ALLTSÅ MÄN.Jo, jag svepte illa kvickt vänster på snubben som skrev "jag är en snäll kille vilket verkar vara en underskattad egenskap nuförtiden". Nädu. Det är ett grundkrav, och du viftar just nu med en jättestor nice guy-rödflagga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALLTSÅ MÄN.Jo, jag svepte illa kvickt vänster på snubben som skrev "jag är en snäll kille vilket verkar vara en underskattad egenskap nuförtiden". Nädu. Det är ett grundkrav, och du viftar just nu med en jättestor nice guy-rödflagga.
Många av er verkar jätte griniga på män. Varför är ni ens där på dejting appar o sajter
Men det gör ni ju inte för män är ju asFör att hitta guldkorn(et).
Många av er verkar jätte griniga på män. Varför är ni ens där på dejting appar o sajter
Du har skrivit både de här inläggen ser du något sammanhang alls?Jag antar att man skriver det eftersom det finns så många as och att man vill tala om att man inte är det.
Men jag har skrivit lite om mig själv och så
As?Du har skrivit både de här inläggen ser du något sammanhang alls?
Men det gör ni ju inte för män är ju as
Men det är ju jättebraJag hittade flera trevliga män på dejtingsidor. Ingen av dom skrev "snäll" eftersom att dom vet att det inte är en merit.
Gör vi visst. Jag har en dejt med ett guldkorn jag vaskat fram nu i veckan Men för att hitta honom behövde jag leta igenom en hel del väldigt konstiga profiler.Men det gör ni ju inte för män är ju as
Jag kanske inte skulle säga att de flesta män är as. Men de är ofta ett påhäng, dvs om jag lever ihop med en man är det MER arbete för mig än om jag lever själv. De män jag träffar på eller ser på tinder verkar sällan reflektera över sig själva eller de relationer de har med andra människor, de är gränslösa när det kommer till sex och vissa är dessutom våldsamma och kontrollerande (men du vet aldrig vilka förrän du blir slagen/kontrollerad). Så ja, man närmar sig dejting med män med en viss hälsosam skepsis.
Kan man säga att du har haft oturJag kanske inte skulle säga att de flesta män är as. Men de är ofta ett påhäng, dvs om jag lever ihop med en man är det MER arbete för mig än om jag lever själv. De män jag träffar på eller ser på tinder verkar sällan reflektera över sig själva eller de relationer de har med andra människor, de är gränslösa när det kommer till sex och vissa är dessutom våldsamma och kontrollerande (men du vet aldrig vilka förrän du blir slagen/kontrollerad). Så ja, man närmar sig dejting med män med en viss hälsosam skepsis.
Att skriva ”snäll” är som att skriva att du har två fötter. Det är lixom det man räknar med, det är inget kriterium. Blir bara konstigt att skriva ut det.Men det är ju jättebra
Å vad är en konstig profilGör vi visst. Jag har en dejt med ett guldkorn jag vaskat fram nu i veckan Men för att hitta honom behövde jag leta igenom en hel del väldigt konstiga profiler.
Ha ha tyvärr inte, det är statistiskt belagt. Men snällt av dig att påskina att det är min privata upplevelse.Kan man säga att du har haft otur
Det beror på hur man ser det… Har du lust att förtälja varför du är singel?Kan man säga att du har haft otur
För att jag bodde med en ragata som var ett kontrollfreak. Tillslut tog jag mitt pick o pack och drogDet beror på hur man ser det… Har du lust att förtälja varför du är singel?
Skulle du säga att du blir otrevlig och går till personangrepp när du blir uppretad?För att jag bodde med en ragata som var ett kontrollfreak. Tillslut tog jag mitt pick o pack och drog
Ungefär det svar jag förväntade mig. Jag skulle även sätta en peng på att om vi frågar “ragatan” skulle hon beskriva dig som en Mebis. Och det funkar inte hos de flesta tjejer/kvinnor idag, som tur är.För att jag bodde med en ragata som var ett kontrollfreak. Tillslut tog jag mitt pick o pack och drog
Nä, jag vet ju själv var jag har varitSkulle du säga att du blir otrevlig och går till personangrepp när du blir uppretad?
Va?Nä, jag vet ju själv var jag har varit