Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så nyfiken på hur andra tjejer på Tinder är! Min fördom är att det är mycket filter och tillfixat. Själv vill jag typ ha en bild på mig själv i varseljacka :D
Jag kör 100% falsk marknadsföring! Tillfixad plus filter. 👌🏻😂

Men det enda som gäller är ju att få matchningen och sen kan man visa hur märklig man är. 😅

Laddade ner Bumble igår men det var ju jobbigt att tjejerna måste skriva först. Det är jag för feg för. 🤨

Jag är så nyfiken på hur andra tjejer på Tinder är! Min fördom är att det är mycket filter och tillfixat. Själv vill jag typ ha en bild på mig själv i varseljacka :D
Ja, du är inte så långt från verkligheten. Enstaka som sticker ut. Beror kanske på var en är, men väldigt enformigt tyckte jag. Tror jag swipeade höger på en person på en vecka? Inte så kul:laugh:

Ja, du är inte så långt från verkligheten. Enstaka som sticker ut. Beror kanske på var en är, men väldigt enformigt tyckte jag. Tror jag swipeade höger på en person på en vecka? Inte så kul:laugh:
Det är nog delvis därför jag har svårt för (inte på, utan för) Tinder. Har stora tatueringar, mina egna ögonbryn/fransar/naglar och inga filter. Blir svårt för mig att jämföras med folk som ser ut som fotomodeller 😅

Det är nog delvis därför jag har svårt för (inte på, utan för) Tinder. Har stora tatueringar, mina egna ögonbryn/fransar/naglar och inga filter. Blir svårt för mig att jämföras med folk som ser ut som fotomodeller 😅
Jag må inte ha tatueringar (ännu) men inge filter å beter mig som en karl. Att ha ett manligt beteende som tjej är extremt provocerande för killar å av nån jäkla anledning trots att jag säger att jag springer inte runt i kjol å klänning eller sminkar mig redan från början så förväntar dom sig fortfarande att jag ska göra just det.

Man får ju ha ganska många bilder, jag hade väldigt blandade för att visa vem jag är.
Tillfixad, helt osminkad i pyjamas, med hästen, med vänner osv.
Absolut inga filter.
Ja, det är nog mycket där det låser sig för mig: jag tar aldrig selfies och jag är aldrig med på bild :D Så har otroligt begränsat med bilder.

Inga filter men de flesta väljer ju ändå åtminstone en *bra* bild på sig själv tänker jag. (Inte alla, det är många magar, konstiga vinklar och annat också).

Jag har ärliga bilder inga filter, max ett år gamla, på gymmet, på en löprunda i soluppgång i Barcelona, på fest utklädd till Rey i Star Wars, många brukar börja att fråga eller kommentera om den bilden.

Erkänner att jag har filter på 3 av 5 bilder på Tinder (dom andra är när jag rider och en på hunden 😂), men det är mer "jämnar ut lite" än förändrar fejset sådär jättemycket. Mest för att jag inte tycker att jag blir bra på bild vanligtvis :)

No filter här! Får hur många likes som helst på Tinder och har lite samma strategi som Bison, många bilder i olika situationer som visar vem jag är. Jag är inte betalande så ser inte likes. Först var det störande men jag inser att det är ju egentligen briljant. Blir det en matchning är det ju ett ganska ofiltrerat val.

Förväntar du dig att träffa en bra matchning ifall dina ev dejter förväntar sig någon som inte är du? 🤔

Oj! Jag hade tyckt att det var jättepinsamt att dyka upp på dejten och inte alls se ut som på bilderna.

Skulle jag gå på dejt och mötas av någon som inte ser ut ens i närheten av sina bilder, då blir det hej - hejdå och fejken får sitta där själv.
Alltså.. 😅 Faktiskt så är det ingen som har blivit besviken. 😂

Jag har en bild utan filter men där jag är sminkad (på hundutställning) så helt fejk är jag inte. Man måste bara ge ett bra första intryck. 😉

Alltså.. 😅 Faktiskt så är det ingen som har blivit besviken. 😂

Jag har en bild utan filter men där jag är sminkad (på hundutställning) så helt fejk är jag inte. Man måste bara ge ett bra första intryck. 😉
Jag tänkte inte på utseendet, för mig är en matchning mer än så. Och inte att de skulle bli missnöjda utan mer att det inte är en bra matchning överhuvudtaget

Tog bort tinder igen, det kändes lönlöst att swipea när 95% var ointressanta (dvs likadana - hur många tjejer från Copenhagen Business School som gillar att resa finns det egentligen?). Hjälper ju inte att jag är så excentrisk och numer lite ful :o Men laddade ner Hinge istället, verkar vara lite bättre blandning av folk där.

Jag känner likadant när jag tindrar, men jag swipear killar i Stockholm då! Räknade en gång att jag swipeade vänster nästan tusen gånger innan det dök upp en som föll mig i smaken :o

Jag känner likadant när jag tindrar, men jag swipear killar i Stockholm då! Räknade en gång att jag swipeade vänster nästan tusen gånger innan det dök upp en som föll mig i smaken :o
Förvånad smiley men helt ärligt inte så förvånad efter min upplevelse, var ungefär lika. Har funderat mycket på denna likriktning i identitet; är det verkligen så att alla dessa människor är likadana, eller är det viktigt att presentera sig så normal som möjligt av någon anledning? Oavsett så känns det sorgligt. Jag vill se mänskligheten som en vidvuxen äng, inte som en ändlös rabatt av blå tulpaner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar