Du fikar aldrig med dina vänner, bara med folk du har en crush på?Det är kanske inte bara du som har en jobbcrush
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fikar aldrig med dina vänner, bara med folk du har en crush på?Det är kanske inte bara du som har en jobbcrush
Du fikar aldrig med dina vänner, bara med folk du har en crush på?
Nej sannerligen inte men jag fattar vad du syftar på.Det är kanske inte bara du som har en jobbcrush
Men så fantastiskt om Crushen kan bli en fin vänskapNej, men dejt imorgon då! Börjar faktiskt se fram emot det
Det var nog faktiskt bra att ha en dag med kollegan idag utanför jobbet och inse att det är en fin vänskap vi har. Det var så himla mysigt, hon berättade bland annat om sin kära make och jag fick ”komma ut” (då hon tydligen hade missat den lilla detaljen ) när hon frågade om pappan till mitt barn och jag fick säga att han har två mammor. Vi pratade om livet med barn varannan vecka och hon frågade om jag träffat någon ny (jag sa nej, för än tycker jag inte det räknas som att jag har det).
Jag har varma känslor för henne såklart, men idag blev det på ett annat plan än tidigare. Hur jag nu ska förklara det… Jag satt lixom inte där och var kär. Bara hade det trevligt!
Det är lätt att bygga upp saker i tanken när man mest skickar gulliga sms och inte ses så mycket…
Ja men eller hur?!Men så fantastiskt om Crushen kan bli en fin vänskap
Fina vänner är ju ovärderligt!
Jag är en hyklare, här är jag och försöker igenTinder är en så själsdödande app, förut kunde jag svepa i dagar utan få en match och det sänker en rejält.
Men det är bättre att träffa folk på det gamla sättet
Det blir ingen dejt idag då det visade sig snabbt att det var ännu ett bottenskrap.Ja det är det. Jag tror jag behöver distansera mig lite från mina tankar om kollegan. Känns lite befriande på nåt vis att tänka att det faktiskt finns nån annan jag kan känna ett litet intresse av. Sen får vi se om det känns likadant på söndag.
Himla tur att det visade sig snabbt iafDet blir ingen dejt idag då det visade sig snabbt att det var ännu ett bottenskrap.
Sannerligen.Himla tur att det visade sig snabbt iaf
Ha det så trevligt nu! Hoppas ni är ensamma i salongen senVäntar på H vid tågstationen, först fika och sen bio
Vi var fem styckenHa det så trevligt nu! Hoppas ni är ensamma i salongen sen