i de)
Då kommer de fram att han har speciella fantasier. Sexuella.
De är väl bra o nämna de men vi pratade hundar 5 meddelanden o nu måste han bara fråga om jag skulle tycka de va ok med dessa sexuella grejjer?

Håller helt med dig. Jag tröttnade på alla konstiga människor som direkt lyfter frågan om sex på ett eller annat sätt. Så nu har jag lagt det på is, jag vill ha både kommunikation och roliga upplevelser utanför sänghalmen.

Håller helt med dig. Jag tröttnade på alla konstiga människor som direkt lyfter frågan om sex på ett eller annat sätt. Så nu har jag lagt det på is, jag vill ha både kommunikation och roliga upplevelser utanför sänghalmen.
Samma här!
Jag pausade Badoo med nu för man kan inte ha ett normalt samtal/chatt med någon.

För de första skriver jag till 99% alltid först (de är väl för de gillar mig o jag gillar tillbaka iofs) Men jag skrev till en t.ex att jag bott i samma område i ett hyreshus. Sen att de va bra förutom att vi hade möss inne.
”Jag vill gärna ha en mus hos mig med! Höhö”
Skrev typ, haha o försökte prata om nått annat men då kan ja inte ens skriva att jag solat utan ”va du naken? Kan jag få en bild”

Kan de inte dra en runk innan så de kan chilla lite när de skriver?
Herregud…

Samma här!
Jag pausade Badoo med nu för man kan inte ha ett normalt samtal/chatt med någon.

För de första skriver jag till 99% alltid först (de är väl för de gillar mig o jag gillar tillbaka iofs) Men jag skrev till en t.ex att jag bott i samma område i ett hyreshus. Sen att de va bra förutom att vi hade möss inne.
”Jag vill gärna ha en mus hos mig med! Höhö”
Skrev typ, haha o försökte prata om nått annat men då kan ja inte ens skriva att jag solat utan ”va du naken? Kan jag få en bild”

Kan de inte dra en runk innan så de kan chilla lite när de skriver?
Herregud…

Ja! Då kanske de kan fokusera på det som är intressant. Fördelen är att jag kommit fram till att kommunikation och gemensamma intressen är viktigt för mig :)

Minigolf-dejt på tisdag.

Sen måste jag styra ihop något med en mkt trevlig chat-konversationsskapare. Har tydligen varit samtidigt barnfritt den här helgen men jag har inte haft lust eller ork att styra ihop något, skönt att vara hemma själv ☺️

Jag ställde in igår pga pappan krånglade och jag orkade inte.

Har en preliminär med den andra på tisdag men ska även till mamma och sen ta hem brorsans hund, så det kanske blir lite mkt på samma dag. Men den veckan iaf. (Han vet om att KK finns).

Sen är H aka KK ganska på just nu. Svårt att veta om det är för att jag inte har riktigt möjlighet eller om det är något annat.

Var och skrev på alla papper inför flytt till Sverige i går, så nu är det verkligt och jag flyttar i September! DB hämtade mig på flygplatsen när jag kom hem, sedan åkte vi och köpte kebab på kebabstället där vi åt i slutet av våran första dejt... Blev lite av en trip down memory lane :heart

Han har gått från att försöka prata mig ifrån flytten till att vara riktigt stöttande, vilket känns skönt - men samtidigt gör det ännu jobbigare att lämna... Troligen kommer jag gråta varje gång vi ses framöver, hoppas inte han tröttnar på det bara.. 🥲😅

Alltså det är han och jag nu 😍 Sist vi sågs var det midsommar och sen behövde jag vara och fixa i stugan med målning men vi fick ett fantastiskt dygn nu innan hans barnvecka börjar. Så mycket närhet och mys och nu får vi åter igen hålla oss en vecka till innan vi kan ses.

Alltså det är han och jag nu 😍 Sist vi sågs var det midsommar och sen behövde jag vara och fixa i stugan med målning men vi fick ett fantastiskt dygn nu innan hans barnvecka börjar. Så mycket närhet och mys och nu får vi åter igen hålla oss en vecka till innan vi kan ses.
🥹💕

T har fått träffa några av mina vänner i helgen och det har gått bra. Han gör det enkelt.

Lagat riktigt god mat och pushar inte det minsta. Jag har sagt att jag inte vill stressa och att jag inte är redo att träffa hans barn än. Jag vill ta dagen som den kommer. Vi hörs varje dag antingen via telefon eller messenger och det är trevligt.

Han har heller inga problem att prata om Sambon. T tycker inte det är konstigt alls att vi pratar om sambon och känner sig inte det minsta hotad. Vilket känns bra.

Jag är rejält osäker på mina känslor och vet inte om det bara är för att att det är bekvämt/lätt eller om jag verkligen är intresserad. Det känns lite jobbigt. Vet att efter en kväll hemma hos T vart det så otroligt skönt att komma hem till mitt egna hus.

Satan vad jag är velig.

Jaha. Jag raderade mitt tinderkonto förut, är jag nästan säker på.
Startade ett nytt, men fick nu besked om att jag brutit mot användarvillkoren på något sätt och blivit avstängd och aldrig kan skapa något nytt konto. Det var ju lite snopet. Kan det vara det gamla kontot som spökar, så det blev dubbelt? Annars har jag verkligen ingen aning. Jag hann liksom bara lägga upp en presentation och några bilder.
Är inte alla på Tinder?
Vad gör man istället? Pinsamt värre!

Startade ett nytt, men fick nu besked om att jag brutit mot användarvillkoren på något sätt och blivit avstängd och aldrig kan skapa något nytt konto. Det var ju lite snopet. Kan det vara det gamla kontot som spökar, så det blev dubbelt? Annars har jag verkligen ingen aning. Jag hann liksom bara lägga upp en presentation och några bilder.
Är inte alla på Tinder?
Jag är medveten om att jag behöver landa, men vill iallafall känna att jag har en teoretisk chans att träffa någon någon gång till i livet. 🙈

Är inte alla på Tinder?

Använde du din Facebook eller ditt telefonnummer för att skapa Tinderkonto? Det borde gå att komma runt det tänker jag, om man byter tlf nr eller något...

Annars finns lite andra alternativ (håller dock med om att "alla" har Tinder), som Happn, Facebook dejting, osv.

Använde du din Facebook eller ditt telefonnummer för att skapa Tinderkonto? Det borde gå att komma runt det tänker jag, om man byter tlf nr eller något...

Annars finns lite andra alternativ (håller dock med om att "alla" har Tinder), som Happn, Facebook dejting, osv.
Och @Tualma man behöver tyvärr byta telefon/simkort för att komma runt det eftersom banningen är på själva hårdvaran.

Märkte jag när jag själv blev bannad utan anledning.

Jag tror ju inte att dina möjligheter att träffa någon försvinner för att du inte har Tinder :)
Nej, det gör det nog inte förstås. Jag ska hava förtröstan och är medveten om att jag måste landa och läka efter J, säkert länge till...
Lite klantigt att ladda ner appen när jag mådde superdåligt psykiskt mitt i natten, bara.
Det blev lite "inte ens DET klarar jag av-känsla" av det hela...

Nej, det gör det nog inte förstås. Jag ska hava förtröstan och är medveten om att jag måste landa och läka efter J, säkert länge till...
Lite klantigt att ladda ner appen när jag mådde superdåligt psykiskt mitt i natten, bara.
Det blev lite "inte ens DET klarar jag av-känsla" av det hela...
Kan förstå det :heart Både att du behöver läka längre och känslan när det sket sig med appen mitt i natten!

Samtidigt så är den mer realistiska "mitt-på-förmiddagen-känslan" att ditt framtida kärleksliv nog inte står och faller med en halvkass dejtingapp :D

T har fått träffa några av mina vänner i helgen och det har gått bra. Han gör det enkelt.

Lagat riktigt god mat och pushar inte det minsta. Jag har sagt att jag inte vill stressa och att jag inte är redo att träffa hans barn än. Jag vill ta dagen som den kommer. Vi hörs varje dag antingen via telefon eller messenger och det är trevligt.

Han har heller inga problem att prata om Sambon. T tycker inte det är konstigt alls att vi pratar om sambon och känner sig inte det minsta hotad. Vilket känns bra.

Jag är rejält osäker på mina känslor och vet inte om det bara är för att att det är bekvämt/lätt eller om jag verkligen är intresserad. Det känns lite jobbigt. Vet att efter en kväll hemma hos T vart det så otroligt skönt att komma hem till mitt egna hus.

Satan vad jag är velig.
Du måste inte bestämma dig nu. Givetvis kan det vara skönt att komma hem till sitt eget hus, oavsett hur mycket man eventuellt tycker om någon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat