Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstext 🤣
Men jag antar att vissa av oss måste offra oss på standardmännen 🥲
Vad fick dig att svepa höger?

Vilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstext 🤣
Men jag antar att vissa av oss måste offra oss på standardmännen 🥲

Min sambo hade dinosaurie-pyjamas på sin bild. :laugh:

Suck, okänd person är inne några gånger på min profil, skickar till sist ett meddelande var han bor. Jag svarar ok? Jag har inte frågat, vi har inte messat alls och jag har inte varit intresserad. Får till svar "Söker inte seriöst, vill du ses?" Jag svarar "Nä" och blockerar. :cautious:

Suck, okänd person är inne några gånger på min profil, skickar till sist ett meddelande var han bor. Jag svarar ok? Jag har inte frågat, vi har inte messat alls och jag har inte varit intresserad. Får till svar "Söker inte seriöst, vill du ses?" Jag svarar "Nä" och blockerar. :cautious:
Konstigt

Vad fick dig att svepa höger?
Han var en av de attraktivaste män jag någonsin sett. Sen gillade jag jaktbilden då någon som är ute på längdskidor mitt ute i obygden och jagar bör vara frilufsig i kombination med stilen på kostymbilden som visade på att han kan föra sig i en viss typ av social miljö. Sen var min metod på tinder att swipa på män jag tyckte var väldigt attraktiva och sen kolla vilka som höll i konversationen.

Han var en av de attraktivaste män jag någonsin sett. Sen gillade jag jaktbilden då någon som är ute på längdskidor mitt ute i obygden och jagar bör vara frilufsig i kombination med stilen på kostymbilden som visade på att han kan föra sig i en viss typ av social miljö. Sen var min metod på tinder att swipa på män jag tyckte var väldigt attraktiva och sen kolla vilka som höll i konversationen.
Ah, jag känner mig för gammal och ointresserad av manlig skönhet för att leta på utseende. Jag vill veta vad de har för värderingar och hur väl de själva lyckas leva efter dessa. Det är väll därför jag inte hittar något att svepa höger på på Tinder. Jag vill inte matcha med jättemånga män, jag vill träffa en vettig man som jag står ut med och som står ut med mig. Mig som jag är på riktigt, inte som någon bild han har av hur jag borde vara.

Så är det alltid när jag tänker att jag kanske ska komma igång att dejta 🤷‍♀️ Nätdejting är verkligen inte min grej!! Jag måste hänga med personen irl och då spelar inte utseendet och presentationen någon större roll. Jag vet mer vad jag inte gillar. Men sånt vet man ju inte innan och hur cringe är detinte med en ”Du får/ska inte”-lista i en profil:banghead:
Exakt så. Filuren jag umgås med och jag har vid något tillfälle skrattat åt att vi aldrig skulle ha matchat på nån dejtingapp.
Men nu har vi ju känt varandra i över 25 år och vet var vi har varandra rätt väl.
Jag skulle sldrig swajpat höger på hans presentation, men IRL är det en jäkligt hederlig karl.
Nätdejting är svååårt! Inte omöjligt, men klurigt, helt klart...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka