Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gav tinder en halvtimme till. Tror jag swipade höger två gånger typ.
Mer än hälften av har ungar
Två tredjedelar skriver ut sin längd och är din längd en såpass intressant att du tar med det i din bio är du nog inte särskilt intressant för övrigt.
Resten vill antingen ha seriösa gulligulliga relationer eller så har de massa gymbilder eller spelar padel...

Min själ gör ont.

Haft en kk/fwb som jag träffat en tid som varit med om en olycka under förra helgen. Hela veckan har jag mått skit och oroat sönder mig. Det är en person jag bryr mig så mycket om, även om det aldrig funnits kärlekskänslor så bryr jag mig otroooligt mycket om honom. En väldigt speciell vän (och lite till).

Hur sansar man sig mentalt när en sådan person ligger på sjukhus, medan man själv sitter här med väldigt lite information?

Två tredjedelar skriver ut sin längd och är din längd en såpass intressant att du tar med det i din bio är du nog inte särskilt intressant för övrigt.
Fast de skriver ju ut sin längd för att kvinnor frågar efter deras längd. Det där är bara för att mota olle i grind och slippa den frågan och har inte så mycket med själva mannen att göra.

Det blir lite tråkigt eftersom du råkar ut för utseendehetsen, när du egentligen inte har behov av det. Men det där är en reaktion till kvinnor i allmänhet.

Jag vet mängder med kvinnor som aldrig ens hade gått på dejt med någon under 185 cm. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar