Töntigt, om du frågar mig. Visar bara brist på förmåga att hitta på något fyndigt att skriva.Visa bifogad fil 105441
Är tillbaka med vad jag tycker är en konstig text på Tinder. Vet att vissa tyckte den förra var humoristisk. Är även denna det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Töntigt, om du frågar mig. Visar bara brist på förmåga att hitta på något fyndigt att skriva.Visa bifogad fil 105441
Är tillbaka med vad jag tycker är en konstig text på Tinder. Vet att vissa tyckte den förra var humoristisk. Är även denna det?
Roligt här i tråden men kulle aldrig svepa höger på en sådan IRL, trots hundintresset.Visa bifogad fil 105441
Säkert tänkt att vara humoristisk, och fastän jag bara ser ett par ben/skor här så får jag upp en tydlig bild av vem den här personen är. Liksom vilken typ av människa. Inte lika störig som den förra, men absolut inte rolig heller.Visa bifogad fil 105441
Man kan ställa in ett åldersintervall, men jag tyckte inte att det fungerade särskilt bra sist jag hade Tinder.Anger man ett åldersspann på Tinder? Kan andra utanför åldersspannet se ens profil?
Tragikomiskt, verkar bli en singel for life, då slipper hen ju också tjatet.Visa bifogad fil 105441
Haha men eller hur.Tragikomiskt, verkar bli en singel for life, då slipper hen ju också tjatet.
Förlåt, men lite perspektiv nu Du dumpade honom för tre dagar sen, i lördags.Skulle ha träffat Wow efter jobbet idag. Som jag har saknat honom senaste tiden. Det går verkligen bra nu …
Ja fast nu saknade jag ju att få umgås med honom ett bra tag före dess också, så det är ju inte direkt tre dagar sedan jag träffade honom och allt var frid och fröjd. Och ja, jag må ha ”dumpat” honom, men man kan väl sakna någon ändå? Nej, slutskrivet om mig. Jag känner inte att jag ids försvara mina känslor.Förlåt, men lite perspektiv nu Du dumpade honom för tre dagar sen, i lördags.
I all välmening.
Det var verkligen inte meningen klanka på dina känslor, han var inte bra för dig, av vad du har skrivit. Tänkte bara ge dig lite perspektiv och underlätta att gå framåt utan honom. Jag misslyckades uppenbarligen. Sorry!Ja fast nu saknade jag ju att få umgås med honom ett bra tag före dess också, så det är ju inte direkt tre dagar sedan jag träffade honom och allt var frid och fröjd. Och ja, jag må ha ”dumpat” honom, men man kan väl sakna någon ändå? Nej, slutskrivet om mig. Jag känner inte att jag ids försvara mina känslor.
Ha en fin kväll och tack för din respons.
Jag tror att jag tackar för mig i dessa trådar nu. Tycker attityden här har blivit rätt trist jämfört med förr. Och ja, det är väl bäst att tillägga att jag har hängt här i bra många fler år men under annat nick, innan någon måste kommentera att jag har hängt här under för kort tid också.
Önskar ett stort gäng av er all lycka framöver.
Tror nog 1,5 dygn är liite kort tid för att dra några slutsatser om det "är" för en, eller inte.1,5 dygn med Tinder och jag är helt slut Har matchat med ett par men de slutade svara Tinder är nog inte för mig