Men igår blev det ett litet kram&prat på kvällen
Men det lutar åt att det kanske var allt det blev. Nåja, det var en trevlig bekantskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men igår blev det ett litet kram&prat på kvällen
Det har jag inte råd medFruktansvärd känsla Endel människor är vidriga
Har du testat att ha Gold och se vilka som har swipat på dig? Då kanske det inte känns lika tråkigt?
Bageri Passion i Sundbyberg. Mysigt ställe, har själv varit på dejt där. Även veganvänligt, finns dock vanliga bakverk också.Någon som har ett bra förslag på av man kan ses på en fika i västra Stockholm/Västerort?
Mysigt, gott fika osv?
Måste man flytta ihop då? Idealet är kanske inte alltid att bo ihop och dela precis allt, utan man kan vara lyckliga särbos också! Jag kände medan min dotter fortfarande var i yngre tonåren och hennes pappa o jag nyskilda att jag inte ville släppa in någon ny så mycket i hennes och mitt liv att jag skulle kunna tänka mig att bo ihop med någon igen. Och nu, när hon är vuxen, känner jag nog mycket att jag vill ha "mitt eget" utan krav på att dela allting med en annan person. Är dock öppen för ett nytt förhållande, men vill nog hålla det till särbo. Känns som lyx för mig, att få det bästa av både singel-livet och förhållande-livetSka på dejt nummer 3 med en månskenbonde några mil ifrån mig.
Första dejten var vi ute och åt en fantastisk löjromspizza. Lättsam trevlig. Inga konstigheter. Vi har hörts ganska mycket på telefon efteråt.
Förra veckan kom han förbi efter jobbet så tog vi en strostur i staden på matmarknaden och testade lite olika maträtter samt såg på studentflaken.
Idag vill han bjuda på middag.
Jag uppskattar hans sällskap och prat men vet inte om det kommer bli mer än så. Han har 5 barn. 2 nästan vuxna och 3st under ålder 7 år. kommer väl övverens med barnens mamma så där känner jag att det inte är några problem men vill jag inleda något med någon med så små barn?
Många frågor. Just nu är det bara en middag inget mer men jag funderar. Känner också att ingen av oss är flyttbar. Jag har precis köpt mitt hus och vill inte ha någon er där eller flytta ifrån på flera år.
Ska på dejt nummer 3 med en månskenbonde några mil ifrån mig.
Första dejten var vi ute och åt en fantastisk löjromspizza. Lättsam trevlig. Inga konstigheter. Vi har hörts ganska mycket på telefon efteråt.
Förra veckan kom han förbi efter jobbet så tog vi en strostur i staden på matmarknaden och testade lite olika maträtter samt såg på studentflaken.
Idag vill han bjuda på middag.
Jag uppskattar hans sällskap och prat men vet inte om det kommer bli mer än så. Han har 5 barn. 2 nästan vuxna och 3st under ålder 7 år. kommer väl övverens med barnens mamma så där känner jag att det inte är några problem men vill jag inleda något med någon med så små barn?
Många frågor. Just nu är det bara en middag inget mer men jag funderar. Känner också att ingen av oss är flyttbar. Jag har precis köpt mitt hus och vill inte ha någon er där eller flytta ifrån på flera år.
@EurydomeMåste man flytta ihop då? Idealet är kanske inte alltid att bo ihop och dela precis allt, utan man kan vara lyckliga särbos också! Jag kände medan min dotter fortfarande var i yngre tonåren och hennes pappa o jag nyskilda att jag inte ville släppa in någon ny så mycket i hennes och mitt liv att jag skulle kunna tänka mig att bo ihop med någon igen. Och nu, när hon är vuxen, känner jag nog mycket att jag vill ha "mitt eget" utan krav på att dela allting med en annan person. Är dock öppen för ett nytt förhållande, men vill nog hålla det till särbo. Känns som lyx för mig, att få det bästa av både singel-livet och förhållande-livet
@Eurydome
Nej man måste inte flytta ihop men jag vet också att jag faktiskt inte vill bo helt själv resten av livet. eller åka fram och tillbaks för att få det att passa in.
Inget som säger att man måste flytta ihop inom det närmaste åren men nån gång.
Jag ser inte mig själv som ensamboende resten av livet när jag hade det så bra med sambon. Bor visserligen hellre själv än med fel person.
@Eurydome
Nej man måste inte flytta ihop men jag vet också att jag faktiskt inte vill bo helt själv resten av livet. eller åka fram och tillbaks för att få det att passa in.
Inget som säger att man måste flytta ihop inom det närmaste åren men nån gång.
Jag ser inte mig själv som ensamboende resten av livet när jag hade det så bra med sambon. Bor visserligen hellre själv än med fel person.
Men åhVisste inte riktigt vart jag skulle skriva, men tror detta är "rätta" tråden...
I dag kom äntligen mitt skriftliga jobberbjudande från Sverige, så nu börjar det kännas verkligt att jag faktiskt kan komma till att flytta.... Och nu har jag gråtit nästen hela kvällen över tanken på att flytta ifrån DB...
Men jag KAN inte stanna bara pga honom. Jag har stannat alldeles för länge redan....
Visste inte riktigt vart jag skulle skriva, men tror detta är "rätta" tråden...
I dag kom äntligen mitt skriftliga jobberbjudande från Sverige, så nu börjar det kännas verkligt att jag faktiskt kan komma till att flytta.... Och nu har jag gråtit nästen hela kvällen över tanken på att flytta ifrån DB...
Men jag KAN inte stanna bara pga honom. Jag har stannat alldeles för länge redan....
Vad mysigt Det blir liknande midsommar för mig och killen jag träffar; äta gott och umgås bara han och jag.Idag blir det midsommardejt Hundkillens barn firar alltid med deras mammas familj och han bryr sig inte så mycket om midsommar. Jag är inte heller för större firanden så det blir vi två och hundarna hemma hos honom, äta ha det bra och bara ta dagen som den kommer. Bra avbrott i hans barnvecka för mig