Jomensåatteh, jag har inte att göra i dejtingtråden längre.. Eller ja, jag hänger ju kvar och läser och hejar på er, men jag är så jäkla kär (i nån som är kär i mig dessutom- hurra!)
Jag hade inte tänkt att bli kär nu men det blir ju som det blir. Jag hann iaf med att dejta lite olika personer och, vad det verkar, bryta mina tidigare ganska dåliga relationsmönster.
Jag och J synkade redan i våra Tinder-presentationer, där vi skrivit om en särskild sak på väldigt snarlika sätt. Skrivandet flöt på skitbra, vi pratade i telefon efter några dagars skrivande (jag gillar normalt inte telefonsamtal men det kändes så naturligt och självklart). Gick snabbt över till videosamtal (där 2 h kändes som 10 minuter) och typ 1,5 vecka efter matchning träffades vi på en brunchdejt. Synd på den fina maten för vi åt typ inget. Satt och tindrade med ögonen, höll hand och pratade. Ganska sjukt när jag tänker på det nu. Efter det har allt bara varit självklart. Jag pendlar mellan ”Fan vad jag är värd det här, det är min tur nu” och ”Jag förtjänar inte det här, hur kan jag ha det så bra?”
Det är såklart massa rosa lulllull i min hjärna och man kanske inte ser allt klart såhär i början men jag försöker njuta av känslan och vetskapen om att det faktiskt finns någon som matchar mig på så många sätt.
Nu ska jag stå ut med att ha det bra