Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan gå så fort ibland på tinder/dejtingappar. Jag förstår ditt agerande men kanske var han så fed up med att skriva till kvinnor och inte få svar att han antog att du bara var ännu en som inte svarar alls.

Så kan jag vara, ha olika tålamod och inställning beroende på humör och de senaste dejtingerfarenheterna.

Hade det här hänt för ett halvår sen så hade han kanske inte avmatchat.
Det här kan jag känna igen på mig själv. I perioder går jag in på olika appar/dejtingsidor och beroende helt och hållet på mitt humör så blir det radera eller svara på meddelanden eller matchningar. Nån dag kanske jag faktiskt svarar på ett tråkigt "hej vad gör du?" medan nästa gång då vill jag bara skrika rakt ut att vilka jävla mähän alla är 😂🙈

Det här kan jag känna igen på mig själv. I perioder går jag in på olika appar/dejtingsidor och beroende helt och hållet på mitt humör så blir det radera eller svara på meddelanden eller matchningar. Nån dag kanske jag faktiskt svarar på ett tråkigt "hej vad gör du?" medan nästa gång då vill jag bara skrika rakt ut att vilka jävla mähän alla är 😂🙈
Ja men precis 😁

Det kan gå så fort ibland på tinder/dejtingappar. Jag förstår ditt agerande men kanske var han så fed up med att skriva till kvinnor och inte få svar att han antog att du bara var ännu en som inte svarar alls.

Så kan jag vara, ha olika tålamod och inställning beroende på humör och de senaste dejtingerfarenheterna.

Hade det här hänt för ett halvår sen så hade han kanske inte avmatchat.
Så är det ju absolut. Jag personligen tar inte bort matchingar på det sättet utan jag ger folk tid, svarar de inte hamnar de bara längre ner i listan. Jag uppskattar folk som har ett liv och inte svarar direkt alltid 😂

Pojkvännen har ju barn, och han var noga sen start att de alltid är nr ett, och i somras hade han barnen alla sina 4 semesterveckor, enda vi hade ledigt utan barn samtidigt var de helger jag inte jobbar. Så jag blir alltid "bortprioriterad" framför barnen om det skulle vara så.

Det är som två olika världar, eller hur? 😅
Jag ska också på ”dejt” på söndag, idag skickar kollegan hjärtan åt mig på arbetstid och kramar mig i lunchrummet 🥰
Ja det är det. Jag tror jag behöver distansera mig lite från mina tankar om kollegan. Känns lite befriande på nåt vis att tänka att det faktiskt finns nån annan jag kan känna ett litet intresse av. Sen får vi se om det känns likadant på söndag.

Ja det är det. Jag tror jag behöver distansera mig lite från mina tankar om kollegan. Känns lite befriande på nåt vis att tänka att det faktiskt finns nån annan jag kan känna ett litet intresse av. Sen får vi se om det känns likadant på söndag.
Det förstår jag. Jag försöker tänka så ibland också, men det är svårt.

Av de där roliga och engagerade personerna med lite driv i, finns bara en kvar idag. Jag ids verkligen inte att skriva när de inte bidrar till energi. Måste ha en like på det planet. Jag tappar intresset mer eller mindre direkt annars, så över natten avskrev jag ett gäng potentiella dejter. Det finns fler fiskar i havet har jag hört. 😊

Promenaddejten dock - där flyter det på fint! Vilken oerhört trevlig och sympatisk människa! Ska dock erkännas att allt jag tänker på är Wow … Varför i hela friden skulle man gå och bli kär för? Så himla komplicerat allt blev då. 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud