Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch sånt drägg:yuck:. Jag blir äcklad när man är i baren med polarna och så kommer det fram en halvfull tjej medhalva tröjan på sne så att lite av bh:n synns och säger, bjuder du på en drink. Jag ba, gå hem o lägg dig
En halvfull tjej som frågar om en drink i en bar och en man som ställer sig utanför Ica för att få tag på någon som sagt att hon inte vill ses är inte jämförbart alls, hoppas du är medveten om det. Det är förstås skönt för dig att du enbart behöver bli äcklad över sådant som är ofarligt, men det framstår som tondövt att klaga över i detta sammanhang.

En halvfull tjej som frågar om en drink i en bar och en man som ställer sig utanför Ica för att få tag på någon som sagt att hon inte vill ses är inte jämförbart alls, hoppas du är medveten om det. Det är förstås skönt för dig att du enbart behöver bli äcklad över sådant som är ofarligt, men det framstår som tondövt att klaga över i detta sammanhang.
Enligt min ringa uppfattning tyckte jag att jag ochså kunde få delge en av mina tillsynes obetydliga erfarenheter

Dejt med hundkillen igen idag :love: Vi åkte till skogen och tog en promenad, han hade med sushi som vi tog tog ute på rundan. Det var massor med mygg 🙈 så vi fick äta snabbt och inte stanna på rundan. Sen blev det lite snack och mys på parkeringen innan det var dags att åka hem. Vi ska båda ut med våra jobb på fredag och det blir nog att vi möts upp efteråt, han ska jobba på lördagen, så blir inte så sent. Om det inte blir för sent jobb för honom på lördagen ska jag hem till honom på kvällen. :love:

Blev "cockblockad" ikväll för att citera en kompis. Av en branschkollega och så även indirekt min chef.:cautious: Ibland skulle det vara skönt om jag o S hade haft en mer "officiell" relation så att säga.😅

Så jag behövde åka hem direkt ikväll och kunde inte sova över hos S som jag brukar.:( Åkte dock förbi hos han på en snabbvisit så fick kramar och hångel på soffan i en 20min iaf.:D:angel:
Jag hade ändå behövt åka tidigt imorgon bitti då jag ska iväg och träffa kompisar och han själv skulle också iväg på annat. Så jag hade inte planerat för det oavsett...

Vi ska försöka ses någon gång efter midsommar när han har semester. Hade tänkt jag skulle åka bort sön/ mån efter midsommar men ska nog skjuta det någon dag extra och se om han kunde då eller om det bara var senare i den veckan. :angel:

Snart ryker Tinder :down:
Visade sig att min Tinder fått fnatt och han bor i Skåne, jag befinner mig i Skaraborg. Jag skrev att det är för långt bort och får till svar "din kram finns 3 timmar bort, allt du behöver göra är att bjuda på lunch". Han blev faktiskt blockad eftersom Tinder upprepar med att visa de jag swajpat vänster på

Visade sig att min Tinder fått fnatt och han bor i Skåne, jag befinner mig i Skaraborg. Jag skrev att det är för långt bort och får till svar "din kram finns 3 timmar bort, allt du behöver göra är att bjuda på lunch". Han blev faktiskt blockad eftersom Tinder upprepar med att visa de jag swajpat vänster på

Vilket sunkigt svar 😅
Förväntade han sig att du först ska åka i tre timmar och sen bjuda på lunch?
🤮🤮🤮

Håller helt med dig, för den uppfattningen fick jag. Och varför skulle jag vilja bjuda på lunch för att få en kram 🤮🤮
Jag tolkar som han (din kram) finns 3 timmar bort och för att du ska få den behöver du bara bjuda på lunch = han kommer.

Ett bra exempel på hur fel skriven text kan bli. En del av oss tolkar som dig, att du ska åka. Vi andra att det är han som kommer om han får en lunch. För den som skrev det är det förmodligen solklart men för mottagaren blir det en tolkningsfråga.

Jag fattar inte så mkt av inlägget 😵‍💫Blev han blockat pga Tinders bugg?

Tack ♥️
Kändes också att jämförelsen va skev

Prova Match men man måste visst betala där för att kunna göra nått. Så svara väl på ett meddelande o sen ville de ha betalt 😅
Kunde iaf glutta lite där

Blir lite trött emellanåt, varför känner en del ett behov att förklara min egen text för mig? :meh:

IMG_0599.webp

Alla ni som skriver om attraktiva män.
Hur gör man för att få deras intresse när man själv är ful och fet.
Får en massa kommentarer om att jag är ful så jag borde ta livet av mig…
Hur ska man ens våga tro på nån son kan vara intresserad ?
Jag vågar liksom inte
Jag swipar såklart inte på snygga män men såna som är intressanta för mig..

Alla ni som skriver om attraktiva män.
Hur gör man för att få deras intresse när man själv är ful och fet.
Får en massa kommentarer om att jag är ful så jag borde ta livet av mig…
Hur ska man ens våga tro på nån son kan vara intresserad ?
Jag vågar liksom inte
Jag swipar såklart inte på snygga män men såna som är intressanta för mig..
Fruktansvärd känsla :( Endel människor är vidriga :down:

Har du testat att ha Gold och se vilka som har swipat på dig? Då kanske det inte känns lika tråkigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka