Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny liten dejt med veckans dejt planerad till tisdag. Jag behöver bara bestämma dag, i övrigt så att säga luta mig tillbaka (om jag vill). Det är ganska så befriande med vuxna människor som inte behöver en personlig sekreterare för att få ihop livet.

🥳

Förvånad smiley men helt ärligt inte så förvånad efter min upplevelse, var ungefär lika. Har funderat mycket på denna likriktning i identitet; är det verkligen så att alla dessa människor är likadana, eller är det viktigt att presentera sig så normal som möjligt av någon anledning? Oavsett så känns det sorgligt. Jag vill se mänskligheten som en vidvuxen äng, inte som en ändlös rabatt av blå tulpaner.
Jag sveper typ ja på 3 av 1000. Helt galet egentligen. Tycker alla är så tråkiga.

Nu har jag träffat nr 2. Han var superstel och jätteformell i sitt sätt att vara. Sådant märks ju inte genom en chatt... Han var intressant att prata med och var intelligent men stelheten och formaliteten passar inte mig i ett förhållande. Trots att jag är en introvert ingenjör så gillar jag att kunna skämta, busa lite och släppa loss och vill ha en partner där det finns rum för det tillsammans. Kändes inte alls aktuellt för honom. Han fiskade redan när vi skiljdes åt om en andra dejt och skickade nya mess efter 10 min. Jag kan ju ge honom en chans till men jag vet inte, han kan ju varit nervös och kanske mer bekväm om han får en chans till? Sånt här är jobbigt 😬

Del 1 av 2.

Bifogade filer

• 1C5AB969-60B2-4ECF-86BB-7E92B22FE971.webp
    1C5AB969-60B2-4ECF-86BB-7E92B22FE971.webp
    61,8 KB · Visningar: 407
Har blivit "vän" på Fb med två nya killar ikväll, och en tredje frågade om jag hade pojkvän.... Synd jag inte alls är interesserad av någon utav dom..

Men dansade faktiskt med en snyggis på slutet av kvällen, denne vet jag dock inte vad heter eller någonting... 😅 Får hoppas vi ses igen kanske...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar