Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
69UKP65.jpg

Har fått 5 svar. Skippade henne med trasiga byxor. Skippade en psykolog. Skulle aldrig orka med en sån människa. Sen var det nån märklig människa i stickad mössa med tatueringar. Nä sånt går bort.

Däremot blev jag intresserad av en söt tjej som driver ett konditori :up:. Även hon med boxern verkar trevlig :)

Har fått 5 svar. Skippade henne med trasiga byxor. Skippade en psykolog. Skulle aldrig orka med en sån människa. Sen var det nån märklig människa i stickad mössa med tatueringar. Nä sånt går bort.

Däremot blev jag intresserad av en söt tjej som driver ett konditori :up:. Även hon med boxern verkar trevlig :)
Vilken app är du på? Tänker att om det är Tinder känns det ju märkligt om du svept på tjejer som inte är "din smak" från början, man brukar ju inte kunna skriva om båda inte matchat med varandra 🤷🏼‍♀️

Vilken app är du på? Tänker att om det är Tinder känns det ju märkligt om du svept på tjejer som inte är "din smak" från början, man brukar ju inte kunna skriva om båda inte matchat med varandra 🤷🏼‍♀️
Just dessa svar fick jag på en dejting sajt. Har lagt ut på fler inkl två appar

Ingen vettig kvinna tror en man på hans ord när det gäller att vara snäll. Det är ju inte direkt som att ens ex hade sina dåliga sidor stämplade i pannan när man träffade dom. Ja okej, någon kanske...
Det är en gigantisk röd flagga i mina ögon!
Never ever att jag skulle swipa höger på nån som skriver att dom är snälla och omtänksamma eller liknade dravel!
Folk som lyfter fram att dom är snälla är oftast motsatsen.
Snälla människor behöver inte påtala det, det märks ändå

Kan man säga att du har haft otur
Förra året upplevde 21% av kvinnor i Sverige någon form av sexuella trakasserier.

25% av kvinnor har någon gång i livet upplevt våld i en nära relation.

Så nej, hon har inte "haft otur" - sanningen är den att man som kvinna faktiskt tar en reell risk när man umgås med och dejtar män.

Hur ofta har du varit rädd att nån ska våldta dig?

Gick in på Tinder, svepte vänster på 5 st sen kände jag 🤮 och stängde ner.
Så är det alltid när jag tänker att jag kanske ska komma igång att dejta 🤷‍♀️ Nätdejting är verkligen inte min grej!! Jag måste hänga med personen irl och då spelar inte utseendet och presentationen någon större roll. Jag vet mer vad jag inte gillar. Men sånt vet man ju inte innan och hur cringe är detinte med en ”Du får/ska inte”-lista i en profil:banghead:

Om jag ska gå på vad gemeneMAN på tinder tycker man ska ha så borde du ha två bilder på när du står i en backe i Åre, 4 bilder på när du är på gymmet (gärna minst två av dom med väldigt lite på dig typ bar överkropp), minst en med fisk och en med solbrillor och en drink, samt en när du sitter i bilen.
Vilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstext 🤣
Men jag antar att vissa av oss måste offra oss på standardmännen 🥲

Vilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstext 🤣
Men jag antar att vissa av oss måste offra oss på standardmännen 🥲
Ja annars får ni vara utan ;)

En kk jag träffade på tinder innan jag träffade särbon hade en bild från en brygga där man tydligt såg att i nästa sekvens gick det åt skogen.:love:
Tänk farbror Melker.

Älskar folk med självdistans. Klarar inte av folk som tar sig själva på stort allvar. Dvs alla som varken har en knasig bild eller ler på någon bild går fetbort.

En kk jag träffade på tinder innan jag träffade särbon hade en bild från en brygga där man tydligt såg att i nästa sekvens gick det åt skogen.:love:
Tänk farbror Melker.

Älskar folk med självdistans. Klarar inte av folk som tar sig själva på stort allvar. Dvs alla som varken har en knasig bild eller ler på någon bild går fetbort.
Bra där! Jag svepte höger på en man som poserade med en liten leksaksfisk, han verkade kul.

Tänk farbror Melker.

Jag ångrar fortfarande att jag av misstag missade att svajpa på killen som poserade med en pytteliten aborre!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka