Din?Å vad är en konstig profil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din?Å vad är en konstig profil
Då är du mycket unik. För min erfarenhet av män, det har blivit några i mitt 45-åriga liv, är att de faktiskt mer eller mindre helt saknar självinsikt. Det är alltid någon annans fel, det är aldrig deras ansvar och de är inte ett dugg intresserade av någon personlig utveckling utan allting är bra som det är.Nä, jag vet ju själv var jag har varit
Skulle blir en dejt idag men livet kom emellan. Han har iaf varit fin på att hålla kontakten under dagen/kvällen ändå. Klart pluspoäng!
Bästa årgången ju.Han fortsätter att samla plus. Överlag verkar 1983 vara en bra årgång (E och H är också födda 83).
Vilken app är du på? Tänker att om det är Tinder känns det ju märkligt om du svept på tjejer som inte är "din smak" från början, man brukar ju inte kunna skriva om båda inte matchat med varandraHar fått 5 svar. Skippade henne med trasiga byxor. Skippade en psykolog. Skulle aldrig orka med en sån människa. Sen var det nån märklig människa i stickad mössa med tatueringar. Nä sånt går bort.
Däremot blev jag intresserad av en söt tjej som driver ett konditori . Även hon med boxern verkar trevlig
Just dessa svar fick jag på en dejting sajt. Har lagt ut på fler inkl två apparVilken app är du på? Tänker att om det är Tinder känns det ju märkligt om du svept på tjejer som inte är "din smak" från början, man brukar ju inte kunna skriva om båda inte matchat med varandra
Det är en gigantisk röd flagga i mina ögon!Ingen vettig kvinna tror en man på hans ord när det gäller att vara snäll. Det är ju inte direkt som att ens ex hade sina dåliga sidor stämplade i pannan när man träffade dom. Ja okej, någon kanske...
Förra året upplevde 21% av kvinnor i Sverige någon form av sexuella trakasserier.Kan man säga att du har haft otur
Så är det alltid när jag tänker att jag kanske ska komma igång att dejta Nätdejting är verkligen inte min grej!! Jag måste hänga med personen irl och då spelar inte utseendet och presentationen någon större roll. Jag vet mer vad jag inte gillar. Men sånt vet man ju inte innan och hur cringe är detinte med en ”Du får/ska inte”-lista i en profilGick in på Tinder, svepte vänster på 5 st sen kände jag och stängde ner.
Vilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstextOm jag ska gå på vad gemeneMAN på tinder tycker man ska ha så borde du ha två bilder på när du står i en backe i Åre, 4 bilder på när du är på gymmet (gärna minst två av dom med väldigt lite på dig typ bar överkropp), minst en med fisk och en med solbrillor och en drink, samt en när du sitter i bilen.
Ja annars får ni vara utanVilka loosers! skönt att man inte är i svängen längre tänkte jag innan jag med fasa mindes min mans tinderbilder. En bild när han jagar - på skidor... en från bilen - tagen snett underifrån... en från ett bröllop med kostym - och solbrillor och en spegelselfie från gymmet( dock med avslappnade muskler och med kläder) ingen presentationstext
Men jag antar att vissa av oss måste offra oss på standardmännen
Bra där! Jag svepte höger på en man som poserade med en liten leksaksfisk, han verkade kul.En kk jag träffade på tinder innan jag träffade särbon hade en bild från en brygga där man tydligt såg att i nästa sekvens gick det åt skogen.
Tänk farbror Melker.
Älskar folk med självdistans. Klarar inte av folk som tar sig själva på stort allvar. Dvs alla som varken har en knasig bild eller ler på någon bild går fetbort.
Jag sveper vänster dirket på alla tjejer som har plutläppar. Är så himla osexigtBra där! Jag svepte höger på en man som poserade med en liten leksaksfisk, han verkade kul.
Rimligt att kommentera andras utseenden ändå.. Det där var förbi gränsen.Jag sveper vänster dirket på alla tjejer som har plutläppar. Är så himla osexigt
Jag ångrar fortfarande att jag av misstag missade att svajpa på killen som poserade med en pytteliten aborre!En kk jag träffade på tinder innan jag träffade särbon hade en bild från en brygga där man tydligt såg att i nästa sekvens gick det åt skogen.
Tänk farbror Melker.
Älskar folk med självdistans. Klarar inte av folk som tar sig själva på stort allvar. Dvs alla som varken har en knasig bild eller ler på någon bild går fetbort.