Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen.

Skrev ju till kollegan igår om hon skulle med och vaccinera sig så vi möttes där imorse, sen bjöd hon på fika på ett mysigt fik och där satt vi länge och bara pratade och hade det bra. Efteråt gick vi på loppis, hon visade mig var hon bor och jag fick träffa hennes katt. Så himla mysigt! Det var verkligen inte på något sätt en dejt men jag är glad ända in i själen 🥰

Vi avslutade med att konstatera att det var så trevligt och att vi måste göra det igen!

Nej, men dejt imorgon då! Börjar faktiskt se fram emot det 😊

Det var nog faktiskt bra att ha en dag med kollegan idag utanför jobbet och inse att det är en fin vänskap vi har. Det var så himla mysigt, hon berättade bland annat om sin kära make och jag fick ”komma ut” (då hon tydligen hade missat den lilla detaljen 😅) när hon frågade om pappan till mitt barn och jag fick säga att han har två mammor. Vi pratade om livet med barn varannan vecka och hon frågade om jag träffat någon ny (jag sa nej, för än tycker jag inte det räknas som att jag har det).

Jag har varma känslor för henne såklart, men idag blev det på ett annat plan än tidigare. Hur jag nu ska förklara det… Jag satt lixom inte där och var kär. Bara hade det trevligt!

Det är lätt att bygga upp saker i tanken när man mest skickar gulliga sms och inte ses så mycket…

Nej, men dejt imorgon då! Börjar faktiskt se fram emot det 😊

Det var nog faktiskt bra att ha en dag med kollegan idag utanför jobbet och inse att det är en fin vänskap vi har. Det var så himla mysigt, hon berättade bland annat om sin kära make och jag fick ”komma ut” (då hon tydligen hade missat den lilla detaljen 😅) när hon frågade om pappan till mitt barn och jag fick säga att han har två mammor. Vi pratade om livet med barn varannan vecka och hon frågade om jag träffat någon ny (jag sa nej, för än tycker jag inte det räknas som att jag har det).

Jag har varma känslor för henne såklart, men idag blev det på ett annat plan än tidigare. Hur jag nu ska förklara det… Jag satt lixom inte där och var kär. Bara hade det trevligt!

Det är lätt att bygga upp saker i tanken när man mest skickar gulliga sms och inte ses så mycket…
Men så fantastiskt om Crushen kan bli en fin vänskap ❤️
Fina vänner är ju ovärderligt!

Jag har inte så mycket spännande uppdateringar. Räknar ner dagarna tills jag åker till Italien, nu är det ju faktiskt mindre än 2 månader kvar :D Blir mindre och mindre orolig/nervös inför resan desto mer vi pratar. Det är ju ingen som kan veta var det hela ska sluta för oss, men vi vet att vi tycker hemskt mycket om varandra och att vi med största sannolikhet kommer ha väldigt kul tillsammans i Milano. Det känns bra! Jag sa ju dessutom redan innan jag träffade P att jag skulle unna mig en resa till Italien 2023, så det är väl lika bra att bara åka :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar